Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
Lusterka - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Symulatory (https://modscenter.pl/forum_symulatory_1153)
+--- Dział: Inne Symulatory (https://modscenter.pl/forum_inne-symulatory_995)
+---- Dział: German Truck Simulator (https://modscenter.pl/forum_german-truck-simulator_80)
+----- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_82)
+------ Dział: Szukam! (https://modscenter.pl/forum_szukam_83)
+------ Wątek: Lusterka (/thread_lusterka_4435)



Lusterka - gts-96- - 23-08-2012

Witam tak jak w temacie poszukuje lusterek do volva
Jak ktoś ma to proszę o link
Dam pomógł i 1+rep


RE: Lusterka - ATe - 23-08-2012

Nie możesz wyjąć z jakiegoś Volvo? Facepalm (MC)


RE: Lusterka - gts-96- - 23-08-2012

właśnie próbuje i zawsze jest w lusterkach pokazane to co w details.dds


RE: Lusterka - ATe - 23-08-2012

A jaki interek testujesz? Jaką masz wersję?


RE: Lusterka - nkuh - 23-08-2012

jeżeli pokazane jest coś w details sprawdź w konsoli jakie tekstury mają błąd a następnie otwórz pliki mat z nimi i podmień je na
Dla lewego
Kod:
material : "eut.dif_lum.fx" {
    texture[0] : "/material/environment/close_mirror_reflection.tobj"
    ambient : { 1 , 1 , 1 }
    diffuse : { 1 , 1 , 1 }
    specular : { 0 , 0 , 0 }
    shininess : 4
    tint : { 1 , 1 , 1 }
}
Dla prawego
Kod:
material : "eut.dif_lum.fx" {
    texture[0] : "/material/environment/far_mirror_reflection.tobj"
    ambient : { 1 , 1 , 1 }
    diffuse : { 1 , 1 , 1 }
    specular : { 0 , 0 , 0 }
    shininess : 4
    tint : { 1 , 1 , 1 }
}

Tylko nie zmieniaj nazw matów


RE: Lusterka - ATe - 23-08-2012

nkuh, ale to nic nie da, dzieje się tak jak ma się złą wersję gry Smile (IPB).


RE: Lusterka - nkuh - 23-08-2012

[Obrazek: 20100226_etsshortnames.gif]

Jak widać zmod obsługuje dif_lum jak również paint dif spec
Jednak spróbuj wyeksportować model używając tekstury paint. Silnik gry wywali błędy i teksturę należy ręcznie modyfikować podobnie jest z dif_lum


Na oficjalnym forum zmoda jest fajny poradnik w dziale 18 Wheels Of Steel


RE: Lusterka - ATe - 23-08-2012

nkuh, źle gadasz, jakie paint dif_spec? Szczerbaty (MC).
Zrób sobie 2 nowe pozycje w Materials Editor, ja zawsze robie nazwy "lewe" oraz "prawe"
Potem z folderu a_mirrors lewe lusterko w Properties podczep do lewego a prawe lusterka do prawego, maty daj takie jak dał nkuh troszke wyżej i powinno działać Smile (IPB).


RE: Lusterka - nkuh - 23-08-2012

dokładnie masz racje tak się robi i w materials editor po nazwie tekstury wpisujesz w nawiasie value ze zdjęcia co dałem powyżej. Jest to lista matów jakie obsługuje zmod . Jednak filtr zawiera błędy i musisz je poprawiać ręcznie.

Pierwszy post również był poprawny ponieważ każda część musi mieć teksturę (w twoim przypadku lusterka mają dwie "prawe" i "lewe")
Podkreślam słowo MUSI bo jeśli nie ma silnik nie pozwoli grze wystarować a nawet zmod wyeksportuje dodając swoją domyślną teksturę.
Wystarczy wiedzieć jakie tekstury znajdują się na lusterku i je podmienić jest to dużo łatwiejsze bo ponownie nie trzeba wykonywać eksportu.


RE: Lusterka - gts-96- - 23-08-2012

wielkie dzięki