Siema!
Mam duży problem: Blender nie chce exportować trucka po modyfikacjach.
Zrobiłem wszystko jak na filmiku (http://www.youtube.com/watch?v=jdLM35wxUmE), a on wyświetla takie coś (ss z consoli):
LINK DO ZDJĘCIA ...
Dodam, że w folderze, który uwtorzył mam 2 maty: jeden jest ok, a drugi jest "pusty":
material : "eut2.dif.spec" {
texture[0] : "/vehicle/truck/iveco_hiway/textures/trej.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
PROSZĘ O POMOC!
Dobra, udało mi się to ogarnąć... Mam następny problem:
Po wyexportowaniu (przed exportem klikam reset nested verts, potem apply parent transform i na koniec apply location and rotation) tablic nie ma w grze (dodałem je w blenderze). Gdy zaimportuje WYEXPORTOWANY plik do blendera, wszystko jest ok poza lokalizacja (są pod truckiem obrócone na płasko)... w czym problem? Gdy poprzesuwałem flary wszystko jest ok...
Mam duży problem: Blender nie chce exportować trucka po modyfikacjach.
Zrobiłem wszystko jak na filmiku (http://www.youtube.com/watch?v=jdLM35wxUmE), a on wyświetla takie coś (ss z consoli):
LINK DO ZDJĘCIA ...
Dodam, że w folderze, który uwtorzył mam 2 maty: jeden jest ok, a drugi jest "pusty":
material : "eut2.dif.spec" {
texture[0] : "/vehicle/truck/iveco_hiway/textures/trej.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
PROSZĘ O POMOC!
Dobra, udało mi się to ogarnąć... Mam następny problem:
Po wyexportowaniu (przed exportem klikam reset nested verts, potem apply parent transform i na koniec apply location and rotation) tablic nie ma w grze (dodałem je w blenderze). Gdy zaimportuje WYEXPORTOWANY plik do blendera, wszystko jest ok poza lokalizacja (są pod truckiem obrócone na płasko)... w czym problem? Gdy poprzesuwałem flary wszystko jest ok...