Kabina - osłony - MAT - ETS2 - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268) +--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269) +---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274) +---- Wątek: Kabina - osłony - MAT - ETS2 (/thread_kabina-os%C5%82ony-mat-ets2_14975) |
Kabina - osłony - MAT - ETS2 - ekualizer - 11-04-2013 Czy zastanawialiście się kiedyś dlaczego w takich modach jak Peterbilt, Scania T, czy Mercedes 1938, nie mozna w klasyczny sposób dopisać normalnego skinu ( chodzi mi o sposób robienia skinów jak dla standardowychciągników SCS ) Doszedłem do tego że odpowiedzialny za to jest niewłaściwie napisany mat na painting kabiny ew. osłon bocznych. I tutaj gorąca prośba do osób ogarniających temat. Potrzebuje wzór-szablon na poprawny mat do paintngu ciężarówek. Wiem ze musi zawierać base.tobj, empy.tobj, reflection.tobj ... ale niewiem w jakiej kolejności musi to byc dopisane i w jaki sposób by mozna było robic normalne skiny. Prubowałem szukac w repacku gry w automacie, ale jest tyle podobnych do siebie matów typu painting ze troche się pogubiłem. Za pomoc z góry dziękuję RE: Kabina - osłony - MAT - ETS2 - Blacha - 11-04-2013 Podczas konwertowania modelu do ETS2,pod kabinę i inne elementy,które chcę przemalować w salonie/garażu,daję zawsze taki mat : material : "eut2.truckpaint.fx" { texture[0] : "color.tobj" texture_name[0] : "texture_base" texture[1] : "/material/environment/vehicle_reflection.tobj" texture_name[1] : "texture_reflection" ambient : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } diffuse : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } specular : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } shininess : 60 } U mnie działa RE: Kabina - osłony - MAT - ETS2 - ekualizer - 11-04-2013 dzięki, sprubuje go zaadoptować |