02-09-2017, 12:00
Potrzebuje pomocy a bardziej informacji jak zrobic aby na jednym modelu naczepy( modyfikacji na którym jest jeden skin ) jak zrobic aby dyły dwa i respiły sie randomowo ??
Rozwiązany pomocy
|
||
02-09-2017, 12:00
Potrzebuje pomocy a bardziej informacji jak zrobic aby na jednym modelu naczepy( modyfikacji na którym jest jeden skin ) jak zrobic aby dyły dwa i respiły sie randomowo ??
02-09-2017, 13:32
Nie jestem pewien, ale w blenderze bodajże (nie wiem jak w zmodelerze) możesz przy użyciu wtyczki SCS Blender Tools stworzyć nowy paintjob naczepy (tak, teraz są to ich malowania, nie looki). Po dodaniu takiego paintjoba w definicjach firm i ładunków bodajże musisz przypisać który paintjob naczepy ma być wykorzystany. Jeśli chodzi o to jak to zrobić to masz w base gry wszystkie pliki. Wystarczy, że podejrzysz jak sam SCS to rozwiązał w swoich modelach i swoich plikach ;)
02-09-2017, 13:33
ogólnie to sprawa wygląda tak ze chciałem zrobic aby czerwona plandeka podmieniała Jabłka,Napoje,Płyn hamulcowy.....
a szary kolor podmieniał filety z dorsza atlantyckiego, jęczmień, filet z kurczaka
02-09-2017, 13:37
Hmm, poszukaj jakiś trailerpack i podpatrz jak autor takiej modyfikacji podmienia naczepy ;)
Tego też do końca nie wiem bo sam przy tym nie robię, ale chyba musisz znaleźć w definicjach informacje o ładunkach danej firmy i po prostu w tym pliku podmienić z naczepy oryginalnej na swoją. Ale tak jak mówię spróbuj pobrać jakikolwiek trailerpack aby się upewnić.
02-09-2017, 14:06
dobra dam se spokoj z naczepami bo jest wiecej roboty niz z ciężarówką
temat do zamknięcia
02-09-2017, 14:07
Ten program prawie na pewno nie jest aktualny w żadnym stopniu. Na dzień dzisiejszy aby mieć pewność, że mod będzie działał prawidłowo i nie będzie miał losowych problemów trzeba używać SCS Blender Tools i najzwyklejszego notatnika. Reasumując nie wiem niestety. Program ten jest nieaktualizowany chyba już od ponad roku, a w modelach, definicjach i w ogóle wszystkich plikach SCSu zachodziły mniejsze lub większe zmiany więc ETS2 studio aktualnie już nie powinien być używany, aby mieć pewność, że mody w nim tworzone nie będą crashować gry ;)
02-09-2017, 14:09
aha takie buty dobra dzieki za pomoc jakoś sobie poradze w sumie to nie musza byc połączone
Wielkie dzieki ! | ||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Wzór zgłoszenia pomocy | nirwana9 | 0 | 3,066 |
16-02-2017, 00:28 Ostatni post: nirwana9 |