Problem z teksturami po eksporcie - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Kosz (https://modscenter.pl/forum_kosz_339) +--- Dział: Kosz (https://modscenter.pl/forum_kosz_340) +--- Wątek: Problem z teksturami po eksporcie (/thread_problem-z-teksturami-po-eksporcie_32571) |
Problem z teksturami po eksporcie - Kamil_FH - 27-04-2016 Wersja gry: 1.23.2.1s Lista aktywnych DLC: Wszystkie Lista modyfikacji: Własna Log: Najistotniejsze Kod: 00:00:32.153 : <ERROR> [fs] Failed to open file "/materials/lights_lumi.mat" in the read_only mode Ogólnie problem występuje po eksportowaniu naczepy Blenderem, która ma zamienić już istniejącą. Maty odpowiednio wyglądają tak: lights_lumi.mat Kod: material : "eut2.lamp.add.env" { chassis.mat Kod: material : "eut2.dif.spec.add.env.shadow" { shadow_fake.mat Kod: material : "eut2.fakeshadow" { Zaś tobj wygląda następująco: chassis.tobj [Obrazek: chassis.jpg] lamp_mask.tobj [Obrazek: lamp.jpg] trailer.pmd [Obrazek: trailer_pmd.jpg] Mimo, że wszystko wydaje się być poprawnie to i tak brak tekstur w naczepie. Jeśli ktoś miał podobny problem przy eksporcie Blenderem to proszę o pomoc. PS. Używam wtyczki Blender2SCS. RE: Problem z teksturami po eksporcie - Mietek - 27-04-2016 (27-04-2016, 18:20)Kamil_FH napisał(a): Zaś tobj wygląda następująco:moim zdaniem masz błąd w obydwu tobj. w wierszu 00000020 i kolumnie 08 w chassis.tobj zamiast 16 powinno być 21 a w lamp_mask.tobj 23 zamiast 18. ale nie jestem na sto procent pewny czy to tylko ten błąd to powoduje. RE: Problem z teksturami po eksporcie - Michaleczeq - 27-04-2016 Jakbyś mógł to pokaż dokładnie w jakim katalogu masz te pliki, ponieważ z tego co widzę to raczej wina złego odniesienia. np. w tobj i pmd masz odniesienia do katalogu "textures/<tekstura>" a zgaduje że pliki sąw vehicle/trailer_eu/<nazwa_naczep>/<pliki> Edit: Jeżeli mowa o tym co mówi @Mietek to on też widzę ma racje, coś z tymi wartościami jest nie tak, z tym że te wartości co podał trzeba zamienić na hex, czyli zamiast 16-> 15, zamiast 18 -> 17 RE: Problem z teksturami po eksporcie - Kamil_FH - 27-04-2016 (27-04-2016, 20:13)Michaleczeq napisał(a): Jakbyś mógł to pokaż dokładnie w jakim katalogu masz te pliki, ponieważ z tego co widzę to raczej wina złego odniesienia. np. w tobj i pmd masz odniesienia do katalogu "textures/<tekstura>" a zgaduje że pliki sąw vehicle/trailer_eu/<nazwa_naczep>/<pliki> Tekstury są w Kod: vehicle/trailer_eu/gooseneck/20ft/textures tobj w Kod: vehicle/trailer_eu/gooseneck/20ft/materials Zaś główny PMD w Kod: vehicle/trailer_eu/gooseneck/20ft (27-04-2016, 20:13)Michaleczeq napisał(a): Edit: Czyli 16 zamienić na 15, a 18 na 17? RE: Problem z teksturami po eksporcie - Michaleczeq - 27-04-2016 tak, i spróbuj przenieść foldery materials i textures do głównego katalogu moda (nazwa_moda/materials itd) bo najpewniej podczas eksportu nie wpisałeś ścieżki poprawnej, a po fakcie po prostu przeniosłeś modele |