złe ułozenie textur - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268) +--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269) +---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274) +---- Wątek: złe ułozenie textur (/thread_z%C5%82e-u%C5%82ozenie-textur_16450) |
złe ułozenie textur - ekualizer - 13-05-2013 Co moze być przyczyną złego wyświetlania tekstur po dopisaniu interioru? dodam ze log gry jest czysty i wszystko działa...ale textury ... przykładowe zdjęcie przedstawiające problem [Obrazek: Freightliner-Classic-XL-3.jpg] RE: złe ułozenie textur - Antique - 13-05-2013 Zły mat lub zła tekstura RE: złe ułozenie textur - ekualizer - 13-05-2013 często po przeszczepie interioru z animacjami dzieje się coś takiego jak na zdjęciu w interiorze orginalnym jest wszystko ok np ( /vechicle/truck/scania_2009/interior ) w momencie kiedy ładuje go do nowego folderu np vehicle/truck/scania_143m/interior/ i zmieniam konieczne ściezki do matów ( tobj, mat, pmd ) robi się coś podobnego do tego na zdjęciu. Dodam ze uzywam konwertera MWl4, i dopisuje nim tylko niezbędne stringi do matów w pliku pmd, nie zmieniając ich nazw ani kolejności Textury dopisują się do właściwych modeli, lecz ich ułożenie już nie jest takie jak trzeba ( jakby się przekręcały ) Niczego nie edytule modellerem w tych przypadkach, jedynie zmieniam folder RE: złe ułozenie textur - ekualizer - 24-05-2013 problem rozwiązałem... trzeba ponownie zmapować model w modellerze i wszystko wraca na miejsce temat do zamknięcia złe ułozenie textur - Gun's1067 - 24-05-2013 Problem rozwiązany, więc temat zamykam. W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. |