Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
złe ułozenie textur - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268)
+--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269)
+---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274)
+---- Wątek: złe ułozenie textur (/thread_z%C5%82e-u%C5%82ozenie-textur_16450)



złe ułozenie textur - ekualizer - 13-05-2013

Co moze być przyczyną złego wyświetlania tekstur po dopisaniu interioru?
dodam ze log gry jest czysty i wszystko działa...ale textury ...


przykładowe zdjęcie przedstawiające problem

[Obrazek: Freightliner-Classic-XL-3.jpg]


RE: złe ułozenie textur - Antique - 13-05-2013

Zły mat lub zła tekstura Smile (IPB)


RE: złe ułozenie textur - ekualizer - 13-05-2013

często po przeszczepie interioru z animacjami dzieje się coś takiego jak na zdjęciu

w interiorze orginalnym jest wszystko ok np ( /vechicle/truck/scania_2009/interior )
w momencie kiedy ładuje go do nowego folderu np vehicle/truck/scania_143m/interior/
i zmieniam konieczne ściezki do matów ( tobj, mat, pmd ) robi się coś podobnego do tego na zdjęciu.

Dodam ze uzywam konwertera MWl4, i dopisuje nim tylko niezbędne stringi do matów w pliku pmd, nie zmieniając ich nazw ani kolejności

Textury dopisują się do właściwych modeli, lecz ich ułożenie już nie jest takie jak trzeba ( jakby się przekręcały ) Niczego nie edytule modellerem w tych przypadkach, jedynie zmieniam folder


RE: złe ułozenie textur - ekualizer - 24-05-2013

problem rozwiązałem... trzeba ponownie zmapować model w modellerze i wszystko wraca na miejsce
temat do zamknięcia


złe ułozenie textur - Gun's1067 - 24-05-2013

Problem rozwiązany, więc temat zamykam.
W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW.