Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
Nie działa własny skin - jak zrobić? - przeniesiono przez nirwana9 - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Kosz (https://modscenter.pl/forum_kosz_339)
+--- Dział: Kosz (https://modscenter.pl/forum_kosz_340)
+--- Wątek: Nie działa własny skin - jak zrobić? - przeniesiono przez nirwana9 (/thread_nie-dzia%C5%82a-w%C5%82asny-skin-jak-zrobi%C4%87-przeniesiono-przez-nirwana9_32950)



Nie działa własny skin - jak zrobić? - przeniesiono przez nirwana9 - Brianfiki - 27-06-2016

Witam. Kiedyś robiłem skiny i wszystko działało ale zrobiłem sobie od ETS'a dość długą przerwę po które znów postanowiłem zrobić kilka skinów.
Pamiętam, że ściągało się dev packa czyli szablony wraz z definicjami. Niestety nie znalazłem takiego dev packa dla nowego Mercedesa a jedynie sam szablon. Ok. Pomalowałem. Ściągnąłem byle jakiego skina do Mercedesa, podmieniłem DDS z moim nowym DDSem i wszystko działa.
Problem pojawił się jak chciałem zmienić nazwy w definicjach t.zn w def\vehicle\truck\mercedes.actros2014\paint_job
przykładowo:

Kod:
paint_job_mask:                  "/vehicle/truck/upgrade/paintjob/XXXX.tobj"
Kod:
accessory_paint_job_data : XXXX.mercedes.actros2014.paint_job

Czy właśnie samą nazwę tobj w material\ui\accessory
nie wspominając o samej nazwie DDSa.

Pozmieniałem wszystko na jedno i to samo. Nie ma mowy o pomyłce, ale nie działa. Skin jest różowy, ikonki skina w warsztacie też nie ma.
Pytanie brzmi czy ja coś pominąłem bo już nie pamiętam, czy może tobj się edytowało też? 
Albo czy może ktoś ma wcześniej wspomnianego dev packa z nowym mercedesem? Jasne, że mogę bazować na innym skinie ale wolałbym zmienić nazwy na swoje.


RE: Nie działa własny skin - jak zrobić? - MANE6 - 01-07-2016

Aby móc dać tam swą nazwę, musisz wszystkie pliki/foldery o nazwie mercedes.actros.2014 na XXXX lub zrobić skin od nowa/podstaw.