Reiskorn 1.11 Poradnik - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Symulatory (https://modscenter.pl/forum_symulatory_1153) +--- Dział: Inne Symulatory (https://modscenter.pl/forum_inne-symulatory_995) +---- Dział: German Truck Simulator (https://modscenter.pl/forum_german-truck-simulator_80) +----- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_82) +------ Dział: Poradniki (https://modscenter.pl/forum_poradniki_440) +------ Wątek: Reiskorn 1.11 Poradnik (/thread_reiskorn-1-11-poradnik_2204) |
Reiskorn 1.11 Poradnik - Paweł22 - 08-06-2012 Witam, powiem wam jak poprawnie zaimportować mapę RKE v.1.11 aby można było przeprowadzić jej edycje, czyli to co męczy większość użytkowników mapy RKE. Otóż jeżeli chcemy edytować mapę musimy stworzyć folder map na pulpicie wrzucić do niego mapę (Ja wziąłem z folderu zzzzzzzzzzzzzzzzzFIX-RKE1.11) wpisać w konsoli "edit" po czym wyłączamy tło przyciskiem "A" i naciskamy literę "I' wybieramy mapę z folderu map i importujemy i wszystko gra Zapisujemy normalnie, czyli "Save map", oczywiście w folderze z grą czyli Austrian Truck Simulator tworzymy base->map->w tym miejscu zapiszę nam się mapa po edycji, następnie mapę wrzucamy do pliku .scs zzzzzzzzzzzzzzzzzFIX-RKE1.11 i to tyle. |