Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
[ME] Tworzenie firmy - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Kosz (https://modscenter.pl/forum_kosz_339)
+--- Dział: Kosz (https://modscenter.pl/forum_kosz_340)
+--- Wątek: [ME] Tworzenie firmy (/thread_me-tworzenie-firmy_32148)



[ME] Tworzenie firmy - elot360 - 11-02-2016

Czy ktoś zna jakieś procedury jak wykonać nową firmę np w nowym mieście tak by działało jak normalna spedycja?

Tylko czy można jakoś prosto wytłumaczyć.


RE: [ME] Tworzenie firmy - Michaleczeq - 11-02-2016

Wytłumaczę Ci to na podstawie oryginalnych firm i miast.

Musisz mieć prefab firmy postawiony w obszarze miasta (8+E - stawianie obszaru miasta gdybyś go nie miał). Ważne byś zapamiętał ID tej firmy którą stawiasz. W tym wypadku jest to "31".
[Obrazek: d033be18d363d3b6529ddc3ffa474cb2.png]

Teraz musisz w katalogu "def/company/<nazwa_firmy>/editor" stworzyć plik "<miasto>.sii", gdzie wartości:
<nazwa_firmy> - to nazwa firmy, do której należeć ma stawiana przez ciebie baza, np. "tradeaux". Jeżeli dodajesz nową, to musisz ją odpowiednio porejestrować.
<miasto> - nazwa miasta do którego ta firma ma przynależeć. Np. "poznan.sii"

Plik "<miasto>.sii" wypełniasz w ten sposób:

[Obrazek: e43dfc11d4b7d51eb9a2ed28a94efeca.png]

Teraz po kolei:

.poznan - Można tu wpisać cokolwiek, ale ważne by nie przekroczyć 12 znaków i aby w żadnym pliku w folderze nie było dokładnie tak samo bo wywali konflikt.
poznan - Miasto do którego przynależny firma. Nazwa miasta musi być taka sama jak wartość "city_data:" w "def/city/<miasto>.sii" czyli np. "city_data: city.poznan"
31 - ID prefabu który postawiłeś na mapie, a który miałeś wcześniej zapamiętać.

Jak już to spakujesz i wrzucisz w moda to robisz rebuilda mapy, po wszystkim ją zapisujesz i powinno być.