Podwóje koła - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268) +--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269) +---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274) +---- Wątek: Podwóje koła (/thread_podw%C3%B3je-ko%C5%82a_21044) Strony:
1
2
|
Podwóje koła - Kierowca1996 - 06-11-2013 Dlaczego 3 koła mam normalnie a kolejne 2 złe? [Obrazek: 57350519473387458597_thumb.jpg] RE: Podwóje koła - Szeryff123 - 06-11-2013 Musisz zmienić wpisy od kół w przyczepie, a dokładnie w pliku Kod: def/vehicle/trailer/nazwanaczepy.sii W trzech takich linijkach: Kod: vehicle_wheel_accessory: .krone.profiliner.trwheel0 Oczywiście zmieniasz linijkę "data_path" na prawidłową, musi być ścieżka do pliku z kołem. RE: Podwóje koła - Kierowca1996 - 06-11-2013 Zmieniłem na takie coś i gra się zawiesiła Cytat:SiiNunit RE: Podwóje koła - Div3rius - 06-11-2013 Na pewno źle to zrobiłeś bo szeryf dobrze Ci podaje RE: Podwóje koła - Kierowca1996 - 06-11-2013 No dobra ale jakie powinny być? Jak to powinno wyglądać ? RE: Podwóje koła - Div3rius - 06-11-2013 To dawaj do szeryfa na priv bo ja nie za bardzo Ci w tym pomogę. RE: Podwóje koła - Szeryff123 - 06-11-2013 Pokaż log i zawartość tego pliku: /def/vehicle/t_wheel/385_65_r22_5.sii RE: Podwóje koła - Kierowca1996 - 06-11-2013 Czysta wersja 385_65_r22_5.sii: Cytat:SiiNunit RE: Podwóje koła - Szeryff123 - 06-11-2013 Spróbuj zmienić nazwę pliku na "385_65_r22_51" i zmień nieco plik, tak jak pokazałem na czerwono. Kod: SiiNunit Jak to nie pomoże, spróbuj zmienić "rwheel" na "twheel" ale wątpię że to coś da. RE: Podwóje koła - Kierowca1996 - 06-11-2013 Nadal nic. Nazwa pliku: 385_65_r22_51.sii Cytat:SiiNunit |