Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
3DS Max, a ZModeler - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268)
+--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269)
+---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274)
+---- Wątek: 3DS Max, a ZModeler (/thread_3ds-max-a-zmodeler_26415)



3DS Max, a ZModeler - SFloder - 25-06-2014

Witam. Chciałbym sobie coś wymodelować do modelu, ale nie wiem w czym będzie łatwiej. Z tego co wyczytałem w opiniach na temat 3DS Max i Zmodka, to większość pisało, że w 3DS.
Również wyczytałem w tych opiniach, że po exporcie z 3DS, model w grze słabo wygląda.
I tu mam dwa pytania. Czy jak wymodeluję sobie coś w 3DS Max, to będę mógł tą część importować do Zmodka? Jaki program polecacie?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.


RE: 3DS Max, a ZModeler - MYST3ER - 25-06-2014

No modelujesz w maxie i exportujesz do .obj i to importujesz to zmoda. Jeśli źle pisze to mnie poprawcie.


RE: 3DS Max, a ZModeler - Damx - 25-06-2014

Każdy kto modeluje w zmodku powie Ci że zmodek. Ten co umie w 3ds, powie że w 3ds maxie. Są też zwolennicy blendera którzy powiedzą Ci że blender jest najlepszy. Rob w czym chcesz exportowac się da praktycznie zawsze.


RE: 3DS Max, a ZModeler - woj987 - 25-06-2014

Co do jakości po 3ds maxie, zobacz modele Damx'a on właśnie modeluje w 3ds a w ets2 wszystko ma cacy. Smile (IPB)


RE: 3DS Max, a ZModeler - SFloder - 25-06-2014

Mi właśnie nie chodzi o ETS, GTS, tylko o GTA SA Smile (IPB).


RE: 3DS Max, a ZModeler - Antique - 25-06-2014

Ja tam polecam Zmoda jeszcze nigdy mnie nie zawiódł xd