3DS Max, a ZModeler - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268) +--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269) +---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274) +---- Wątek: 3DS Max, a ZModeler (/thread_3ds-max-a-zmodeler_26415) |
3DS Max, a ZModeler - SFloder - 25-06-2014 Witam. Chciałbym sobie coś wymodelować do modelu, ale nie wiem w czym będzie łatwiej. Z tego co wyczytałem w opiniach na temat 3DS Max i Zmodka, to większość pisało, że w 3DS. Również wyczytałem w tych opiniach, że po exporcie z 3DS, model w grze słabo wygląda. I tu mam dwa pytania. Czy jak wymodeluję sobie coś w 3DS Max, to będę mógł tą część importować do Zmodka? Jaki program polecacie? Z góry dziękuję za odpowiedzi. RE: 3DS Max, a ZModeler - MYST3ER - 25-06-2014 No modelujesz w maxie i exportujesz do .obj i to importujesz to zmoda. Jeśli źle pisze to mnie poprawcie. RE: 3DS Max, a ZModeler - Damx - 25-06-2014 Każdy kto modeluje w zmodku powie Ci że zmodek. Ten co umie w 3ds, powie że w 3ds maxie. Są też zwolennicy blendera którzy powiedzą Ci że blender jest najlepszy. Rob w czym chcesz exportowac się da praktycznie zawsze. RE: 3DS Max, a ZModeler - woj987 - 25-06-2014 Co do jakości po 3ds maxie, zobacz modele Damx'a on właśnie modeluje w 3ds a w ets2 wszystko ma cacy. RE: 3DS Max, a ZModeler - SFloder - 25-06-2014 Mi właśnie nie chodzi o ETS, GTS, tylko o GTA SA . RE: 3DS Max, a ZModeler - Antique - 25-06-2014 Ja tam polecam Zmoda jeszcze nigdy mnie nie zawiódł xd |