Rozwiązany 1.31 niedziałające auta - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Symulatory (https://modscenter.pl/forum_symulatory_1153) +--- Dział: Euro Truck Simulator 2 (https://modscenter.pl/forum_euro-truck-simulator-2_33) +---- Dział: ETS2 - Centrum pomocy (https://modscenter.pl/forum_ets2-centrum-pomocy_467) +----- Dział: ETS2 - Pomoc (https://modscenter.pl/forum_ets2-pomoc_554) +----- Wątek: Rozwiązany 1.31 niedziałające auta (/thread_1-31-niedzia%C5%82aj%C4%85ce-auta_35483) |
1.31 niedziałające auta - małpka8 - 21-05-2018 Witam Po zainstalowaniu aktualizacji 1.31 modyfikacje na ciągniki siodłowe przestały mi działać. Niby menadżer modów je wyłapuje, aczkolwiek w grze, w salonie ich nie ma, nie można ich kupić. Czy można w łatwy sposób dostosować samochody z wersji 1.30 do wersji 1.31 bez dodawania jakichkolwiek elementów w programach do edycji 3d? Jeśli tak to jak to zrobić? Proszę o pomoc. POZDRAWIAM RE: 1.31 niedziałające auta - Michaleczeq - 21-05-2018 W 1.31 zmienił się sposób w jaki pojazdy są rejestrowane u dilerów. Tak - można to łatwo naprawić. Wystarczy że:
W skrócie - cała zmiana w pliku polega na tym że na jego początku dodajesz: SiiNunit { A na jego końcu: } Czyli całość wygląda teraz tak: SiiNunit { ... zawartość pliku ... } RE: 1.31 niedziałające auta - małpka8 - 21-05-2018 Niestety nic to nie pomogło, lub robię coś zle ;/ RE: 1.31 niedziałające auta - Michaleczeq - 21-05-2018 To może wytłumacz co robisz? Po tym zabiegu pojazdy powinny być dostępne u dilera RE: 1.31 niedziałające auta - małpka8 - 22-05-2018 Problem rozwiązany dzięki za pomoc! 1.31 niedziałające auta - GrzesiekPL - 22-05-2018 Problem został rozwiązany, więc temat zostaje zamknięty. Jeśli zajdzie potrzeba ponownego otworzenia tematu proszę o zgłoszenie pierwszego postu jako powód wybierając "Prośba o ponowne otworzenie tematu" |