Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
Prace w zmodelerze SztywnyFred - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268)
+--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269)
+---- Dział: Wasze prace (https://modscenter.pl/forum_wasze-prace_271)
+---- Wątek: Prace w zmodelerze SztywnyFred (/thread_prace-w-zmodelerze-sztywnyfred_15431)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35


Prace w zmodelerze SztywnyFred - SztywnyFred - 20-04-2013

Witam Wink (IPB) Postanowiłem przekonwertować tą scanie Wink (IPB)

[Obrazek: 42427897775359278429.jpg]

Jak widać wyszła ona bardzo dobrze Smile (IPB) Lusterka działają, wszystko działa, ale R500 nie ma cienia Smile (IPB)

[Obrazek: 94659940455130744822.jpg]
[Obrazek: 68059970067030722556.jpg]
[Obrazek: 93832828628333101931.jpg]
[Obrazek: 20614942555505692839.jpg]

Proszę o szczerą krytykę Wink (IPB) Jest to drugi model który skonwertowałem Smile (IPB)

Pozdrawiam
SztywnyFred


RE: Prace w zmodelerze SztywnyFred - Madis - 20-04-2013

Się świeci jak psu jajca.


RE: Prace w zmodelerze SztywnyFred - Szeryff123 - 20-04-2013

-ogarnij maty
-zrób fakeshadow i shadowonly
-wycieniuj model


RE: Prace w zmodelerze SztywnyFred - Soxic - 20-04-2013

Popraw Maty Wink (IPB) Bo te aktualnie jak Rudy wspomniał(XDDD Szczerbaty (MC)) święcą się jak psu jajca na wiosnę Szczerbaty (MC)


RE: Prace w zmodelerze SztywnyFred - ATe - 20-04-2013

(20-04-2013, 12:48)Soxic napisał(a): jak Rudy wspomniał

Popatrz na swój czerep! :L


RE: Prace w zmodelerze SztywnyFred - SztywnyFred - 25-04-2013

Dopiero zaczynam z konwertami i nie wiem co i jak więc zapytam. Jak ogarnąć te maty, aby się ta scania tak nie świeciła?


RE: Prace w zmodelerze SztywnyFred - Enrique - 25-04-2013

Ta pierwsza fota choćby GTS Big Grin (IPB)


RE: Prace w zmodelerze SztywnyFred - nirwana9 - 25-04-2013

aby nie świeciła musisz zmiejszyć liczby a linijka w macie to :

ambient : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }

To est taki sobie aly ty napewno inny więc trochę zmiejsz ogóle to baw sie liczbami by uzyskać żądany efekt.


RE: Prace w zmodelerze SztywnyFred - itemek48 - 25-04-2013

A najlepiej daj orginalny mat z GTS Tongue (IPB)


RE: Prace w zmodelerze SztywnyFred - SztywnyFred - 25-04-2013

Ok, to dz-dzienki starzy Big Grin (IPB)