[ME] Tworzenie firmy - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Kosz (https://modscenter.pl/forum_kosz_339) +--- Dział: Kosz (https://modscenter.pl/forum_kosz_340) +--- Wątek: [ME] Tworzenie firmy (/thread_me-tworzenie-firmy_32148) |
[ME] Tworzenie firmy - elot360 - 11-02-2016 Czy ktoś zna jakieś procedury jak wykonać nową firmę np w nowym mieście tak by działało jak normalna spedycja? Tylko czy można jakoś prosto wytłumaczyć. RE: [ME] Tworzenie firmy - Michaleczeq - 11-02-2016 Wytłumaczę Ci to na podstawie oryginalnych firm i miast. Musisz mieć prefab firmy postawiony w obszarze miasta (8+E - stawianie obszaru miasta gdybyś go nie miał). Ważne byś zapamiętał ID tej firmy którą stawiasz. W tym wypadku jest to "31". Teraz musisz w katalogu "def/company/<nazwa_firmy>/editor" stworzyć plik "<miasto>.sii", gdzie wartości: <nazwa_firmy> - to nazwa firmy, do której należeć ma stawiana przez ciebie baza, np. "tradeaux". Jeżeli dodajesz nową, to musisz ją odpowiednio porejestrować. <miasto> - nazwa miasta do którego ta firma ma przynależeć. Np. "poznan.sii" Plik "<miasto>.sii" wypełniasz w ten sposób: Teraz po kolei: .poznan - Można tu wpisać cokolwiek, ale ważne by nie przekroczyć 12 znaków i aby w żadnym pliku w folderze nie było dokładnie tak samo bo wywali konflikt. poznan - Miasto do którego przynależny firma. Nazwa miasta musi być taka sama jak wartość "city_data:" w "def/city/<miasto>.sii" czyli np. "city_data: city.poznan" 31 - ID prefabu który postawiłeś na mapie, a który miałeś wcześniej zapamiętać. Jak już to spakujesz i wrzucisz w moda to robisz rebuilda mapy, po wszystkim ją zapisujesz i powinno być. |