Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
Trucker: roads of America - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Hyde Park (https://modscenter.pl/forum_hyde-park_280)
+--- Dział: Ogólne (https://modscenter.pl/forum_og%C3%B3lne_281)
+---- Dział: Gry (https://modscenter.pl/forum_gry_285)
+---- Wątek: Trucker: roads of America (/thread_trucker-roads-of-america_33675)



Trucker: roads of America - acer884 - 12-10-2016

Witam, 

członkowie grupy RTA-Mods znanej z tworzenia modyfikacji do ETS 2 rozpoczęli  zbiórkę funduszy na produkcję gry Trucker: roads of America. Prace przy projekcie zaczęli we wrześniu 2016 roku. W założeniu ma to być realistyczny symulator ciężarówki rozgrywający się na terenie stanu Michigan w skali 1:4. Na uwagę zasługuje fakt użycia silnika Unreal 4.  Do gry ma zostać zaimplementowane  wiele elementów niedostępnych w ETS2.
Poniżej cechy gry wymienione przez twórców ( google translator):

 skali mapy 1 do 4 
 jakości, szczegółowe modele samochodów ciężarowych i przyczep wszystkich światowych producentów, nowoczesny i klasyczny (od 1960 roku). Zdolność do "przymierzyć" życiu trucker. 
 Planowane jest uzyskanie licencji od producentów samochodów ciężarowych, opony, stacje paliw, firmy transportowe, itp (take time) 
Skup  własnych samochodów ciężarowych, nowych dealerów i poparte aukcji lub wtórnym rynku 
Skup  własnych przyczep 
 Nabycie własnych garażach 
 W przyszłości planowane jest dodanie do samochodów i autobusów, a także zdolność do zarządzania 
 planowane jest dodanie znaku, z możliwością pozostawienia samochodu 
 maksymalna realistyczna fizyka. 
 piękne grafiki. 
 zmiana dnia i nocy, dynamiczna zmiana pogody. Wiatr, który ma wpływ na fizykę świata i ciężarówki. 
 Możliwość tworzenia Przewóz ładunków swojej firmy i możliwość zatrudniania kierowców. 
 Możliwość zobaczyć ich kierowców na drogach. 
 Wsparcie dla wielu punktach osi obrotu (podwójne, potrójne, przyczepy). 
 realistyczne dźwięki samochodów, ochrona środowiska, przyrody itp 
 różnych obciążeniach i przyczepy 
 Realistyczne kar i opłat za przejazdy na autostradach itp 
 ruchu Odmian AI, samochody, ciężarówki, autobusy, wozy strażackie, pogotowie ratunkowe, policja, etc. .d. 
 Policja, którzy zostaną ukarane za naruszenie przepisów ruchu drogowego 
 Dużo nieoczekiwanych awarii samochodu oraz trudności podczas transportu 
Budowa  wzoru mapy świata opartego na mapach i mapach google Yandex 
 mapa USA, Kanadzie, Australii, Europie, Rosji ...

Zachęcam do obserwowania rozwoju tej produkcji oraz wspierania na indiegogo : https://www.indiegogo.com/projects/trucker-roads-of-america-game#/


Pozdrawiam K


RE: Trucker: roads of America - MinusPL - 12-10-2016

Normalnie przetłumaczona lista cech gry dla opornych:
 Skala mapy 1:4
 Wysokiej jakości, szczegółowe modele ciągników oraz naczep, wszystkie marki świata, nowoczesne oraz klasyczne (od lat 60-tych XX. wieku). Możliwość "zasmakowania" życia kierowcy
 Planowane uzyskanie licencji na marki ciężarówek, opon, stacji paliw, firm przewozowych, itd. (zajmie sporo czasu)
 Zakup własnych ciężarówek, nowych od dealerów, a starych na aukcjach lub w komisach
 Zakup własnych naczep
 Zakup własnych garaży
 W przyszłości planowane jest dodanie aut oraz autobusów, którymi będzie można zarządzać
 Planowane tworzenie postaci oraz wysiadanie z pojazdu
 Maksymalnie realistyczna fizyka
 Piękna grafika
 Cykl dnia i nocy, dynamiczna zmiana pogody. Wiatr ma wpływ na fizykę jazdy pojazdu oraz otaczający świat
 Możliwość stworzenia swojej własnej firmy przewozowej oraz opcja zatrudnienia kierowców
 Możliwość spotkania zatrudnionych kierowców w trasie
Wsparcie dla wielu punktów zaczepów rotacji (dwie, trzy naczepy ciągnięte przez jeden ciągnik)
Realistyczne dźwięki, otoczenie, roślinność, itd.
 Zróżnicowane ładunki oraz naczepy
Realistyczne opłaty za przejazd autostradą itd.
Różnorodność sztucznej inteligencji: auta osobowe, ciężarówki, autobusy, wozy strażackie, karetki, radiowozy, itd.
Policja, która będzie zwracać uwagi na wykroczenia w ruchu w drogowym
Duża ilość niespodziewanych awarii ciągnika oraz trudności w czasie przewozu ładunku
Świat gry konstruowany na bazie google maps oraz yandex maps
 Mapa USA, Kanady, Australii, Europy, Rosji...


RE: Trucker: roads of America - Gun's1067 - 12-10-2016

Za dużo przewidywań a za mało konkretów,znając RTA to nie widzę przyszłości tego projektu.


RE: Trucker: roads of America - MinusPL - 12-10-2016

Patrząc na to co obiecują to albo powstanie coś w stylu "klasycznego niemieckiego symulatora", albo nic nie powstanie. Dodatkowo Unreal Engine 4? Serio? W takim wypadku wyciągam jakąś rakietę - nie ma szans, by to działało na komputerach na których aktualnie ATS lub ETS2 działają. No i zamieszczanie w cechach gry czegoś czego nawet nie zaczęli robić, a jedyne co mają to kilka renderów modeli...


RE: Trucker: roads of America - acer884 - 12-10-2016

"[...] znając RTA to nie widzę przyszłości tego projektu." 
A w którym momencie poznałeś RTA z takiej  strony? 

"Patrząc na to co obiecują to albo powstanie coś w stylu "klasycznego niemieckiego symulatora", albo nic nie powstanie. Dodatkowo Unreal Engine 4? Serio? W takim wypadku wyciągam jakąś rakietę - nie ma szans, by to działało na komputerach na których aktualnie ATS lub ETS2 działają."  

Nie wydaje mi się żeby wyznacznikiem jakości czy innowacyjności gry produkowanej obecnie były produkcje na silniku sprzed nastu lat.  Pozostaje pytanie czy gra w 2016 roku powinna śmigać na starych maszynach kosztem grywalności. To chyba jeden z dylematów SCSu. 

"No i zamieszczanie w cechach gry czegoś czego nawet nie zaczęli robić, a jedyne co mają to kilka renderów modeli..."
Nie rozumiem twojego zarzutu. Jednym z wymogów rozpoczęcia   zbiórki croundfundingowej jest przedstawienie planu, założeń  produkcji. W opisie znajduje się także informacja  na co te środki   mają zostać przeznaczone.  Jest to wymóg formalny.   Celem zbiórki co chyba oczywiste jest uzyskanie  środków na rozpoczęcie dalszych prac więc trudno aby zbierali środki na coś co jest gotowe.. 

Pozdrawiam K


RE: Trucker: roads of America - MinusPL - 13-10-2016

Powiem tak, żeby nie było, że im od razu życzę porażki. Jeśli są chętni to zrobić i zrobią to dobrze to super, ale jest to też dość problematyczna sytuacja gdy na serwisie crowdfundingowym pojawia się wpis o nowej grze od ludzi, którzy tworzyć gry najnormalniej nie potrafią. Zgodzisz się chyba ze mną, że modyfikowanie gier oraz tworzenie do nich nowego contentu to całkiem co innego od stworzenia gry. Pomijam dobór silnika. Unreal Engine średnio nadaje się na symulator, ale wszystko możliwe jest do zrobienia. Zgodzę się natomiast, że wyznacznikiem jakości gry na pewno nie jest to, czy gra działa na starszym sprzęcie - po prostu podchodzę realistycznie do tego co oferują. Mówią, że ich gra będzie miała piękną grafikę - nie zaprzeczam - lecz nie chcą wyjawić jednej bolączki - piękna grafika ale tylko na kartach pokroju GTX 980 lub GTX 1070 / 1080. Na nieco starszym tudzież słabszym sprzęcie gra z mojego punktu widzenia będzie wyglądać jak OMSI. Dodatkowo ten zespół zajmował się właśnie TYLKO modyfikacjami, teraz postanowili stworzyć własną grę - nie są znani na rynku gier, tylko w społeczności modderskiej. Raczej gry nie zrobią po to by ją dać wszystkim za darmo - gra będzie płatna - by zwróciły się też ich własne koszta produkcji muszą na niej zarobić, a to oznacza, że będzie kosztować kilkadziesiąt złotych minimum. Osobiście od nieznanego mi developera nie kupiłbym gry, która na etapie crowdfundingu nie ma nawet implementacji bazowej funkcji takowej gry - jazdy (I owszem mogą ją zrobić świetną, ale o to mi chodzi - ogromną ilość rzeczy obiecują, lecz przynajmniej połowy z nich nie dadzą rady zrealizować... nie z takimi zasobami ludzkimi jakie posiadają).