![]() |
Prefab parking generowanie AI - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268) +--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269) +---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274) +---- Wątek: Prefab parking generowanie AI (/thread_prefab-parking-generowanie-ai_29873) |
Prefab parking generowanie AI - Radol - 11-04-2015 Pilnie potrzebny specjalista ![]() Problem jest w prefabie stacji paliw, gdzie mamy miejsce parkingowe z generowaniem się samochodów AI. Problem w tym że w jednym miejscu generowane są 2 modele AI nałożone na siebie jeden na drugim i w dodatku stojące odwrotnie. Sprawdzając w blenderze zauważyłem dwie linie w drzewku VIS odpowiadające (chyba) za to, gdzie obie linie odpowiadają za to samo miejsce generowania. Osobiscie najchętniej akurat w tym miejscu całkowicie bym chciał usunąć generowanie tych samochodów na widocznych po prawej 2 miejscach parkingowych. http://s21.postimg.org/gdoytgzp2/stacja_model.jpg Teraz pytania: 1) Czy poprzez skasowanie tego (odpowiednich wierszy w drzewku) w blenderze uzyskam ten efekt? 2) Próbowałem sam to zrobić i sprawdzić efekt za nim zapytałem, lecz mam drugi problem - export modelu.Wywala mi okno z błędami. Dla pewności wszystko z czego składa się model oraz sam model umieściłem w jednym katalogu, przypisałem w pliku .pmd , także odpoiwednio przypisałem MAT'y i pliki .tobj oraz dds'y. Wszystkko ma poprawne ścieżki. Model miał ogólnie 3 warianty ale już dla pewności je pokasowałem i dałem tylko jeden wariant 'default'. Model uparcie jednak exportuje mi sie z błędami i niepoprawnie - jeśli nawet go nie modyfikuje w blenderze. Z reguły pytam i proszę o pomoc w momencie kiedy wyczerpały mi sie wszelkie pomysły i jestem w kropce bo to co na mój rozum powinno działać prawidłowo jednak nie działa tak jak powinno. ![]() Gdyby się ktoś znalazł kto wie w czym moze być problem i mu się bardzo nudziło to proszę o kontakt. RE: Prefab parking generowanie AI - Michaleczeq - 14-04-2015 Co do pierwszego pytania, to Tak - usunięcie powinno pomóc, natomiast gorzej z drugim pytaniem Z tego co sam kiedyś próbowałem, oraz tego co specjalnie sprawdzałem teraz przed napisaniem, to blender (a dokładnie wtyczka Blender2SCS) nie wspiera eksportowania prefabrykatów. Gdyby otworzyć np. oryginalny prefab stacji zrobiony przez SCS, to blender podczas eksportu wywali błąd nie ważne, że nic się nie edytowało, tak jak w tym przypadku. Rozwiązaniem była by edycja w ZModelerze, ponieważ on na pewno to wspiera. (Lub czekanie na nową wersję wtyczki od SCSu, ale to może chwilkę potrwać ![]() |