Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
Kabina - osłony - MAT - ETS2 - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268)
+--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269)
+---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274)
+---- Wątek: Kabina - osłony - MAT - ETS2 (/thread_kabina-os%C5%82ony-mat-ets2_14975)



Kabina - osłony - MAT - ETS2 - ekualizer - 11-04-2013

Czy zastanawialiście się kiedyś dlaczego w takich modach jak Peterbilt, Scania T, czy Mercedes 1938, nie mozna w klasyczny sposób dopisać normalnego skinu ( chodzi mi o sposób robienia skinów jak dla standardowychciągników SCS )

Doszedłem do tego że odpowiedzialny za to jest niewłaściwie napisany mat na painting kabiny ew. osłon bocznych.

I tutaj gorąca prośba do osób ogarniających temat. Potrzebuje wzór-szablon na poprawny mat do paintngu ciężarówek.
Wiem ze musi zawierać base.tobj, empy.tobj, reflection.tobj ... ale niewiem w jakiej kolejności musi to byc dopisane i w jaki sposób by mozna było robic normalne skiny.

Prubowałem szukac w repacku gry w automacie, ale jest tyle podobnych do siebie matów typu painting ze troche się pogubiłem.

Za pomoc z góry dziękuję


RE: Kabina - osłony - MAT - ETS2 - Blacha - 11-04-2013

Podczas konwertowania modelu do ETS2,pod kabinę i inne elementy,które chcę przemalować w salonie/garażu,daję zawsze taki mat :

material : "eut2.truckpaint.fx" {
texture[0] : "color.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
texture[1] : "/material/environment/vehicle_reflection.tobj"
texture_name[1] : "texture_reflection"
ambient : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
diffuse : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
specular : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
shininess : 60
}

U mnie działa Happy (IPB)


RE: Kabina - osłony - MAT - ETS2 - ekualizer - 11-04-2013

dzięki, sprubuje go zaadoptować