Rozwiązany Blender interior RJL Problem - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268) +--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269) +---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274) +---- Wątek: Rozwiązany Blender interior RJL Problem (/thread_blender-interior-rjl-problem_36217) |
Blender interior RJL Problem - lukash64 - 10-06-2019 Witam otóż mam problem z prawidłowym zaimportowaniem wnętrza Scanii R by RJL, występuje taki błąd jak poniżej i nie importuje wszystkich looków a tylko jeden. Liczę na waszą pomoc! Pozdro! RE: Blender interior RJL Problem - Michaleczeq - 10-06-2019 A w jaki sposób importujesz ten model? korzystasz z converterPIX'a, czy może converterPIXWrapper'a? no i jakie masz pozaznaczane opcje podczas importowania modelu. Wygląda to tak, jakby coś nie tak było z jakimś materiałem, ale w sumie ciężko mi cokolwiek powiedzieć RE: Blender interior RJL Problem - lukash64 - 11-06-2019 Używam PIX Wrappera z następującymi ustawieniami: RE: Blender interior RJL Problem - Michaleczeq - 11-06-2019 A jeszcze dopytam. To model przystosowany pod 1.35 czy jeszcze pod 1.34? Jeżeli dla 1.35 to być może converterpix nie jest jeszcze zaktualizowany by poprawnie mógł wspierać nowszą wersję modeli? 1.35 ponownie zmienił format i może to powodować, że niektóre modele będą "zepsute", a przynajmniej tak będzie je widział program. Ostatnia aktualizacja programu mwl'a według githuba miała miejsce 2 miesiące temu, więc bardzo możliwe że tu może być coś nie tak. Aby się upewnić, najlepiej byłoby, gdybyś pobrał starszą wersję modyfikacji, i to ją spróbował zaimportować. Jeżeli wczyta, to wina jest najprawdopodobniej w wersji converterpixa (lub czegoś w nowszym modelu). RE: Blender interior RJL Problem - lukash64 - 11-06-2019 W modzie na starszą wersje czyli 1.34 występuje taki sam problem. Edit: dodam, że używam Pix Wrappera by 50keda RE: Blender interior RJL Problem - Michaleczeq - 11-06-2019 Dobra - przesiedziałem nieco nad tym i chyba znalazłem problem. Wygląda na to, że jest jakiś problem z jednym z shaderów. Chodzi konkretnie o materiał z katalogu "/vehicle/truck/scania_rcab_edit/interior/materials/wood.mat" Wywalenie tego pliku powinno pozwolić załadować już model w takiej formie, by dało się go normalnie edytować (oczywiście będą błędy że nie mogło go odnaleźć), ale potem można spróbować odtworzyć ten materiał bezpośrednio w blenderze wzorując się na jego zawartości . RE: Blender interior RJL Problem - lukash64 - 12-06-2019 Dzięki wielkie, model zaimportował się wraz z wszystkimi lookami. Mogę wiedzieć jak wpadłeś na dokładnie ten mat? RE: Blender interior RJL Problem - Michaleczeq - 12-06-2019 Wiedząc że coś jest nie tak z matem jakimś - po kolei wywalałem je z modelu aż przestało ten konkretny błąd przy imporcie sypać. Najpierw usunąłem zawartość "automat" - błąd był dalej. Gdy wywaliłem folder "material" w katalogu interioru - przestało wywalać błąd - potem tylko kwestia odnalezienia który to był plik - wywalałem połowę plików i sprawdzałem. Jak błąd był dalej to wywalałem kolejną część plików. Jak problem znikł wiedziałem że plik był w tej grupie co wywaliłem. Powtarzałem czynność aż został tylko 1 plik i się znalazł winowjca RE: Blender interior RJL Problem - lukash64 - 12-06-2019 Dzięki wielkie za pomoc! Temat do zamknięcia. Blender interior RJL Problem - Michaleczeq - 12-06-2019 Problem został rozwiązany, więc temat zostaje zamknięty. Jeśli zajdzie potrzeba ponownego otworzenia tematu proszę o zgłoszenie pierwszego postu jako powód wybierając "Prośba o ponowne otworzenie tematu" |