Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
ConverterPIX - pmx -> pix - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268)
+--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269)
+---- Dział: Poradniki (https://modscenter.pl/forum_poradniki_272)
+---- Wątek: ConverterPIX - pmx -> pix (/thread_converterpix-pmx-pix_33229)



ConverterPIX - pmx -> pix - mwl4 - 31-08-2016

Cześć,
jak zapewne wiecie, SCS Tools for Blender został wydany dawno temu, ale ciągle nie było możliwości edytowania modeli, które są zapisane w formacie gry.
Właśnie dlatego napisałem pewne narzędzie jakiś czas temu, i przyszedł czas na podzielenie się nim. Projekt jest Open Source, być może komuś może się przydać wiedza jak odczytywać formaty gry.

Repozytorium GitHuba: https://github.com/mwl4/ConverterPIX

Tam znajdziecie źródła, jak i binaria (windows x86 & linux). Jak tego użyć?

To jest całkiem proste, tutaj film wyjaśniający podstawy:
https://www.youtube.com/watch?v=DpUSlQxMVuw

Co to wspiera:
- pmg(0x13)
- pmd(0x04)
- pma(0x03)
- ppd(0x15)
- tobj(magic = 1890650625)
- mat


Już niedługo wsparcie dla .pmc.

PS. Po więcej informacji czytajcie pomoc (converter_pix -h)

DOTACJA!

Oryginalny wątek: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=162&t=216158