Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
promods 2.12 - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Symulatory (https://modscenter.pl/forum_symulatory_1153)
+--- Dział: Euro Truck Simulator 2 (https://modscenter.pl/forum_euro-truck-simulator-2_33)
+---- Dział: Poland Rebuilding (https://modscenter.pl/forum_poland-rebuilding_878)
+---- Wątek: promods 2.12 (/thread_promods-2-12_34123)

Strony: 1 2 3 4 5 6


promods 2.12 - kamiluch1420 - 21-01-2017

Witam, chciałem pograć na promods 2.12 na 1.25 dlatego niż nie posiadam dlc viva la france, otóż plik def ma nazwę promods 2.12 def czy jakos tak ale inne pliki mają w nazwie numer 2.15 i te pliki są niekompaktomobilne pomimo to że cofnąłem się do patchu 1.25. Ten def jest kompaktomobilny z 1.26 jak i z 1.25.


RE: promods 2.12 - żyrafaFH - 21-01-2017

Musisz pobrać promoda 2.12 bo każdy wyżej jest na 1.26 i na dlc Vive La France


RE: promods 2.12 - Radol - 09-02-2017

Oświadczenie:

Ponieważ pozostała ekipa promods próbowała wpływać na rozwój terenów Polski i wymuszać na naszych mapmakerach swoje 'standardy', ssugerujac że inaczej nowe tereny nie będą wydawane, postanowiłem rozstać się z ekipą Promods.

Nie wiem czy bedę ciągnął to dalej.
Według mnie robili wszystko by nas "wysadzić" a przy okazji przywłaszczyć sobie to co nie jest ich.
Jestem zmęczony juz całą tą sytuacją.


Oto co ja im napisałem:
Przywróćie polskie sektory z czasu przed połączeniem projektu z PR
Ponieważ projekt zawiera współdzielone zasoby, nie sugeruje ich całkowite oddzielenie jednak, pod następującymi warunkami:

1) Powszechnego dostępu do wszystkich obsługiwanych zasobów tak od PR i ProMods
2) Nie bedziemy blokować naszych - Wy nie blokujecie swoich
3) Nie będziemy również modyfikować Waszych zasobów, a Wy nie będziecie modyfikować naszych.

Jeśli nie spełniasz warunki zasugerował oddzielenie wszystkich zasobów.
Uwolnienie jakimkolwiek sektorów stworzonych przez zespół PR moim zdaniem jest niezgodne z prawem i bez zgody na publikację.
W tej chwili edytor jest tak zaawansowany, że ​​można wsystko odddzielić i to zrobić - choć wiem, że to wymaga czasu.

Niestety, jak to sugerowano wcześniej, łączące promods przyniósł nam więcej minusów i większy stres w pracy niż mieliśmy pracuje sam na sam.
Nasz projekt to bardzo duży wkład oraz nasza kilkuletnia praca w ProMods projektu.
Nie dołączyłem do ProMods bez niczego aby nie mieć nic do powiedzenia, własnych opinii na temat co i jak wykonać.

Najczęściej jednak wrażenie, że na samym atmosferę wokół tego, co robimy, a ponieważ chcemy pracować z przyjemnością i bez stresu - to nie ma sensu, abyśmy się wzajemnie torturowali.

To była TYLKO moja decyzja o przystąpieniu do ProMods PR i uznaję się za winnego całego zamieszania.
W tej chwili chcę naprawić sytuację decydując się na odłączenie.
Przyniesie to ulgę i wzajemny komfort w dalszej pracy.

Moja decyzja jest definitywna"


Niestety Promodsi oczywisćie uznali ze wszystko co w tej chwili jest u nich - jest ich i to oni stawiają warunki.
(nigdy nie było zadnej pisemnej ugody)
Uznałem wiec za stosowaną publikację - najnowszą wersje WIP mapy
Wszystko co Polskie oddaje społeczeństwu do dyspozycji i używania i bez żadnych roszczeń.
Pliki są odblokowane.
Mozecie sprawdzić co szykowaliśmy na terenach Polski (oraz to co jest w innych częściach mapy)
Żeby później nie było ze to oni zrobili.
Oczywisćie teraz bedą sobie żerować na tym co zostało przez nas wykonane.
Od jakiegoś czasu odnosiłem wrażenie że chcą dalej robić po swojemu i tylko szukają pretekstu by nas wykoleić.


hasło do archiwum: radol
http://sharemods.com/8xgltffthnlw/01_promods_def_wip_9603.scs.html
http://sharemods.com/gw8bnrhjz7ja/02_promods_map_wip_9603.scs.html
http://sharemods.com/pwppcgl2lzm6/03_promods_media_wip_9603.scs.html
http://sharemods.com/rao5pbrfijv5/04_promods_models1_wip_9603.scs.html
http://sharemods.com/8mgqedz4rhoy/05_promods_models2_wip_9603.scs.html
http://sharemods.com/miyztai7nn4u/06_promods_assets_wip_9603.scs.html

p.s.
Duży "wkład" w całą sytuacje miał niestety nasz polski kolega niejaki "Żniwek" który tylko dolewał oliwy do ognia.
Ja za dużo godzin, dni , miesięcy i lat spędziłem by ten projekt wciąż istniał, by mi jakiś "młody początkujący karierowicz" w promodsie pisał co i jak....


RE: promods 2.12 - Radol - 09-02-2017

Jest to całość w budowie - część rejonów które dopiero będą , część juz przyszykowana do wydania...itd
Jest możliwosć i to spora że będzie gdzieś wywalać - są oczywiście niedokończone drogi , tereny..itd
Należy uważać.

Proszę brać margines że to "wersja w budowie" i część rzeczy ma sie ukazać za jakiś czas (w 2.20) a cześć rzeczy jest w początkowej lub końcowej fazie budowy.

Mapa sie uruchamia - na pewno polskie tereny póółnocne można zwiedzać.
To co zmieniliśmy od Szczecina po Elbląg

Jest to jakby wersja 2.15 + dodatkowo kolejne nowe tereny tak skończone (w fazie testów) jak i nie skończone lub całkiem nowo rozpoczęte.

Prawdę mówiąc zobaczycie tutaj więcej niż się ukaże w wersji 2.20 Tongue (IPB)

Myślę że beziecie mieli okazję sporo nowego zobaczyć i pozwiedzać normalnie w grze.
Mapmakerzy mają odemnie dodatkowo za to całą zawartość.

Ja, tym miłym/nie miłym akcentem zakańczam przygodę z ETS2 i wszelkimi projektami.


RE: promods 2.12 - Jakubek1993 - 09-02-2017

Szczerze mówiąc to wielki szacunek za to co wraz z ekipą wykonałeś. Należy także podziękować za to że udostępnione zostało to co miało być wydane wraz z najnowszym Promodsem. Niestety tak to bywa gdy ktoś nie rozumie na jakich warunkach podjął współprace.Odchodzisz od projektów w chwale.


RE: promods 2.12 - biglaskos - 09-02-2017

Radol czyli że to jest koniec Poland Rebuilding? Czy pracę nad tym dodatkiem będą dalej prowadzone?


RE: promods 2.12 - DIESIRAE - 09-02-2017

Zacytuję sam siebie, ale mam prawo :tongue:

NOOOO Radolu niezłe jajca jak widzę  siedzę w robocie na dyżurach popołudniowych a tu takie rewelacje,  mogłeś poczekać z decyzją aż byłbym uchwytny w domu, można byłoby obgadać to i owo i zrobić małe miszMasz o którym to już na priv napiszę

tak o to nareszcie możecie zobaczyć co przez tyle miesięcy było szykowane głównie dla Was a co ostatnimi czasy stawało chyba solą w oku kolegom z PM z przyczyn i powodów nie do końca jasno określonych i zrozumiałych chyba oprócz złej woli pewnych ludzi z zarządu PM.

Dla nas jest to głównie tylko i wyłącznie gra a wszelkie edycje mapy, przeróbki itd. mają charakter niekomercyjny i są skierowane pod mam nadzieję Wasze oczekiwania co do tego jak ma czy mógłby Ets wyglądać jeśli chodzi o mapy a przede wszystkim tereny Polski.

Tłumaczenie kolegom z PM, że to społeczność jest głównym odbiorcą i recenzentem tego co zrobiliśmy i co robimy, która poprzez własną aktywność na forach może wpływać i decydować co i jak chcieli by żeby było zrobione (o ile się da to zrobić lub gdzieś zmieścić) jakoś do nich nie docierała i nie przyjmowali tej oczywistej zależności jako Naszej głównej idei całej zabawy w ME.

Dlatego decyzja Radola jest moim zdaniem całkowicie słuszna

Pytanie tylko co dalej? (GG) 

Radolku moje zdanie jest takie. 

Powrót do PRki, który najlepiej jakby stał się projektem otwartym. Otwarcie i udostępnienie archiwów jest dobrym krokiem. Każdy będzie mógł sobie wybudować co tam będzie chciał, coś tam wymodelować, zoptymalizować etc . Zostaje trzon mapy czyli Projekt PR który będziemy rozwijać w dalszym ciągu w kierunkach wcześniej ustalonych. Każdy kto ma ochotę, umiejętności, pomysły a przede wszystkim odpowiednią wiedzę, poziom wykonawstwa może się przyłączyć i wnieść odrobinę własnego wkładu. Masz dobrą organizację pracy przy mapie więc tutaj nie powinno być żadnych problemów. Czas ucieka, wszystko jest bardzo czasochłonne więc wizjonerzy na poziomie i konkretne osoby zawsze przyspieszą rozbudowę.

Co do wersji WIP którą udostępniłeś i jej zawartości w granicach Polski.

Być może część z Was kojarzy moja osobę z przebudową PN Polski. Na dzień dzisiejszy aktualny stan to lifting terenów od granicy z Niemcami poprzez Szczecin, Świnoujście, Międzyzdroje, Stargard, Nowogard + nowe tereny na wschód od Koszalina po Elbląg i granicę z Kaliningradem oraz Grudziądz i jeszcze kawałek niżej na południe. 

Nowe tereny są w pełnej wersji i z wszystkimi firmami które tam powstały a o które min. trwały przepychanki słowne. Tak jest ich dużo ale teren jet równie rozbudowany i moim zdaniem w miarę równomierni go wypełniają. Być może jednym będzie się to podobało bardziej a innym mniej. Z mojego pkt. widzenia w grze brakuje mi właśnie takiego zagęszczenia terenu i firm i nie może tu być mowy o jakiejś dominacji ekonomicznej jednej części mapy nad inną bo to każdy gracz sam bedzie decydował skąd i dokąd chce jechać i co przewozić ... to tylko gra w swojej pierwotnej wersji na wskroś pozbawiona realizmu, którego mam nadzieję chociaż odrobinę wprowadza moja wizja

Nowe Tereny są w pełni grywalne chociaż robię tam jeszcze poprawki i pewne modyfikacji

Z uwagi na to że konkretnego testowania nie było zapewne znajdzie się tam wiele problemów, niedoróbek itd. dlatego też proszę o wyrozumiałość 

Radolu Myślę, że chyba można założyć osobny Temat gdzie będzie można zgłaszać wszystko co uznacie za stosowne. Pozwoli to na szybkie korekty, poprawki itd. 

CO DO WYMAGAŃ SYSTEMOWYCH

Teren PN Polski był po łebkach testowany na I5-4690, 8Gb Ramu, Gtx 970 przy rozdzielczości 1920x1200 



(przy okazji poniżej wstawię zrzut moich ustawień graficznych w grze bo to ważne)



Całość chodzi praktycznie przy +/- 60fps

Testy były robione przy modzie na naczepy od JazzyC
oraz MAN TGX E6 + BDF od MADSTERA
+ dodatki do kabiny które te mody dodają 


Mod modowi nie równy, jedne bardziej obciążają inne mniej. 

Problemy z lagowaniem gry są trochę innej natury min. odradzam zagęszczanie ruchu AI ponieważ proces spawnowania trucków i ich naczep czasem może zdławić grę w mocno rozbudowanych lokacjach. To jest loteria, bo raz w danym miejscu wszystko pięknie śmiga a za moment w tym samym miejscu silnik dostaje czkawki.
(zjawisko najczęściej występuje w godzinach szczytu gdzie ruch AI jest generowany w tempie x4 czy wyżej niż o innej porze dnia).

Inne przyczyny to ciągłe grzebanie SCSu w kodzie gry, związane min. z opóźnieniami w generowaniu obrazu itd. Nic na to narazie nie poradzimy, po cichu liczę na pewne usprawnienia w dziedzinie optymalizacji mapy, które być może SCS raczy wprowadzić do ME. 

Na ten moment nie jest źle o ile z głową użyjecie innych modów i rozsądnie dobierzecie ustawienia graficzne.


RE: promods 2.12 - panzerdragon - 09-02-2017

Ta wiadomość spadła na mnie jak grom z jasnego nieba. Zdaję sobie sprawę, że moje słowa mogą zabrzmieć banalnie, ale czuję że muszę je wypowiedzieć. Gram w ETS2 od dwóch lat codziennie. Projekt "Poland Rebuilding" jest według mnie "sercem" tej gry. Bez niego (myślę że szczególnie dla polskich graczy, ale i nie tylko) ta gra nie będzie już nigdy kompletna. Na nowe odsłony PR czekałem (i myślę że wielu graczy również) z niecierpliwością i wypiekami na twarzy przy instalowaniu nowych wersji. A teraz czytając wiadomość dostałem młotem w łeb. Radolu, zdaję sobie sprawę, że masz prawo do decyzji o zakończeniu przygody z ETS2. Zdaję sobie sprawę, że te wszystkie atrakcje PR, które my otrzymujemy, są kosztem wolnego czasu Twojego i współtworzących mapę chłopaków. Może jednak potrzeba czasu, aby złapać drugi oddech i wrócić do korzeni, kiedy PR była samodzielnym projektem poza PM. Jako zwykły zjadacz ETS-owego chleba przyłączam się do słów współtwórcy mapy deusirae: "wizjonerzy na poziomie i konkretne osoby zawsze przyspieszą rozbudowę". Jeśli tylko zostało Ci jeszcze trochę energii, NIE REZYGNUJ !
P.S. Wielkie dzięki dla wszystkich twórców najlepszej mapy ETS2 - "Poland Rebuilding".


RE: promods 2.12 - Radol - 10-02-2017

Promods to machina do zarabiania kasy.
Widzicie ile ma uzytkowników na forum (najwięcej z pOlski)
Dajecie się doić płacąc za szybkie linki... a oni właśnie z Polakami tak postapili jak postąpili.

Takie umowy jak oni dodają do plików to ja mogę też sobie wydrukować.
Zawartosć mam teraz dokłądnie taką samą jak i oni.

Tutaj plik mapy do podmiany (bez hasła)
Mapa "zamknięta" powinna być w pełni grywalna.
Tu są dodane rejony które są aktualnie w testach do wydania a po za tym mapa powinna być domknięta.
Nie powinno byc "dziur" i tych rejonów gdzie jest coś rozgrzebane - tylko to dodane co w miarę skończone do wydania.

http://sharemods.com/hrg78hggd9un/02_promods_kompletny_9603_map.scs.html

Podmienić z poprzednim plikiem 02_map
Reszte plików jakie wrzuciłem zostawić.

Chcę tutaj pokazać co zostało zrobione w POlsce, aby nie było że to 'dzieło' Promodsów.
Niestety chcieli zmniejszyc ilosć firm, chcieli wpływać zbyt na to wszystko co chcieliśmy zrobic 'po swojemu' na terenach Polski


RE: promods 2.12 - TheMrKarolus - 11-02-2017

To może ja wrzucę stanowisko drugiej strony żeby nie było tak jednostronnie (luźne tłumaczenie na szybko bo wiem, że pewnie większość osób z tej strony nie ogarnia angielskiego więc nie czepiać się ewentualnych błędów).

Cytat:Dear community,
One and a half years ago, we announced that Poland Rebuilding joined our team. The main goal was to get a better co-ordination between the developments in Poland and the rest of Europe. We joined forces, tried to be ever greater than we ever could be alone. And at first, this was the case, as ProMods 2.0 had proven to be a turning point in ProMods’ future developments and quality standards.
Unfortunately, things haven't worked out the way we hoped…
Tensions were rising between the former Poland Rebuilding team members and the rest of the team. Initially, we thought that the language barrier and the fact they were using a different communication channel than the rest of the team were the main causes of the problem. The Poland Rebuilding members can barely speak any English, so we needed someone to interpret, but we also needed to integrate their communication into our channels, so we knew what they were doing and could help them out whenever trouble arose. We spent our efforts to let them get involved in the rest of the team. And we even have two Polish members now that can speak better English so they could interpret the messages between us. But despite all our efforts, it was their choice to isolate themselves. The reality that we were still two teams instead of one was troubling…
But this was not the only problem; the other main reasons where artistic disagreements. As a team, we want our product to fulfill a set of norms. We strive to be the best and to be innovative and try out new techniques. These norms became more elaborate over time, to help new and current team members obey the norms and give them tips on how to do things better. This was a good solution everyone agreed upon… except for the former Poland Rebuilding team, who told the rest of the team not to interfere with their work. Unfortunately, it was certain aspects of their work that we were concerned about. But since we were not allowed to interfere, this became a big problem.
Combined with poor communication, this was the main source of frustration, where one party tried to enforce the norms and the other party refused to change anything. This hurt the team spirit and was quite bad for co-operation. It was getting increasingly difficult to find common ground. It was clear that this setup would no longer function properly. Things had to change or the team would fall apart. Concessions and compromises were offered, but without avail…
… and on February 9, Poland Rebuilding decided to pull the plug…
What had been started one and a half years ago, came to an unfortunate and brutal end. It is sad to see things go that way, especially when we know that deep down we failed to work as a team. And it will not look good to you, the members of our community.
So, the obvious question is: what will happen to Poland now? We will continue to work on it, but this has to be done by different people in our team. While we can apply our norms on this part of the map now, we have to divert the man-power from elsewhere.. But rest assured, development will continue, with or without Poland Rebuilding. We do have some locals from Poland in our team and they will help the rest of the team to keep the look of the country authentic.
We sincerely hope we could bring you some good news in the future. But bad things happen every once in a while...

_____________

NOTE:
If, however, the Poland Rebuilding team decides to take a grudge upon us and publish our work unauthorised, we will take measures. If they release previously unreleased content to the public, we will take action against that. If you ever find such an unauthorised copy (which we hope there won’t be any), please let us know and please don’t use it; these products will not be supported by our team, since they were never meant for release in this state. Any unauthorised copy user will be banned from our website if we find out, since it’s a violation of our EULA.

Droga społeczność,

Półtora roku temu ogłosiliśmy, że Poland Rebulding dołącza do naszego zespołu. Głównym celem było uzyskanie lepszej koordynacji między rozwojem Polski i innych krajów europy. Połączyliśmy siły próbując być jeszcze lepsi niż kiedykolwiek, gdy byliśmy sami. To był powód gdy ProMods 2.0 miało udowodnić, że będzie to punkt zwrotny w przyszłym rozwoju i standardów jakości. 

Niestety, nie wszystko potoczyło się po naszej myśli...

Napięcie narastało między dawnymi członkami Poland Rebulding i resztą zespołu. Początkowo wydawało nam się, że bariera językowa i fakt, że używamy różnych kanałów komunikacji niż reszta zespołu były głównymi powodami problemu. Członkowie Poland Rebulding ledwo mówią po angielsku więc potrzebowaliśmy kogoś by tłumaczyć, ale także potrzebowaliśmy zintegrować ich komunikację na nasze kanały by wiedzieć co robią i pomóc im w powstałych problemach. Przyłożyliśmy starania by pozwolić im zgrać się z resztą zespołu. Mamy nawet dwóch polskich członków, którzy lepiej mówią po angielsku więc mogą tłumaczyć wiadomości między nami. Pomimo wszystkich naszych starań to był ich wybór by odłączyć się. To że byliśmy wciąż dwoma zespołami zamiast jednym było kłopotliwe...

To nie był jednak jeden problem: innym głównym powodem były niezgodności artystyczne. Jako zespół chcemy by nasz produkt spełniał zestaw norm. Staramy się być najlepszymi, innowacyjnymi i próbować nowych technik. Te normy opracowaliśmy z czasem by pomóc nowym i obecnym członkom zespołu słuchać ich i dać im rady jak poprawić niektóre rzeczy. To było dobre rozwiązanie z którym każdy się zgodził... za wyjątkiem byłych członków Poland Rebulding, którzy powiedzieli reszcie zespołu by nie przeszkadzali im w pracach. Niestety były pewne szczególne aspekty ich pracy które nas niepokoiły, ale odkąd nie pozwolono nam ingerować stało się to wielkim problemem.

Połączone ze słabą komunikacją było to głównym źródłem frustracji, gdzie jeden zespół starał się narzucić normy, a drugi zespół odrzucił możliwość zmiany czegokolwiek. To bolało ducha zespołu i było bardzo słabe dla kooperacji. Stało się to jeszcze trudniejsze by znaleźć wspólną płaszczyznę. To było oczywiste, że takie ustawienie nie może dłużej działać dobrze. Rzeczy musiały ulec zmianie albo zespół by się rozpadł. Zaproponowaliśmy kompromis ale bez korzyści...

... i 9 lutego Poland Rebulding zdecydowało się wyciągnąć wtyczkę...

To co zaczęte było półtora roku temu spotkał nieszczęśliwy i brutalny koniec. To smutne, że rzeczy poszły w tę stronę, szczególnie, że w głębi wiedzieliśmy, że zawiedliśmy jako zespół. I to nie będzie wyglądać dobrze dla was, członków społeczności. 

Więc oczywistym pytaniem jest: co teraz stanie się z Polską? Kontynuujemy pracę nad nią ale będzie musiała być wykonana przez innych członków zespołu. By móc zastosować nasze normy na tej części mapy będziemy musieli poświęcić ludzi z innych miejsc... Ale reszta zapewniła, że prace będą kontynuowane z lub bez Poland Rebulding. Mamy także kilku miejscowych z Polski w naszym zespole, którzy pomogą reszcie zespołu zachować autentyczność kraju. 

Szczerze wierzymy, że w przyszłości pojawią się lepsze wiadomości. Ale złe rzeczy zdarzają się nam raz na jakiś czas...

_____________
Notka:
Jeśli mimo wszystko zespół Poland Rebulding zdecyduje mieć do nas żal i opublikuje naszą pracę bez autoryzacji podejmiemy odpowiednie działania. Jeśli opublikują nasze poprzednio nieopublikowane prace podejmiemy kroki przeciw temu. Jeśli kiedykolwiek znajdziecie nieautoryzowane kopie (których mamy nadzieję nie będzie), dajcie nam znać i nie używajcie ich: te produkty nie będą wspierane przez nasz zespół ponieważ nigdy nie były planowane do wydania w tym stanie. Użytkownik który wrzuci nieautoryzowaną kopię będzie zbanowany z naszej strony ponieważ narusza ona nasze EULA.