Colizjon - skalowanie - ETS2 - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268) +--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269) +---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274) +---- Wątek: Colizjon - skalowanie - ETS2 (/thread_colizjon-skalowanie-ets2_18005) |
Colizjon - skalowanie - ETS2 - ekualizer - 07-07-2013 Witajcie Właśnie dopieszczam kolizjon od Urala i napotkałem problem z którym nie za bardzo umiem sobie poradzić. O co chdzi ... kolizjon ciężarówki po przeskalowaniu i exporcie przez grę jest widziany zupełnie inaczej niz to widzi zmodeller. Żeby było jasniej opiszę krok po kroku cały proces 1 Po imporcie ciągnika z kolizjonem do zmodellera, prubuję skalować kolizjon. Uzywam do tego funkcji extract transform gdyz skaluję go niesymetrycnie. [Obrazek: kezn.jpg] Żeby się dało przeskalować box kolizjona odznaczam okienko Transform Geometry ( z zaznaczonym okienkiem funkcja nie działa u mnie na kolizjonie ) i kolizjon zmienia rozmiar na taki jaki bym chciał zeby był. [Obrazek: ap5h.jpg] 2 Eksportuję wszystko, konwertuje do ets2 razem z truck.pmc i wrzucam do gry. 3 i tutj zaczynają się schody ... Niezależnie od moich wysiłków i ustawienia kolizjona jak na 1 obrazku gra widzi go następująco: przód [Obrazek: v3nv.jpg] tył [Obrazek: q2fi.jpg] jakiś metr przed ciężarówką, a z tyłu ZAWSZE opiera sie na matriksach ostatniej osi ( wheel_r_1 i wheel_r_0 ) jak dla eksperymentu zamieniłem matrixy ostatnich osi ze sobą tzn w/w dałem na przedostatnią oś, to ciądnik opierał sie na tej przed ostatniej osi o przeszkodę kolizjon od podwozia moge ciągnąć w tył w nieskończoność .. to i tak niczego nie zmienia. Z góry i dołu działa poprawnie ktoś w tym pomoże ? |