Numery Dróg ETS 2 - przeniesiono przez nirwana9 - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Kosz (https://modscenter.pl/forum_kosz_339) +--- Dział: Kosz (https://modscenter.pl/forum_kosz_340) +--- Wątek: Numery Dróg ETS 2 - przeniesiono przez nirwana9 (/thread_numery-dr%C3%B3g-ets-2-przeniesiono-przez-nirwana9_33731) |
Numery Dróg ETS 2 - przeniesiono przez nirwana9 - Krzysiek93 - 07-11-2016 Witam Panowie ! : Mam pewien problem, szukałem w necie, ale nigdzie nie mogłem znaleźć na ten temat informacji, a mianowicie chodzi mi o numery dróg na mapie Polski, dokładniej o ich ikony na mapie, chciałbym dodać resztę brakujących, DK 19, 10, 6 i kilka innych. i moje pytanie brzmi jak to zrobić? Zapewne dla was do pikuś, ale czy ktoś byłby tak miły i wyjaśnił mi? : Z góry dziękuje ;> RE: Numery Dróg ETS 2 - biglaskos - 07-11-2016 Czy chodzi Ci o modyfikacje Poland Rebulding? Jeet ona w tej chsili zawarta w paczce map od promods. RE: Numery Dróg ETS 2 - Michaleczeq - 07-11-2016 @Krzysiek93: Sprawa wygląda tak: Aby zrobić te znaczniki (tzw. overlay) będziesz musiał zrobić każdemu tekstury, pliki .mat oraz pliki .tobj. Znajdują się one w katalogu"/material/ui/map/road/road_<nazwa>.<rozszerzenia> Potem będziesz musiał je dopisać do definicji (tworząc własny plik, który posiadać będzie tylko twoje wartości) w katalogu "/def/world/overlay.<twoje_unikalne_id>.sii definiowanie "znaczka" polega teraz na dopisaniu definicji czyli odpowiedniej linijki: Kod: road_names[]: "<nazwa>" Na koniec musisz tylko wejść w MapEditor i dodać je w odpowiednich punktach, zapisać, zapakować jako mod i gotowe RE: Numery Dróg ETS 2 - Krzysiek93 - 08-11-2016 Wielkie dzięki, Kolego A powiedz mi jeszcze gdybyś mógł, jak można te znaki zapakować/zapisać jako moda? RE: Numery Dróg ETS 2 - Michaleczeq - 08-11-2016 Jest kilka sposobów. Albo pakujesz do zip (kompresja nie ma znaczenia), albo normalnie w folderze, wsadzasz do "mod". A wygląd moda w twoim przypadku powinien być taki: Kod: ☐ <nazwa_archiwum>.zip <nazwa_archiwum> To nazwa twojego moda <twoje_unikalne_id> To jakiś unikalny ciąg znaków np. twój nick <numer_zmodyfikowanego_sektora> to wartość zmodyfikowanego sektora która występuje w ME (map edytorze) i wygląda np. -0001+0002 <nazwa> Nazwa twojego znaku np. pl_a4 I jest jeszcze jedna rzecz. Jeżeli jeszcze nigdy nie zapisywałeś/używałeś map edytora, to musisz stworzyć folder "base" w głównym katalogu gry. |