Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
Rozwiązany FAKESHADOW - Problem - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268)
+--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269)
+---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274)
+---- Wątek: Rozwiązany FAKESHADOW - Problem (/thread_fakeshadow-problem_34718)

Strony: 1 2


FAKESHADOW - Problem - DominikoPL - 05-07-2017

Witam! Przy próbie zrobienia prowizorycznego fakeshadowa, nie działa on tak jak trzeba. W grze widoczny jest tylko w salonie, a na zewnątrz jest jeszcze stary fakeshadow. Wie ktoś o co chodzi?

[Obrazek: 20170705112645_1tmpr6.jpg]

[Obrazek: 20170705113316_1zpp2c.jpg]

Z góry dzięki!


RE: FAKESHADOW - Problem - Michaleczeq - 05-07-2017

Na wstępie log i definicje (konkretnie plik z folderu chassis).
Prawdopodobnie są różne cienie, ewentualnie błędnie ustawione originy w modelu od nich.


RE: FAKESHADOW - Problem - DominikoPL - 05-07-2017

Kod:
SiiNunit
{
accessory_chassis_data : 6x2_ml.scania.rs.chassis
{
    name: "@@chassis@@ 6x2/4 Short"
    price: 54280
    unlock: 12
    info[]: "6x2/4"
    info[]: "300 + 175 @@unit_l@@"
    icon: "chassis_scania_r_6x4" #original scania has mixed icons
    detail_model: "/vehicle/truck/scania_rcab_edit/truck.pmd"
    collision: "/vehicle/truck/scania_rcab_edit/truck.pmc"
    residual_travel[]: 0.12     # 1st axle
    residual_travel[]: 0.08     # 2nd axle
    residual_travel[]: 0.08     # 3rd axle
    tank_size: 475
    adblue_tank_size: 80
    variant: chs_6_2_4
    look: default
@include "defaults.sui"
    defaults[]: "/def/vehicle/truck/scania.rs/accessory/cab_susp/big_stock.sii"    
    defaults[]: "/def/vehicle/truck/scania.rs/accessory/chs/stock_6x2_midlift.sii"
    defaults[]: "/def/vehicle/truck/scania.rs/accessory/axles/6x2_4_stock.sii"
    defaults[]: "/def/vehicle/truck/scania.rs/accessory/fueltanks/stock_6xx.sii"
    extended_shadow_texture: "/vehicle/truck/scania_rcab_edit/textures/extended_6x2_sh.tobj"
    extended_shadow_intensity: 1.00
    extended_shadow_fadeout_start: 10
    extended_shadow_fadeout_length: 0
    ui_shadow: "/vehicle/truck/scania_rcab_2009/ui_shadow_6x2.pmd"
    powered_axle[0]: false    # front axle
    powered_axle[1]: false    # front axle
    powered_axle[2]: true    # rear axle
    kerb_weight[0]:    5100.1
    kerb_weight[1]:    1350.1
    kerb_weight[2]:    1350.1
    liftable_axle[0]: false
    liftable_axle[1]: true
    liftable_axle[2]: false
    suitable_for[]: "normal.scania.rs.cabin"
    suitable_for[]: "highline.scania.rs.cabin"
    suitable_for[]: "topline.scania.rs.cabin"
}
}

Log:

Kod:
00:01:04.665 : Garage update finished.
00:01:04.675 : Economy load time: 36122ms  (18 MB)
00:01:13.030 : [actor] Initialized at [12738.1;23.6;-1609.2]
00:01:13.032 : Create actor: (79 MB)
00:01:13.269 : Game init finished. (286 MB)
00:01:13.848 : <WARNING> Ignoring obsolete attribute 'front_wheel' of unit 'pl.rwheel' (of type 'accessory_wheel_data').
00:01:15.624 : <WARNING> Model in old format detected '/model/znaki/lancuchy_koniec.pmg', please upgrade format to improve load performance!
00:01:42.735 : ui t console:system_02
00:01:43.385 : ui t console:system_02
00:01:50.278 : quit
00:01:50.298 : Creating save-game file (/home/profiles/4A75616E204D617274696E/save/autosave/game.sii) ...
00:01:54.701 : Game has been auto-saved.
00:02:06.556 : quit
00:02:06.618 : unloaded 'FanaLEDsPluginETS2'
00:02:07.478 : [dx9] NVAPI unloaded
00:02:07.486 : [net]  LOG INFO: Stopped
00:02:07.719 : [sys] Process manager shutdown.



RE: FAKESHADOW - Problem - MinusPL - 05-07-2017

Ehh PEŁNY log z gry, zawsze tego wymagamy. Niezależnie jaki masz problem. Oczywiście opcja -unlimitedlog jest tu wymagana. Tylko w ten sposób możemy w pełni określić co powoduje problem w twoim przypadku Wink (IPB)


RE: FAKESHADOW - Problem - Michaleczeq - 05-07-2017

Kod:
extended_shadow_texture: "/vehicle/truck/scania_rcab_edit/textures/extended_6x2_sh.tobj"
ui_shadow: "/vehicle/truck/scania_rcab_2009/ui_shadow_6x2.pmd"

Nie pasują mi te linijki, a dokładniej ta od "ui_shadow" która odnosi się do oryginalnego cienia ze scanii który to niema prawa się tu zmieścić ponieważ w grze nie ma tandema scanii.
Przyjrzyj się że cień w grze odpowiada zwykłemu podwoziu 6x2. Musiałbyś zrobić nowy model i zdefiniować go w jego miejsce.


RE: FAKESHADOW - Problem - DominikoPL - 05-07-2017

Michaleczeq ja sobie ten cień zedytowałem dla mojego auta Wink (IPB)


RE: FAKESHADOW - Problem - Michaleczeq - 05-07-2017

Tylko ja mówię teraz o modelu ui_shadow_6x2 a nie tekstury extended_6x2_sh


RE: FAKESHADOW - Problem - DominikoPL - 05-07-2017

Ja także; )


RE: FAKESHADOW - Problem - Michaleczeq - 05-07-2017

To coś mi się wydaje że jednak nie zmieniłeś tam modelu a co najwyżej teksturę. Ewidentnie coś tam jest nie tak z tym modelem. Poza tym, edytowanie oryginalnych modeli nie jest zbyt dobre.


RE: FAKESHADOW - Problem - DominikoPL - 06-07-2017

Przerzuciłem sobie model jak i teksturki do innego folderu i zapisałem zmianę w .MAT, lecz dalej jest to samo.

Wygląda to tak:

[Obrazek: screen0nrkb.jpg]