Modscenter • Centrum modyfikacji do gier
Tekstura - Wersja do druku

+- Modscenter • Centrum modyfikacji do gier (https://modscenter.pl)
+-- Dział: Tworzenie modyfikacji (https://modscenter.pl/forum_tworzenie-modyfikacji_268)
+--- Dział: Modelowanie (https://modscenter.pl/forum_modelowanie_269)
+---- Dział: Pomoc (https://modscenter.pl/forum_pomoc_274)
+---- Wątek: Tekstura (/thread_tekstura_6052)



Tekstura - Sopel - 29-09-2012

Tak jak w temacie, chcialbym sie dowiedziec jak zmienic teksture np. szalika Smile (IPB) Pozdrawiam.


RE: Tekstura - Sopel - 30-09-2012

Odswiezam.


RE: Tekstura - nkuh - 30-09-2012



Jeśli chodzi o edycje tekstury to polecam darmowy program Gimp dostępny w polskiej wersji językowej.
Co prawda filmik pokazuje jak zmienić kolor oczu ale zmiana koloru każdego elementu wygląda tak samo.
PS spróbuj wykonać te same czynności tylko bez rozmycia gausowskiego


RE: Tekstura - LorEnzoo - 30-09-2012

Jemu chodzi o GTS lub ETS.


RE: Tekstura - nkuh - 30-09-2012

Kolego a czy to jest dział ETS/Pomoc, GTS/Pomoc ? (GG)
Skoro napisał tu w tworzeniu modyfikacji to zakładam że nie wie tylko jak zmienić tekstury


RE: Tekstura - BarteK - 30-09-2012

W archiwum trucka szukasz tekstury odpowiadającej za szalik. Gdy znajdziesz wypakuj ją np. na pulpit. W programie DXTBmp, klikasz "file" potem "open" i w okienku które wyskoczy wybierasz teksturę którą wypakowałeś. Następnie "file" "Save as" wybierasz "24 bit BMP Image" zapisujesz np. na pulpicie otwierasz w gimpie i malujesz Wink (IPB) Zapisujesz i znowu DXTBmp otwierasz plik który właśnie edytowałeś następnie "file", "Save as" wybierasz "DDS Texture" nazywasz plik tak jak ten który wypakowałeś z archiwum trucka i z listy wybierasz "DDS DXT5". Wrzucasz to do archiwum trucka "bez kompresji".