Początki deadmana w ME - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268) +--- Dział: Map Editor SCS (https://modscenter.pl/forum_map-editor-scs_840) +---- Dział: Screeny i filmy (https://modscenter.pl/forum_screeny-i-filmy_843) +---- Wątek: Początki deadmana w ME (/thread_pocz%C4%85tki-deadmana-w-me_21128) |
Początki deadmana w ME - deadmanPL - 09-11-2013 Witam ! Gdy mam czas to grzebię sobie w Map Edytorze. Może prace nie powalają ale dopiero się ucze [Obrazek: 969079.jpg] [Obrazek: 409735.jpg] [Obrazek: 177945.jpg] [Obrazek: 683031.jpg] [Obrazek: 246543.jpg] [Obrazek: 368411.jpg] [Obrazek: 722238.jpg] [Obrazek: 973799.jpg] [Obrazek: 994515.jpg] Oceny mile widziane RE: Początki deadmana w ME - Div3rius - 09-11-2013 Jak dla mnie to nieźle jak na początek! Życzę powodzenia w dalszych pracach RE: Początki deadmana w ME - misio13 - 09-11-2013 Czego od nich chcesz.Spoko są. RE: Początki deadmana w ME - deadmanPL - 09-11-2013 Bardzo dziękuje Postaram się coś zmajstrować w niedziele RE: Początki deadmana w ME - Italiano - 09-11-2013 Przy pierwszym screenie... tyle kamiennic to by się jakiś chodniczek przydał dla urealnienia. Do tego wyłącz którąś z opcji (już zapomniałem ) odpowiadającą za to, że są kanciaste zakręty. ;d No i screeny najlepiej robić w dzień i przy ładnej pogodzie, bo wtedy łatwiej wychwycić jakiekolwiek błędy. |