Map Editor - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Symulatory (https://modscenter.pl/forum_symulatory_1153) +--- Dział: Euro Truck Simulator 2 (https://modscenter.pl/forum_euro-truck-simulator-2_33) +---- Dział: ETS2 - Centrum pomocy (https://modscenter.pl/forum_ets2-centrum-pomocy_467) +----- Dział: ETS2 - Pomoc (https://modscenter.pl/forum_ets2-pomoc_554) +----- Wątek: Map Editor (/thread_map-editor_36456) Strony:
1
2
|
Map Editor - tomasz20077 - 04-05-2020 Siemka Mam pytanie do wszystkich ktorzy tutaj weszli. Mam problem z Map Editorem a konkretnie pisze mi coś takiego: [fs] Failed to open file '/map/europe.mbd' in the read_only mode. Ktoś miał ten problem i go rozwiązał? Proszę o szybką pomoc. RE: Map Editor - Michaleczeq - 04-05-2020 Podeślij cały editor.log poprzez pastebin albo inny serwis. I opisz dokładniej co robisz i jak próbujesz wczytać mapę, bo to ważne. RE: Map Editor - tomasz20077 - 11-05-2020 jak mam dać gamelog? ME włączam poprzez skrót na pulpicie z dopiskiem -edit europe.mbd -no workshop RE: Map Editor - Michaleczeq - 11-05-2020 No to już nie musisz. Źle wpisujesz komendę. Musisz wpisać samo "europe", bez końcówki ".mbd" RE: Map Editor - tomasz20077 - 11-05-2020 Ok .......(musialem dac bo bylo ponizej 5 znakow) Sprobowalem tak i wyrzuca wgl ME RE: Map Editor - Michaleczeq - 11-05-2020 Hmm, widzę że jeszcze masz parametr z workshopem zły. Polecam ten link: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1807627061 Twoja komenda w commandline powinna brzmieć następująco: Kod: -edit europe -noworkshop RE: Map Editor - tomasz20077 - 13-05-2020 Ok. A pytanie inne bo już uruchomiłem. Jak dodać firmę do bazy tak abym mógł brać z niej i do niej ładunki? RE: Map Editor - Michaleczeq - 13-05-2020 Przede wszystkim potrzebujesz wybrać sobie miasto w jakim ta firma będzie przypisana. Druga sprawa to wybór prefabu firmy. Ważne jest by nie powtarzał się on już w tym mieście czyli np. jeśli w Poznaniu jest użyty "prefab.xyz", to drugi raz nie może się on już w tym Poznaniu pojawić (ale gdzie indziej tak). Kolejny krok to wybór firmy. Możesz wybrać jakąś z SCSowych np stokes, eurogoodies itd. ale w tym przypadku tak jak powyżej - musisz pamiętać by nie powtórzyła się ona na terenie tego samego miasta. Możesz też zrobić nową firmę, ale do tego będziesz potrzebował jeszcze wykonać nieco dodatkowych czynności jak np. wykonanie tekstur ikonki, przygotowanie listy ładunków do przewożenia i parę innych definicji. Gdy masz już to wszystko, musisz stworzyć odpowiednią definicje w folderze "editor" wybranej firmy. Po wszystkim, w ME stawiasz prefab firmy który wybrałeś, ustawiasz go w obszarze danego miasta (lub gdy jest poza miastem stawiasz ten obszar by obejmował twój prefab) i jeżeli masz wszystko przygotowane, robisz rebuild mapy i następnie ją zapisujesz. RE: Map Editor - tomasz20077 - 21-05-2020 Zrobiłem w ten sposób ze zrobiłem nowy folder na pulpicie nowy folder w nim folder def w nim company i city i tam dopisałem miasto i firmę. Mogę dać jezeli chcesz link do pobrania tego folderu to byś powiedział czy jest wszystko dobrze. W Map Editor postawiłem miasto bo zrobiłem nowe. Znaczy te miasto jest odwzorowane ale nie ma go na mapie itp. Więc postawiłem prefab firmy Euro Goodies i postawiłem miasto które obejmuje prefab. Coś jeszcze zle robie? RE: Map Editor - Michaleczeq - 21-05-2020 Być może błąd w plikach. Być może o czymś zapomniałeś, a być może coś jest nie tak w ME. Musiał bym zobaczyć pliki żeby stwierdzić gdzie leży problem. |