Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
Początki deadmana w ME - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268)
+--- Dział: Map Editor SCS (https://modscenter.pl/forum_map-editor-scs_840)
+---- Dział: Screeny i filmy (https://modscenter.pl/forum_screeny-i-filmy_843)
+---- Wątek: Początki deadmana w ME (/thread_pocz%C4%85tki-deadmana-w-me_21128)



Początki deadmana w ME - deadmanPL - 09-11-2013

Witam !


Gdy mam czas to grzebię sobie w Map Edytorze.

Może prace nie powalają ale dopiero się ucze Wink (IPB)

[Obrazek: 969079.jpg]

[Obrazek: 409735.jpg]

[Obrazek: 177945.jpg]

[Obrazek: 683031.jpg]

[Obrazek: 246543.jpg]

[Obrazek: 368411.jpg]

[Obrazek: 722238.jpg]

[Obrazek: 973799.jpg]

[Obrazek: 994515.jpg]



Oceny mile widziane Wink (IPB)


RE: Początki deadmana w ME - Div3rius - 09-11-2013

Jak dla mnie to nieźle jak na początek! Smile (IPB) Życzę powodzenia w dalszych pracach Tongue (IPB)


RE: Początki deadmana w ME - misio13 - 09-11-2013

Czego od nich chcesz.Spoko są.


RE: Początki deadmana w ME - deadmanPL - 09-11-2013

Bardzo dziękuje Wink (IPB)

Postaram się coś zmajstrować w niedziele


RE: Początki deadmana w ME - Italiano - 09-11-2013

Przy pierwszym screenie... tyle kamiennic to by się jakiś chodniczek przydał dla urealnienia. Do tego wyłącz którąś z opcji (już zapomniałem Szczerbaty (MC)) odpowiadającą za to, że są kanciaste zakręty. ;d
No i screeny najlepiej robić w dzień i przy ładnej pogodzie, bo wtedy łatwiej wychwycić jakiekolwiek błędy.