ConverterPIX - pmx -> pix - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268) +--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269) +---- Dział: Poradniki (https://modscenter.pl/forum_poradniki_272) +---- Wątek: ConverterPIX - pmx -> pix (/thread_converterpix-pmx-pix_33229) |
ConverterPIX - pmx -> pix - mwl4 - 31-08-2016 Cześć, jak zapewne wiecie, SCS Tools for Blender został wydany dawno temu, ale ciągle nie było możliwości edytowania modeli, które są zapisane w formacie gry. Właśnie dlatego napisałem pewne narzędzie jakiś czas temu, i przyszedł czas na podzielenie się nim. Projekt jest Open Source, być może komuś może się przydać wiedza jak odczytywać formaty gry. Repozytorium GitHuba: https://github.com/mwl4/ConverterPIX Tam znajdziecie źródła, jak i binaria (windows x86 & linux). Jak tego użyć? To jest całkiem proste, tutaj film wyjaśniający podstawy: https://www.youtube.com/watch?v=DpUSlQxMVuw Co to wspiera: - pmg(0x13) - pmd(0x04) - pma(0x03) - ppd(0x15) - tobj(magic = 1890650625) - mat Już niedługo wsparcie dla .pmc. PS. Po więcej informacji czytajcie pomoc (converter_pix -h) DOTACJA! Oryginalny wątek: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=162&t=216158 |