[ME] Zapisywanie mapy Standalone - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Symulatory (https://modscenter.pl/forum_symulatory_1153) +--- Dział: Euro Truck Simulator 2 (https://modscenter.pl/forum_euro-truck-simulator-2_33) +---- Dział: ETS2 - Centrum pomocy (https://modscenter.pl/forum_ets2-centrum-pomocy_467) +----- Dział: ETS2 - Pomoc (https://modscenter.pl/forum_ets2-pomoc_554) +----- Wątek: [ME] Zapisywanie mapy Standalone (/thread_me-zapisywanie-mapy-standalone_32029) Strony:
1
2
|
[ME] Zapisywanie mapy Standalone - elot360 - 29-01-2016 Ostatnio próbuje zrobić mapę z niczego. Problem leży w zapisie takiego pliku. 2 razy coś zrobiłem i jakkolwiek bym nie postąpił to nie działa. Ktoś ma jakiś "poradnik" jak taką mapę się zapisuje (Ewentualnie pakuje bo chyba na tej samej zasadzie jak edycje podstawki prawda?) Dla przybliżenia edytor odpalam samą komendą "edit". RE: [ME] Zapisywanie mapy Standalone - elot360 - 31-01-2016 @ref. RE: [ME] Zapisywanie mapy Standalone - elot360 - 01-02-2016 @ref Naprawde nikt nie jest w stanie mi pomóc? ;( RE: [ME] Zapisywanie mapy Standalone - Radol - 01-02-2016 A co tam Ci nie wychodzi? Opisz po ludzku. RE: [ME] Zapisywanie mapy Standalone - elot360 - 02-02-2016 Bardziej się nie da. Wchodzę do gry, w konsoli wpisuje "edit", wyskakuje mi puste ME, daje save map, wyskakuje okienko gdzie mam podać nazwę mapy (ostatnio nazwałem "gop"), wchodzę znowu do gry, wpisuje "edit gop" i nie może mi załadować mapy. RE: [ME] Zapisywanie mapy Standalone - Michaleczeq - 02-02-2016 Musisz spakować tą mapę jako modyfikacje i wrzucić do modów. RE: [ME] Zapisywanie mapy Standalone - elot360 - 02-02-2016 Przeciez wiem jak sie pakuje normalne mapy, sam mi to tlumaczyles wiele miesiecy temu. Problem w tym ze ta technika nie dziala. RE: [ME] Zapisywanie mapy Standalone - tirowiec555 - 02-02-2016 Niemożliwe :P Coś źle robisz zobacz se poradniki na YT RE: [ME] Zapisywanie mapy Standalone - Radol - 02-02-2016 (02-02-2016, 01:02)elot360 napisał(a): Bardziej się nie da. Wchodzę do gry, w konsoli wpisuje "edit", wyskakuje mi puste ME, daje save map, wyskakuje okienko gdzie mam podać nazwę mapy (ostatnio nazwałem "gop"), wchodzę znowu do gry, wpisuje "edit gop" i nie może mi załadować mapy. katalog z sektorami jest o nazwie 'gop'?? (nie moze być o nazwie jak dotychczas 'europe' ) Masz dodatkowo luzem plik gop.mbd ?? W def masz plik editor_data.sii , swtórz sobie pusty katalog 'def' wrzuć ten plik editor_data.sii i zmodyfikuj w nim linie: bcg_map_name[]: "/map/europe.mbd" na: bcg_map_name[]: "/map/gop.mbd" Ten katalog 'def' z tym plikiem też musisz dodać do swojego moda z mapą - i wtedy sprawdź. czyli masz mieć: katalog 'def' ze zmodyfikowanym plikiem 'editor_data.sii' katalog "map" a w nim: katalog 'gop' z sektorami i luzem plik gop.mbd ..i to pakujesz. EDIT: Z tego co widzę to nawet zmodyfikowany plik editor_data.sii nie jest potrzebny. Zapisujesz swoja mapę opcją "Save as..." Sprawdź czy potem pakujesz folder "map" z katalogiem 'gop' i plikiem gop.mbd Ponadto w 'mod' nie możesz chyba mieć innych map lub tak zmień nazwę swojego moda aby on był na końcu w katalogu 'mod' po wszystkich modach/mapach jakie tam masz. RE: [ME] Zapisywanie mapy Standalone - elot360 - 02-02-2016 No właśnie zrobiłem tak jak pisałeś tylko że to się nie chciało otworzyć w ME. |