Lusterka - Wersja do druku +- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl) +-- Dział: Symulatory (https://modscenter.pl/forum_symulatory_1153) +--- Dział: Inne Symulatory (https://modscenter.pl/forum_inne-symulatory_995) +---- Dział: German Truck Simulator (https://modscenter.pl/forum_german-truck-simulator_80) +----- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_82) +------ Dział: Szukam! (https://modscenter.pl/forum_szukam_83) +------ Wątek: Lusterka (/thread_lusterka_4435) |
Lusterka - gts-96- - 23-08-2012 Witam tak jak w temacie poszukuje lusterek do volva Jak ktoś ma to proszę o link Dam pomógł i 1+rep RE: Lusterka - ATe - 23-08-2012 Nie możesz wyjąć z jakiegoś Volvo? RE: Lusterka - gts-96- - 23-08-2012 właśnie próbuje i zawsze jest w lusterkach pokazane to co w details.dds RE: Lusterka - ATe - 23-08-2012 A jaki interek testujesz? Jaką masz wersję? RE: Lusterka - nkuh - 23-08-2012 jeżeli pokazane jest coś w details sprawdź w konsoli jakie tekstury mają błąd a następnie otwórz pliki mat z nimi i podmień je na Dla lewego Kod: material : "eut.dif_lum.fx" { Kod: material : "eut.dif_lum.fx" { Tylko nie zmieniaj nazw matów RE: Lusterka - ATe - 23-08-2012 nkuh, ale to nic nie da, dzieje się tak jak ma się złą wersję gry . RE: Lusterka - nkuh - 23-08-2012 [Obrazek: 20100226_etsshortnames.gif] Jak widać zmod obsługuje dif_lum jak również paint dif spec Jednak spróbuj wyeksportować model używając tekstury paint. Silnik gry wywali błędy i teksturę należy ręcznie modyfikować podobnie jest z dif_lum Na oficjalnym forum zmoda jest fajny poradnik w dziale 18 Wheels Of Steel RE: Lusterka - ATe - 23-08-2012 nkuh, źle gadasz, jakie paint dif_spec? . Zrób sobie 2 nowe pozycje w Materials Editor, ja zawsze robie nazwy "lewe" oraz "prawe" Potem z folderu a_mirrors lewe lusterko w Properties podczep do lewego a prawe lusterka do prawego, maty daj takie jak dał nkuh troszke wyżej i powinno działać . RE: Lusterka - nkuh - 23-08-2012 dokładnie masz racje tak się robi i w materials editor po nazwie tekstury wpisujesz w nawiasie value ze zdjęcia co dałem powyżej. Jest to lista matów jakie obsługuje zmod . Jednak filtr zawiera błędy i musisz je poprawiać ręcznie. Pierwszy post również był poprawny ponieważ każda część musi mieć teksturę (w twoim przypadku lusterka mają dwie "prawe" i "lewe") Podkreślam słowo MUSI bo jeśli nie ma silnik nie pozwoli grze wystarować a nawet zmod wyeksportuje dodając swoją domyślną teksturę. Wystarczy wiedzieć jakie tekstury znajdują się na lusterku i je podmienić jest to dużo łatwiejsze bo ponownie nie trzeba wykonywać eksportu. RE: Lusterka - gts-96- - 23-08-2012 wielkie dzięki |