Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
News Open Beta aktualizacji 1.35 dla ETS2 - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Symulatory (https://modscenter.pl/forum_symulatory_1153)
+--- Dział: Euro Truck Simulator 2 (https://modscenter.pl/forum_euro-truck-simulator-2_33)
+---- Dział: ETS2 - Informacje (https://modscenter.pl/forum_ets2-informacje_34)
+---- Wątek: News Open Beta aktualizacji 1.35 dla ETS2 (/thread_open-beta-aktualizacji-1-35-dla-ets2_36193)



Open Beta aktualizacji 1.35 dla ETS2 - Michaleczeq - 19-05-2019

Dzięki liczbie newsów na naszym blogu prezentujących nadchodzącą aktualizację można było zobaczyć, jak duża najprawdopodobniej ona będzie. A teraz, możecie doświadczyć tego sami - w Open Beta 1.35!


[Obrazek: blog_ETS2_1_35_open_beta.jpg]


Nie ma żadnej części naszej gry w tej aktualizacji, która nie otrzymałaby nowego dodatku lub funkcji, więc przebrnijmy przez nie, zaczynając od zmian na mapie.


[Obrazek: sardinie.jpg] [Obrazek: sardinie%2B2.jpg]


Sardynia jest jedną z dwóch dużych zmian na mapie, które przynosi 1,35. Większość z tych, którzy pomagali nam uczestnicząc w eksperymentalnej wersji beta, była zachwycona tym, jak dużo nasi projektanci map byli w stanie wcisnąć w tak małą wyspę. Sardynia jest jednak drugą co do wielkości wyspą Morza Śródziemnego, więc jest wystarczająco miejsca na imponujące krajobrazy i drogi przybrzeżne.


[Obrazek: eut2_hq_5cdbe1e3_09.jpg] [Obrazek: ger1.jpg]


Kolejny ogromny region, który został solidnie przebudowany, jest częścią naszego projektu odświeżenia Niemiec. W grze jest ponad 2000 kilometrów nowych i zrekonstruowanych dróg, dwie zupełnie nowe autostrady, zaktualizowane stacje serwisowe, nowe punkty orientacyjne i wiele więcej - zobacz nasz dedykowany artykuł!


[Obrazek: cedule.jpg] [Obrazek: fr.jpg]


Ponadto dodaliśmy dwie nowe drogi we Francji (jedna w grze podstawowej i jedna w rozszerzeniu mapy Vive La France), ulepszony system znakowania w Skandynawii i szereg specjalnych zadań transportowych na całej mapie, w tym w regionach Beyond the Baltic Sea!


  • Petersburg do Petersburga (Beyond the Baltic Sea)
  • Pori do Helsinek (Beyond the Baltic Sea)
  • Tuluza do Montpellier (Viva la France!)
  • Werona do Parmy (Italia)
  • Odense do Hirtshals (Skandynawia)
  • Kraków do Bańskiej Bystrzycy (Going East!)
  • Plymouth do Dover (podstawowa gra)


[Obrazek: krone.jpg] [Obrazek: log.jpg]


Same naczepy byłyby wystarczającą zawartością na wydanie osobnej aktualizacji, ale także zostały zawarte w 1.35. Rozsuwana naczepa Krone Box Liner, naczepy Schwarzmüller (chłodnia, firanka i wariant kłonicowy), one wszystkie są teraz gotowe, aby stać się częścią waszej floty! Co więcej, będziecie mogli zobaczyć również naczepy Schwarzmüller w ruchu AI.

Podobnie jak w American Truck Simulator, nowe funkcje obejmują regulację naczep (wysuwane przyczepy, przesuwne tandemy), nowe ustawienia wycieraczek oraz opcję kopiowania konfiguracji ciężarówek/naczep. Aby zadowolić miłośników znaków „Long Vehicle”, w Holandii i Niemczech dozwolone są teraz podwójne naczepy!


[Obrazek: eut2_hq_5cdbd1d0_14.jpg] [Obrazek: eut2_hq_5cdada42_08.jpg]


Inne nowe ogólne funkcje obejmują możliwość korzystania z własnych naczep na rynku kontraktów zewnętrznych (zlecenia World of Trucks) oraz eksperymentalną obsługę DX11. Pamiętajcie, że podczas gdy toczą się dyskusje na temat korzyści z wydajności DX11, pozostaje ona ciągle funkcją eksperymentalną. Ambicją jest po prostu osiągnięcie parytetu funkcjonalności/wizualności za pomocą rendererów DirectX 9 i OpenGL, zanim będziemy mogli przejść do nowych funkcji wizualnych. Nadal jest to praca w toku, więc chociaż jesteśmy wdzięczni za waszą opinię, korzystajcie z tego ustawienia tylko na własne ryzyko.


[Obrazek: drivers.jpg]


Inne pomniejsze zmiany zawierają nieco sugestii społeczności z naszej forumowej listy życzeń. Dodano dużą liczbę nowych kierowców, których możesz wynająć do swojej firmy, dwujęzyczne lokalizacje miast/państw wyświetlane na mapie a także możliwość zakupu garaży online, bez konieczności odkrywania miasta.


[Obrazek: razer.jpg] [Obrazek: Tracker4c_white_bg.jpg]


I ostatnie, ale nie mniej ważne zmiany to między innymi: zmodernizowane zawieszenie kabiny, oficjalne wsparcie dla Razer Chroma i Tobii Eye Tracker 4C, ulepszona obsługa urządzeń wejściowych a także opcja tankowania awaryjnego. Biorąc pod uwagę wszystkie te zmiany, musieliśmy zmienić interfejs użytkownika, ale według opinii z eksperymentalnej bety, nie powinniście mieć żadnych problemów z szybkim połapaniem się na nowo.


Także cieszcie się więc wszystkimi tymi nowościami i pamiętajcie: Jest to otwarta beta, a nie stabilna wersja publiczna - możecie więc napotkać błędy, niestabilność a także crashe i wiele innych. To całkowicie normalne, jeśli wolicie poczekać na finalne wydanie. Jeżeli jednak chcielibyście nam pomóc aby nie trwało to długo, docenimy wszystkie Wasze opinie na naszym forum a także przejrzymy zgłoszenia błędów zamieszczone w tej sekcji.

Jeżeli chcesz wziąć udział w otwartej becie, możesz znaleźć ją w zakładce "BETA" wybierając "public_beta" z rozwijanej listy.
Aby się tam dostać należy: Otworzyć Steam → BIBLIOTEKA → Kliknąć prawy przycisk myszki na "Euro Truck Simulator 2" → Właściwości → BETA → public_beta - 1.35 public beta. Hasło nie jest wymagane.


Lista zmian:

MAPA:
  • Przebudowa Niemiec, część 2 (podstawowa gra)
  • Nowe drogi we Francji: A10-A6 (DLC Viva La France) oraz A6-N44 (podstawowa gra)
  • Wyspa Sardynia (DLC Italia)
  • Ulepszony system znakowania w Skandynawii (DLC Scandinavia)
  • Nowe trasy dla DLC Special Transport (różne DLC)

POJAZDY:
  • Nabywalne naczepy podkontenerowe
  • Dodano katalog naczep do przeglądania akcesoriów
  • Możliwość kopiowania konfiguracji ciężarówek/naczep na całą flotę
  • Dodatkowy tryb wycieraczek
  • Możliwość nabycia naczep kłonicowych
  • Podwójne naczepy na terenie Niemiec i Holandii
  • Krone Box Liner do przewozu kontenerów o rozmiarze 40stóp lub 2x20 stóp (DLC Krone)
  • Nabywalne naczepy Schwarzmüller (chłodnia, firanka i kłonicowa), włączając w to wariant przeznaczony dla AI (DLC Schwarzmüller)

NOWOŚCI:
  • Możliwość korzystania z własnych naczep w zewnętrznych zleceniach (WoTr)
  • Możliwość kupna garaży online
  • Usługa tankowania awaryjnego w trasie
  • Ulepszono obsługę urządzeń wejściowych (wsparcie kontrolera Steam, wsparcie Tobi eye tracker, wsparcie controller hotplug, Lepszy FF na Linuxach)
  • Wsparcie dla RAZER RGB (kolorowe podświetlenie)
  • Nowe opcje: stabilność ciągnika, sztywność zawieszenia, podwójnie lokalizowane nazwy na mapie
  • Mnóstwo nowych kierowców do zatrudnienia
  • Zmodernizowane zawieszenie kabiny
  • Eksperymentalne wsparcie DX11 (możliwość zmiany jedynie w configu, r_device "dx11")

MODY:
  • Wsparcie ciągników z modyfikacji (funkcja wewnątrz gry)
  • COG (Center of Gravity) przeniesiony z definicji naczep do podwozi (prostsza edycja)
  • Opóźnienie wycieraczek + format prędkości
  • Usunięto domyślny dźwięk nóg naczep (obecnie domyślnie pusty)
  • Losowe modele ładunków (np. kontenerów)
  • Obszarowe strefy czasowe np. Obwód kaliningradzki (wprowadzone w 1.34)
  • Nazwy trybów skrzyni biegów
  • Curve item (narzędzie mapowe)
  • Przeprojektowane movery/walkery
  • Usprawnienia ruchu (traffic)
  • Dynamiczne LOD dla modeli


Temat przetłumaczony na podstawie oficjalnego wpisu.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.