Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268)
+--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269)
+---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274)
+---- Wątek: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? (/thread_18wos-across-america-jak-wyci%C4%85gn%C4%85%C4%87-modele_22243)

Strony: 1 2


18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - Gunslinger - 21-12-2013

Witam. Mam trochę doświadczenia z programami graficznymi. Chciałbym "wyciągnąć" modele z gry i je trochę podkręcić. Niektórzy już to robili, więc wiedzą gdzie są ukryte i czym wypakować. Więc, jak to zrobić?







P.S. Mam nadzieję że dobry dział, do modów 18WoS AA mi to nie pasowało.


RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - LorEnzoo - 21-12-2013

Szukałeś w pliku base.scs ?


RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - Gunslinger - 21-12-2013

Znalazłem, rozpakowałem, znalazłem ciężarówki, tylko blender tego nie otworzy. Czym to normalnie przerabiają?


RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - Italiano - 21-12-2013

Zmodeler 2.X.X
Niestety nie wiem dokładnie którą wersją można przerabiać modele z AA, to by się musiała wypowiedzieć osoba, która to już robiła.


RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - LorEnzoo - 21-12-2013

Ja wyciągałem zmod-em 2.2.2 i 2.2.4 na obu działają pliki lecz tekstury musisz sam nałozyc, w przypadku gdy masz zmod-a 2.2.2


RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - Gunslinger - 21-12-2013

Po rozpakowaniu tego pliku z wszyskim (zapomniałem jak się zwie) w zmodelerze mogę importować, ale po kawałeczku. jest jakiś sposób aby naraz zaimportować całą ciężarówkę? A czy PTTM/Haulin będą lepsze do przeróbki?


RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - SebaVR6^^ - 21-12-2013

(21-12-2013, 23:36)Gunslinger napisał(a): Po rozpakowaniu tego pliku z wszyskim (zapomniałem jak się zwie) w zmodelerze mogę importować, ale po kawałeczku. jest jakiś sposób aby naraz zaimportować całą ciężarówkę? A czy PTTM/Haulin będą lepsze do przeróbki?

Tak będą lepsze.Sam kiedyś modowałem


RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - Gunslinger - 22-12-2013

Wgrałem Haulina, ale jest problem. Gdy laptop miał win 7 64 bit działał wybornie. Teraz na 32 bit wywala błąd prism3d o treści "18 WoS Haulin" i przestaje działać. Nie pomogła zgodność i reinstal sterowników grafiki. Co może powodować problem?




P.S. Temat nie pasował mi do działu 18 WoS > Haulin, więc napisałem tutaj, bo nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu.


RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - woj987 - 22-12-2013

Pokaż log z gry. Wink (IPB)


RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - Gunslinger - 22-12-2013

To chyba to:

******** : log created on : Sunday December 22 2013 @ 15:21:41
15:21:41 : [sys] running on x86 / Windows XP (version 5.1) / Service Pack 2
15:21:41 : [sys] DirectX version : 4.09.00.0904
15:21:41 : [cpu] GenuineIntel [Celeron® Dual-Core CPU T3300 @ 2.00GHz] at ~1993MHz.
15:21:41 : [cpu] Features utilized: fpu cmov mmx sse sse2.
15:21:41 : [mm] physical memory detected (1048575K/1017756K)
15:21:41 : [mm] virtual memory detected (2097024K/2035632K)
15:21:41 : [mm] Trying to allocate memory pool (153600K)
15:21:41 : [zipfs] base.scs successfully mounted [crc_0xe30c4cea]
15:21:41 : [zipfs] patch.scs successfully mounted [crc_0x92f1a487]
15:21:41 : [game] 18 WoS Haulin init ver.1.06 (rev. 19698)
15:21:41 : Home directory: 'CDodgy (IPB)Users/Ula/Documents/18 WoS Haulin'
15:21:41 : exec /home/config.cfg
15:21:41 : [cor] executing /home/config.cfg
15:21:41 : uset g_view_dist "1.0"
15:21:41 : uset g_reflection "0"
15:21:41 : uset g_quality "1"
15:21:41 : uset r_texture_detail "0"
15:21:41 : uset r_anisotropy_factor "0.2"
15:21:41 : uset r_device "gl"
15:21:41 : uset r_path "1"
15:21:41 : uset r_mode "640x480x32x0"
15:21:41 : uset r_fullscreen "1"
15:21:41 : uset s_sfx_enabled "1"
15:21:41 : uset s_acceleration "0"
15:21:41 : uset s_mix_rate "44100"
15:21:41 : [gl] Software OpenGL detected, refusing to run the game in OpenGL.
15:21:41 : [gl] driver: GDI Generic
15:21:41 : [gl] vendor: Microsoft Corporation
15:21:41 : [gl] version: 1.1.0
15:21:41 : [gl] GL extensions: GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
15:21:41 : [gl] GL_max_texture_size: 1024
15:21:41 : [gl] WGL_extensions: <null>
15:21:41 : [vid] There is no rendering device 'gl'
15:21:47 : .\game_proc.cpp(296): unknown fn: 18 WoS Haulin