SCSArchiver - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268) +--- Dział: Inne (https://modscenter.pl/forum_inne_1106) +--- Wątek: SCSArchiver (/thread_scsarchiver_35056) Strony:
1
2
|
SCSArchiver - MinusPL - 24-11-2017 SCSArchiver - program do wypakowywania oraz tworzenia archiwów SCS# SCS Archiver to narzędzie służące do tworzenia oraz wypakowywania archiwów SCS. Użycie Do poprawnego działania programu wymagane jest Visual C++ Redistributable 2019. Program posiada pełnoprawny interfejs graficzny, więc użycie go zamyka się w wybraniu odpowiedniej opcji w menu. Dodatkowe opcje dostępne w wersji 0.2. Opcje wypakowywania:
Wersja z UI nie wspiera komend wypakowywania komendą. Podstawowe katalogi Poniżej zamieszczam listę podstawowych katalogów używanych w archiwach SCS# w plikach gry: Kod: automat Download Wersja 0.2.0: Licencja Programu można używać dowolnie dopóki jest to zgodne z prawem. Powstał on by dać wszystkim dostęp do oryginalnych plików SCS Software. Proszę o szanowanie autorów gry oraz modyfikacji i nie używanie bezprawnie zawartości przez nich stworzonej. Zezwalam na umieszczanie na innych forach pod warunkiem umieszczenia informacji o autorze oraz zachowaniu oryginalnej treści tego posta. W przypadku umieszczenia bez spełnienia tych warunków zostanie to zgłoszone jako kradzież do administracji portalu na którym program został umieszczony. RE: SCSArchiver - mwl4 - 25-11-2017 Cytat:Program jest napisany w C++, głównie po to by format pozostał nadal utajniony, lecz istniała możliwość wypakowania plików. Co to za bajki? https://github.com/mwl4/ConverterPIX/blob/mwl4/src/structs/hashfs.h https://github.com/mwl4/ConverterPIX/blob/mwl4/src/fs/hashfilesystem.h https://github.com/mwl4/ConverterPIX/blob/mwl4/src/fs/hashfilesystem.cpp https://github.com/mwl4/ConverterPIX/blob/mwl4/src/fs/hashfs_file.h https://github.com/mwl4/ConverterPIX/blob/mwl4/src/fs/hashfs_file.cpp RE: SCSArchiver - MinusPL - 25-11-2017 Łohoho, skoro rozpisałeś to cóż... Ułatwiłoby mi to pracę - ja inaczej format rozgryzłem, Bajki jak bajki, a ConverterPIX nie wiedziałem, bo nie używałem, a SCSArchivera napisałem na dobrą sprawę dla znajomego RE: SCSArchiver - mwl4 - 25-11-2017 ConverterPIX pozwala na zrzut zamontowanych zasobów w uberfs: Kod: converter_pix -b locale.scs -extract_d /locale Tyle tylko, że ConverterPIX nie deszyfruje 3nK, ale to nie problem RE: SCSArchiver - MinusPL - 25-11-2017 Yaaay, no ja po prostu zrobiłem coś i się tym dzielę, dzięki jednak za info RE: SCSArchiver - MinusPL - 03-03-2018 Studia bolą, to i czasu mało, ale program nadal rozwijam RE: SCSArchiver - grabek71 - 03-03-2018 Świetna robota. Od jakiegoś czasu czegoś takiego szukałem a tu proszę...mogę sobie "ugrabkowić " rozgrywkę. Mam tylko pytanie do technika grzebiącego. Gdzie odnajdę coś, co odpowiada za godziny otwarcia dilerów? Pomożesz? RE: SCSArchiver - Daras94 - 03-03-2018 Minus odpierdzieliłeś kawał dobrej roboty....program bedzie przydatny RE: SCSArchiver - MinusPL - 03-03-2018 Uchh ja szczerze nie wiem niestety - nie zajmuję się modowaniem gry bezpośrednio, a program stworzyłem dla znajomego głównie. Stwierdziliśmy później, że skoro można nim wypakować nie tylko podstawowe pliki jakm base i def, ale także locale to wydamy to coś. Aktualnie pracuję zwłaszcza nad stroną pakowania do formatu SCS plików oraz graficznym interfejsem, który dla wszystkich będzie nieco wygodniejszy RE: SCSArchiver - MinusPL - 06-03-2018 Aktualizacja w pierwszym poście: - dodano opcję ominięcia wyszukiwania root entry w archiwum - dodano proste sprawdzenie czy wypakowany plik jest faktycznie archiwum SCS - od teraz każde wypakowane archiwum powinno znajdować się w swoim własnym folderze w folderze out. - poprawiono kilka pomniejszych błędów powodujących zawieszanie się programu lub jego crashe. |