Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
Problem z odczytywaniem matów przez ETS2 - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268)
+--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269)
+---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274)
+---- Wątek: Problem z odczytywaniem matów przez ETS2 (/thread_problem-z-odczytywaniem-mat%C3%B3w-przez-ets2_25271)



Problem z odczytywaniem matów przez ETS2 - sax123123 - 14-04-2014

Witam !

Mam taki oto problem z loga:

Kod:
00:00:27.863 : <ERROR> [fs] Failed to open file "/vehicle/truck/mercedes_actros_2009/dupa.dif_spec.add.env.mat" in the read_only mode
00:00:27.864 : <ERROR> [resource_task] Can not open '/vehicle/truck/mercedes_actros_2009/dupa.dif_spec.add.env.mat'


W moim przypadku mat wygląda tak:

Kod:
material : "eut2.dif.spec" {
    texture[0] : "dupa.tobj"
        texture_name[0] : "texture_base"
    ambient : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
    diffuse : { 0.400000 , 0.400000 , 0.400000 }
    specular : { 0.200000 , 0.200000 , 0.200000 }
    tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
    shininess : 100
}

Co może być przyczyną tego, że ów przedmiot w grze jest czerwony ?


RE: Problem z odczytywaniem matów przez ETS2 - Damx - 14-04-2014

Że mat, ale nazywa się inaczej niż:
dupa.dif_spec.add.env.mat

Albo że jest w innej ścieżce niż:
/vehicle/truck/mercedes_actros_2009/

Albo że go woogóle nie wgrałeś.


RE: Problem z odczytywaniem matów przez ETS2 - sax123123 - 14-04-2014

Wgrany jest, w odpowiedniej ścieżce też. Jak ewentualnie naprawić tą nazwę ?


RE: Problem z odczytywaniem matów przez ETS2 - Damx - 14-04-2014

No nazwać go:
dupa.dif_spec.add.env.mat


RE: Problem z odczytywaniem matów przez ETS2 - sax123123 - 14-04-2014

Problemów ciąg dalszy:

Mat wygląda tak:

Kod:
material : "eut2.dif.spec.add.env" {
    texture[0] : "dupa.tobj"
        texture_name[0] : "texture_base"
    ambient : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
    diffuse : { 0.400000 , 0.400000 , 0.400000 }
    specular : { 0.200000 , 0.200000 , 0.200000 }
    tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
    shininess : 100
}

W logu krzyczy:

Kod:
<ERROR> [dx9] Texture (texture_reflection) not found in material (/vehicle/truck/mercedes_actros_2009/dupa.dif_spec.add.env.mat) - requested by (/effect/eut2/dif_spec_add_env/pass_forward_fallback.sm3x.fso)

Efekt taki:

[Obrazek: 5217770m.png]

Tobj jest skonwertowany do Dx5, czy nie jest coś z dds'em ?