W tym poradniku przedstawię jak dodawać sobie model do ME w ETS2
A wiec zaczynamy !
1) Mamy już jakiś skowenterowany model z GTS lub ETS1 do ETS2 i chcemy ją dopisać to robimy tak :
Wypakuj def.scs extractorem i jak wypakuje się to wchodzimy tam i szukamy :
def>def>world i w tym folderze mamy plik model.sii to skopiujmy na pulpit i go otwieramy jakimś programem np notatnikiem i mamy dłuuugą listę modeli
Zwińmy to na dół i mamy taki koniec w tym model.sii
model_def : model.1048 {
model_desc: "/prefab/netherlands_molo/sculpture_1.pmd"
distance_type: 1
}
model_def : model.1049 {
model_desc: "/prefab/netherlands_molo/sculpture_2.pmd"
distance_type: 1
}
@include "/custom/model.sii"
}
I chcemy dodać Domek to robimy tak :
Sprawdzamy jak się nazywa pmd np budynek.pmd
No to jeszcze nie wszystko
Otwórzmy sobie plik tobj np sciana.tobj i go otwieramy HEX-em
Mamy dziwne litery i liczby w okienkach więc jest ok !
Mamy po prawej stronie okna ścieżkę Jaka musimy zrobić w winrar ! np /model/Dom/domeknr1/sciana.dds
No to otwórzmy sobie np mape z internetu lub swoją i po otwarciu robimy od razu takie foldery :
model>"nazwa folderów w tobj bo każde tobj ma inną ścieżke"
Czyli
model/Dom/domeknr1 i w tym folderze muszą się znaleźć zawartości domu czyli Tobje , DDsy,Pmg ,Pmd i Maty
a teraz wracamy z powrotem na główne wejście winrara czyli tam gdzie widać
Model , map to tu tworzymy folder def>world
No to teraz dopiszmy sobie
przypomnijmy końcówkę ale już dopisaną
model_def : model.1048 {
model_desc: "/prefab/netherlands_molo/sculpture_1.pmd"
distance_type: 1
}
model_def : model.1049 {
model_desc: "/prefab/netherlands_molo/sculpture_2.pmd"
distance_type: 1
}
model_def : model.1050 {
model_desc: "/model/Dom/domeknr1/budynek.pmd"
distance_type: 1
}
@include "/custom/model.sii"
}
Zapisujemy i ten plim model.sii wrzucamy do def>world
Odpalamy Edytor i cieszymy się modelem dopisanym
Mam nadzieję ,że sie przyda dla zielonych i początkującym map makerom
Autor : ..::MisieK::..
A wiec zaczynamy !
1) Mamy już jakiś skowenterowany model z GTS lub ETS1 do ETS2 i chcemy ją dopisać to robimy tak :
Wypakuj def.scs extractorem i jak wypakuje się to wchodzimy tam i szukamy :
def>def>world i w tym folderze mamy plik model.sii to skopiujmy na pulpit i go otwieramy jakimś programem np notatnikiem i mamy dłuuugą listę modeli
Zwińmy to na dół i mamy taki koniec w tym model.sii
model_def : model.1048 {
model_desc: "/prefab/netherlands_molo/sculpture_1.pmd"
distance_type: 1
}
model_def : model.1049 {
model_desc: "/prefab/netherlands_molo/sculpture_2.pmd"
distance_type: 1
}
@include "/custom/model.sii"
}
I chcemy dodać Domek to robimy tak :
Sprawdzamy jak się nazywa pmd np budynek.pmd
No to jeszcze nie wszystko
Otwórzmy sobie plik tobj np sciana.tobj i go otwieramy HEX-em
Mamy dziwne litery i liczby w okienkach więc jest ok !
Mamy po prawej stronie okna ścieżkę Jaka musimy zrobić w winrar ! np /model/Dom/domeknr1/sciana.dds
No to otwórzmy sobie np mape z internetu lub swoją i po otwarciu robimy od razu takie foldery :
model>"nazwa folderów w tobj bo każde tobj ma inną ścieżke"
Czyli
model/Dom/domeknr1 i w tym folderze muszą się znaleźć zawartości domu czyli Tobje , DDsy,Pmg ,Pmd i Maty
a teraz wracamy z powrotem na główne wejście winrara czyli tam gdzie widać
Model , map to tu tworzymy folder def>world
No to teraz dopiszmy sobie
przypomnijmy końcówkę ale już dopisaną
model_def : model.1048 {
model_desc: "/prefab/netherlands_molo/sculpture_1.pmd"
distance_type: 1
}
model_def : model.1049 {
model_desc: "/prefab/netherlands_molo/sculpture_2.pmd"
distance_type: 1
}
model_def : model.1050 {
model_desc: "/model/Dom/domeknr1/budynek.pmd"
distance_type: 1
}
@include "/custom/model.sii"
}
Zapisujemy i ten plim model.sii wrzucamy do def>world
Odpalamy Edytor i cieszymy się modelem dopisanym
Mam nadzieję ,że sie przyda dla zielonych i początkującym map makerom
Autor : ..::MisieK::..
ZAKAZ WYNOSZENIA Z MODSCENTER.PL