18-07-2012, 17:31
Commandline jest listą poleceń, którą możemy sobie sami napisać. Pozwala nam bez żadnych ograniczeń zmieniać ustawienia GTA IV - dużo lepsze rozwiązanie niż ustawienia w grze.
Aby używać commandline w GTA IV, trzeba utworzyć w notatniku plik o nazwie "commandline" (bez cudzysłowu) i wpisać powyżej podane komendy z uwagą, że przed każdym myślnikiem jest spacja! Po zapisaniu pliku wklejamy go do głównego katalogu z grą.
Źródło: gtasite
Aby używać commandline w GTA IV, trzeba utworzyć w notatniku plik o nazwie "commandline" (bez cudzysłowu) i wpisać powyżej podane komendy z uwagą, że przed każdym myślnikiem jest spacja! Po zapisaniu pliku wklejamy go do głównego katalogu z grą.
Kod:
[b][AUDIO][/b]
-fullspecaudio - dźwięki wysokiej jakości, ale obciążające bardziej procesor
-minspecaudio - dźwięki niskiej jakości (bez cyfrowej obróbki) odciążające procesor
[b][GLOBALNE][/b]
-adapter - use the specified screen adapter number (zero-based)
-benchmark - gra od razu włącza benchmark i po wynikach wyłącza się
-disableimposters - wyłącza modele niskiej jakości samochodów widzianych z daleka
-help - wyświetla listę komend commandline
-noBlockOnLostFocus - don't block the window update when it loses focus
-safemode - ustawia grafikę w najniższej jakości
-uninstallcontent - usuwa zawartość GFWL w GTA
[b][GRAFIKA][/b]
-DX9 /high - włączenie gry ze wsparciem DirectX 9 i z wysokim priorytetem
-DX10 /high - włączenie gry ze wsparciem DirectX 10 i z wysokim priorytetem
-forcehighqualitymirrors - włącza lepsze odbicia na 64 bitowych systemach
-forcer2vb - poprawia działanie wgnieceń karoserii samochodów na czystej grze bez patcha
-frameLimit - ogranicza liczbę klatek do...
-framelockinwindow - odświeżanie gry w "oknie", działa najlepiej przy 60Hz
-fullscreen - pełny ekran
-gpucount - lets you manually set the GPU count if query fails
-height - ustaw wysokość okna [minimum 480]
-managed - use d3d runtime managed resources
-nominimize - disables the ability to restore the game form minimize and changing resolutions - reduces system memory footprint
-norestrictions - dowolna zmiana opcji grafiki
-noswapdelay - ładuje od razu całe obiekty
-novblank - wyłącza czekanie na vblank
-refreshrate - ustaw częstotliwość odświeżania
-stereo - ustaw grę do obsługi dwóch procesorów renderujących
-unmanaged - aplikacja kieruje zasobami
-width - ustaw szerokość okna [minimum 640]
-windowed - gra "w oknie"
[b][WEJŚCIE][/b]
-usedirectinput - zezwól na działanie urządzeń DirectInput
[b][PAMIĘĆ][/b]
-availablevidmem - procent dostępnej pamięci na karcie graficznej [b][0.0-4.0][/b]
-memrestrict - set the restriction the amount of available memory for manages resources
-no_3GB - disable 32bit OS with /3GB
-nomemrestrict - wyłącza ograniczenie pamięci
-noprecache - wyłącza pamięć podręczną zasobów
-percentvidmem - procent pamięci karty graficznej dostępnej dla GTA [b][0.0-1.0][/b]
-reserve - rezerwuje potrzebną ilość pamięci dla innych aplikacji [0.0-1.0]
-reservedApp - amount of memory to leave available within application space
[b][USTAWIENIA JAKOŚCI][/b]
-autoconfig - automatycznie dostosowuje ustawienia jakości, aby utrzymać pożądaną ilość klatek na sekundę [15-120]
-detailquality - ustaw odległość rysowania detali [śmietników, płotów itp.] [b][0-99][/b]
-memrestrict 188743680 - niska jakość tekstur [dla kart graficznych 256mb]
-memrestrict 209715200
-memrestrict 230686720
-memrestrict 262144000 - średnia jakość tekstur [dla kart graficznych 512mb]
-memrestrict 293601280
-memrestrict 314572800
-memrestrict 629145600 - wysoka jakość tekstur [dla kart graficznych 1gb+]
-memrestrict 650117120
-memrestrict 681574400
-reflectionquality - jakość odbić na teksturach [0-4]
-reflectionresolution - rozdzielczość odbić na teksturach
-renderquality - ustaw filtrowanie anizotropowe [0-4]
-shadowdensity - ustaw liczbę niezależnych źródeł światła i dynamicznych cieni [0-16]
-shadowquality - jakość cieni [0-4]
-shadowresolution - rozdzielczość cieni
-texturequality - ustaw jakość tekstur [0-2]
-viewdistance - odległość rysowania obiektów LOD [0-99]
-waterquality - jakość wody [0-4]
-waterreflectionquality - jakość odbić na wodzie [0-4]
[b][CZAS][/b]
-notimefix - pomaga niektórym użytkowników, którzy przeżywają przyspieszenie / zwolnienie gry po wydaniu patch 1
Źródło: gtasite