18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268) +--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269) +---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274) +---- Wątek: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? (/thread_18wos-across-america-jak-wyci%C4%85gn%C4%85%C4%87-modele_22243) Strony:
1
2
|
18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - Gunslinger - 21-12-2013 Witam. Mam trochę doświadczenia z programami graficznymi. Chciałbym "wyciągnąć" modele z gry i je trochę podkręcić. Niektórzy już to robili, więc wiedzą gdzie są ukryte i czym wypakować. Więc, jak to zrobić? P.S. Mam nadzieję że dobry dział, do modów 18WoS AA mi to nie pasowało. RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - LorEnzoo - 21-12-2013 Szukałeś w pliku base.scs ? RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - Gunslinger - 21-12-2013 Znalazłem, rozpakowałem, znalazłem ciężarówki, tylko blender tego nie otworzy. Czym to normalnie przerabiają? RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - Italiano - 21-12-2013 Zmodeler 2.X.X Niestety nie wiem dokładnie którą wersją można przerabiać modele z AA, to by się musiała wypowiedzieć osoba, która to już robiła. RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - LorEnzoo - 21-12-2013 Ja wyciągałem zmod-em 2.2.2 i 2.2.4 na obu działają pliki lecz tekstury musisz sam nałozyc, w przypadku gdy masz zmod-a 2.2.2 RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - Gunslinger - 21-12-2013 Po rozpakowaniu tego pliku z wszyskim (zapomniałem jak się zwie) w zmodelerze mogę importować, ale po kawałeczku. jest jakiś sposób aby naraz zaimportować całą ciężarówkę? A czy PTTM/Haulin będą lepsze do przeróbki? RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - SebaVR6^^ - 21-12-2013 (21-12-2013, 23:36)Gunslinger napisał(a): Po rozpakowaniu tego pliku z wszyskim (zapomniałem jak się zwie) w zmodelerze mogę importować, ale po kawałeczku. jest jakiś sposób aby naraz zaimportować całą ciężarówkę? A czy PTTM/Haulin będą lepsze do przeróbki? Tak będą lepsze.Sam kiedyś modowałem RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - Gunslinger - 22-12-2013 Wgrałem Haulina, ale jest problem. Gdy laptop miał win 7 64 bit działał wybornie. Teraz na 32 bit wywala błąd prism3d o treści "18 WoS Haulin" i przestaje działać. Nie pomogła zgodność i reinstal sterowników grafiki. Co może powodować problem? P.S. Temat nie pasował mi do działu 18 WoS > Haulin, więc napisałem tutaj, bo nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu. RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - woj987 - 22-12-2013 Pokaż log z gry. RE: 18Wos Across America, jak "wyciągnąć" modele? - Gunslinger - 22-12-2013 To chyba to: ******** : log created on : Sunday December 22 2013 @ 15:21:41 15:21:41 : [sys] running on x86 / Windows XP (version 5.1) / Service Pack 2 15:21:41 : [sys] DirectX version : 4.09.00.0904 15:21:41 : [cpu] GenuineIntel [Celeron® Dual-Core CPU T3300 @ 2.00GHz] at ~1993MHz. 15:21:41 : [cpu] Features utilized: fpu cmov mmx sse sse2. 15:21:41 : [mm] physical memory detected (1048575K/1017756K) 15:21:41 : [mm] virtual memory detected (2097024K/2035632K) 15:21:41 : [mm] Trying to allocate memory pool (153600K) 15:21:41 : [zipfs] base.scs successfully mounted [crc_0xe30c4cea] 15:21:41 : [zipfs] patch.scs successfully mounted [crc_0x92f1a487] 15:21:41 : [game] 18 WoS Haulin init ver.1.06 (rev. 19698) 15:21:41 : Home directory: 'CUsers/Ula/Documents/18 WoS Haulin' 15:21:41 : exec /home/config.cfg 15:21:41 : [cor] executing /home/config.cfg 15:21:41 : uset g_view_dist "1.0" 15:21:41 : uset g_reflection "0" 15:21:41 : uset g_quality "1" 15:21:41 : uset r_texture_detail "0" 15:21:41 : uset r_anisotropy_factor "0.2" 15:21:41 : uset r_device "gl" 15:21:41 : uset r_path "1" 15:21:41 : uset r_mode "640x480x32x0" 15:21:41 : uset r_fullscreen "1" 15:21:41 : uset s_sfx_enabled "1" 15:21:41 : uset s_acceleration "0" 15:21:41 : uset s_mix_rate "44100" 15:21:41 : [gl] Software OpenGL detected, refusing to run the game in OpenGL. 15:21:41 : [gl] driver: GDI Generic 15:21:41 : [gl] vendor: Microsoft Corporation 15:21:41 : [gl] version: 1.1.0 15:21:41 : [gl] GL extensions: GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture 15:21:41 : [gl] GL_max_texture_size: 1024 15:21:41 : [gl] WGL_extensions: <null> 15:21:41 : [vid] There is no rendering device 'gl' 15:21:47 : .\game_proc.cpp(296): unknown fn: 18 WoS Haulin |