Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
ProMods 2.0 - przeniesiono przez nirwana9 - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Kosz (https://modscenter.pl/forum_kosz_339)
+--- Dział: Kosz (https://modscenter.pl/forum_kosz_340)
+--- Wątek: ProMods 2.0 - przeniesiono przez nirwana9 (/thread_promods-2-0-przeniesiono-przez-nirwana9_31964)



ProMods 2.0 - przeniesiono przez nirwana9 - MrDUZYPL - 19-01-2016

Witam w jakiej kolejności powinno się wgrywać ProMods 2.0.Pamiętam że u mnie było coś że na początku Models 2 potem model 1 i dalej już nie pamiętam.Proszę o pomoc Smile (IPB)


RE: ProMods 2.0 - krzysiuup - 19-01-2016

Podczas pobierania na forum promods.net powinno wszystko jest wyjaśnione.


RE: ProMods 2.0 - Radol - 20-01-2016

(19-01-2016, 20:11)MrDUZYPL napisał(a): Witam w jakiej kolejności powinno się wgrywać ProMods 2.0.Pamiętam że u mnie było coś że na początku Models 2 potem model 1 i dalej już nie pamiętam.Proszę o pomoc Smile (IPB)

Najważniejsza rzecz:
Pierwszy dodajemy plik 'def'  - a ostatni 'map'

Pozostałe to już bez różnicy w jakiej kolejnosci będa pomiedzy tymi plikami


RE: ProMods 2.0 - MrDUZYPL - 20-01-2016

Bardzo dziękuje za pomoc Smile (IPB).Pozdrawiam


RE: ProMods 2.0 - MrDUZYPL - 20-01-2016

A można prosić kolejnoś wgrywania bo jak mialem że na początku było model 2 a potem 1 itd to było dobrze a teraz ciągle wywala do pulpitu a w LOG;u pisze że chodzi o jakiś tartak.W któryms poście była poprawna kolejność.Bardzo proszę o pomoc


RE: ProMods 2.0 - nirwana9 - 20-01-2016

Napisał Radol w Poście nr 3 ! Czytanie ze zrozumieniem kłania się Smile (IPB)


RE: ProMods 2.0 - Radol - 21-01-2016

(20-01-2016, 17:03)MrDUZYPL napisał(a): A można prosić kolejnoś wgrywania bo jak mialem że na początku było model 2 a potem 1 itd to było dobrze a teraz ciągle wywala do pulpitu a w LOG;u pisze że chodzi o jakiś tartak.W któryms poście była poprawna kolejność.Bardzo proszę o pomoc

Warto by dać zawartość pliku .log
Problemem chyba tutaj nie jest kolejność bo jak wspomniałem pierwszy dodajemy 'def' a ostatni 'map'  - reszta bez różnicy.
Z tego co piszesz to raczej wydaje mi się że gra uruchamia sie w trybie OpenGL  - z którym mamy problemy (będa rozwiązane w wersji 2.01)
W tym trybie, gra wywala zawsze w okolicach Tartaku bo w wersji 2.0 mamy z tym problem.
Grę należy więc uruchamiać w trybie DirectX


RE: ProMods 2.0 - MrDUZYPL - 21-01-2016

Dziękuję za odpowiedz.Pozdrawiam Smile (IPB)