[Poradnik] Co zrobić, aby auta z salonu jeździły jako AI - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Symulatory (https://modscenter.pl/forum_symulatory_1153) +--- Dział: Inne Symulatory (https://modscenter.pl/forum_inne-symulatory_995) +---- Dział: German Truck Simulator (https://modscenter.pl/forum_german-truck-simulator_80) +----- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_82) +------ Dział: Poradniki (https://modscenter.pl/forum_poradniki_440) +------ Wątek: [Poradnik] Co zrobić, aby auta z salonu jeździły jako AI (/thread_poradnik-co-zrobi%C4%87-aby-auta-z-salonu-je%C5%BAdzi%C5%82y-jako-ai_4230) |
[Poradnik] Co zrobić, aby auta z salonu jeździły jako AI - LorEnzoo - 17-08-2012 Poradnik jak zrobić aby pojazdy z salonu jeśdziły jako AI (Jeździły AI i my) a więc: Otwieramy plik base.scs który znajduje się w katalogu z grą (najlepiej otworzyć winrarem) Gdy otworzymy base.scs , wchodzimy do vechicle/truck/definition, i wyciągamy plik trafic. Powiedzmy, że chcemy mercedesa, to wyciągamy plik mercedes_actross_trafic.sii na pulpit. Teraz gdy mamy plik sii na pulpicie, otwieramy go notatnikiem i ujrzymy linijki: traffic_vehicle_data: traffic.mercedes.actros { attachable: 1 model: "/vehicle/truck/mercedes_actros/truck.pmd" lod: "/vehicle/truck/mercedes_actros/lod.pmd" collision: "/vehicle/truck/mercedes_actros/truck.pmc" fwheel_model: "/vehicle/wheel/steel/front.pmd" rwheel_model: "/vehicle/wheel/steel/rear.pmd" speed: 15.0 speed_class: 1 } Teraz linijki odpowiednio konfigurujemy: Linijki model: "/vehicle/truck/mercedes_actros/truck.pmd" <---- Odpowiada za model lod: "/vehicle/truck/mercedes_actros/lod.pmd" <---- Tego nie zmieniamy collision: "/vehicle/truck/mercedes_actros/truck.pmc" <---- Odpowiada za model fwheel_model: "/vehicle/wheel/steel/front.pmd" <---- Odpowiada za przednie koła rwheel_model: "/vehicle/wheel/steel/rear.pmd" <---- Odpowiada za tylnie koła A więc jak mamy mod to zmieniamy linijki zgodnie z modem. Tak wygląda moja linijka po edicie trafic-a traffic_vehicle_data: traffic.mercedes.actros { attachable: 1 model: "/vehicle/truck/aktros1851/truck.pmd" lod: "/vehicle/truck/mercedes_actros/lod.pmd" collision: "/vehicle/truck/aktros1851/truck.pmc" fwheel_model: "/vehicle/wheel/actrosven/alcoaf4/wheel.pmd" rwheel_model: "/vehicle/wheel/actrosven/alcoar1/wheel.pmd" speed: 15.0 speed_class: 1 { Teraz gdy już odpowiednio przypiszemy linijki zapisujemy. Teraz otwieramy plik definition ciężarówki którą przerabiamy i wrzucamy plik trafic do definition. Pamiętajcie aby zaznaczyć bez kompresji. Gdy wszystko jest gotowe, odpalamy gre i JAZDA! W razie problemów, że niedziała lub wywala, napisz do mnie na PW lub GG Poradnik 100% by DJ Leaxx Poradnik można wynosić, pod warunkiem wpisania autora i strony skopiowania (Modscenter.pl) RE: [Poradnik] Co zrobić, aby auta z salonu jeździły jako AI - ATe - 17-08-2012 Dzieki za poradnik, ale jak ja tak zrobiłem kiedyś to z daleka było widac org trucki a gdy sie przyblizyłem gra zaciela mi sie na 2-3 sekundy i dopiero pojawił się mój truck . RE: [Poradnik] Co zrobić, aby auta z salonu jeździły jako AI - LorEnzoo - 17-08-2012 To jest efekt uboczny, ale poradnik fajny A jednak pare godzin kombinowania się opłaciło RE: [Poradnik] Co zrobić, aby auta z salonu jeździły jako AI - Storm* - 21-08-2012 A nie da się temu zapobieć ? RE: [Poradnik] Co zrobić, aby auta z salonu jeździły jako AI - Czaja - 21-08-2012 Nie da się, ponieważ wygląd trucka musi się załadować, chyba logiczne RE: [Poradnik] Co zrobić, aby auta z salonu jeździły jako AI - Storm* - 21-08-2012 Jak to logiczne a co nie może wcześniej się załadować RE: [Poradnik] Co zrobić, aby auta z salonu jeździły jako AI - V8. - 02-09-2012 (21-08-2012, 20:13)Czaja napisał(a): Nie da się, ponieważ wygląd trucka musi się załadować, chyba logiczne Aha, coś jeszcze? Wystarczy że do linijki lod wkleisz to samo co masz w linijce model. Cała filozofia |