Problem ME - przeniesiono przez nirwana9 - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Kosz (https://modscenter.pl/forum_kosz_339) +--- Dział: Kosz (https://modscenter.pl/forum_kosz_340) +--- Wątek: Problem ME - przeniesiono przez nirwana9 (/thread_problem-me-przeniesiono-przez-nirwana9_31216) |
Problem ME - przeniesiono przez nirwana9 - SztywnyFred - 17-10-2015 Witam, mam następujący problem. Wchodzę w map editor, klikam zakładkę prefab i wyskakuje mi taki błąd. Wie ktoś o co chodzi i jak to naprawić? [Obrazek: asd7jumw.jpg] RE: Problem ME - Michaleczeq - 17-10-2015 usuń folder editor z moich dokumentów/Euro Truck Simulator 2 RE: Problem ME - SztywnyFred - 17-10-2015 Usuwałem wcześniej, nic nie dało. RE: Problem ME - nirwana9 - 17-10-2015 Pierwszy raz taki błąd widzę ale może spróbuj reinstalacje ? RE: Problem ME - Michaleczeq - 17-10-2015 Hmm... Ten błąd wyskakuje raczej tylko przez ten folder. Usuń go ponownie i oczyść folder mod ze zbędnych modyfikacji zanim wejdziesz do ME (np. wrzuć do nowego folderu). Jednak samo usunięcie folderu powinno pomóc #Edit Reinstalacja co prawda pomoże, bo wyczyści do zera, ale jest kompletnie zbędna. Ostatecznie jak nic nie będzie pomagało, można by usunąć folder ETSa z moich dokumentów. Ten błąd wyskakuje gdy w jakimś modzie zmieniło się ID obiektu (np. budynku) i otwieramy przeglądarkę modeli. Dzieje się tak ponieważ w tymże folderze "editor" zapisało się jeszcze stare ID którego program nie może później znaleźć. RE: Problem ME - SztywnyFred - 17-10-2015 Reinstalacja nie ma sensu najmniejszego. Dodam tyle, że edytuję, a w zasadzie robię własną mapkę dla siebie do VS z modeli z poland rebuilding, no i usunąłem tylko map i nie wiem dlaczego taki błąd wyskakuję. RE: Problem ME - Czaja - 17-10-2015 No to nie dziw się, że tak jest. Podejrzewam, że Radol specjalnie tak zrobił Zresztą, po to mapa jest zablokowana, by była TYLKO do gry, nie do edytowania czy korzystania w innych celach... RE: Problem ME - DIESIRAE - 17-10-2015 Czołem Kolega @Michalczeq dobrze prawi, w moich dokumentach usuń całą zawartość katalogu "editor". Powinno pomóc. Nastąpi wtedy reset ustawień ME. Błąd pojawia się zapewne dlatego bo ME zapamiętał to co ostatnio przeglądałeś w jego zasobach (dodanych przez mody). Jeżeli korzystasz z Modeli mapy PR to zapewne masz tez dostęp do zasobów mapy PM. Zarówno w jednym jak i drugim przypadku w "zasobach" znajduje się parę modeli/prefaby które po zmianach jakie wprowadzał scs mogą powodować problemy j.w z crashowaniem włącznie. Duży problem będzie jeżeli przypadkowo użyłeś któregoś z tych modeli i znalazły się one na edytowanych przez Ciebie terenach. W zasadzie mapka będzie wtedy nie do uruchomienia w grze i będzie duży problem z jej uruchomieniem w ME nie mówiąc już o usunięciu z mapy tego felernego elementu. Dlatego ważnym jest, aby w czasie dłubania w ME robić często zapisy ręczne postępu prac (autosavy robią się same) żeby w takiej sytuacji jak ta móc cofnąć się do momentu zanim wyskoczył nam taki kwiatek. Po każdym dniu dłubania w ME, zapisie zmian na mapie i przepakowaniu mod.pliku testujemy w grze czy na tym terenie, który właśnie zmienialiśmy wszystko gra i buczy. Jeśli wszystko jest wsioOkej taki przetestowany plik archiwizujemy w bezpiecznym miejscu odpowiednio go opisując np datą. A wszystko po to, aby np. po 3miesiacach dłubania przy mapce nie wyskoczył nam nagle taki kwiatek jak ten powyższy, bo może się zdarzyć że te 3miesiące pracy po prostu szlag trafi, bo nie da się odkręcić tego co się popintoliło. ME czasem potrafi spłatać figla :wink: |