15-04-2013, 22:17
tyle że nie wiem gdzie to zrobić.
Czerwone lustra/zmod/eksport
|
16-04-2013, 15:35
Musisz zrobić 3 nowe "maty" w materials editor, bez ddsów.
Nazwij je tak: dashboard, lewe, prawe pod dashboard podepnij komputer pokładowy i weź mat skopiuj z dashboard.dif_lum.mat z bazowej wersji. Po "lewe" podepnij lewe odbicia lusterek, a pod "prawe" to prawe. Na lusterko "lewe" daj mat taki: material : "eut.dif_lum.fx" { texture[0] : "/material/environment/close_mirror_reflection.tobj" ambient : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } diffuse : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } specular : { 0.000000 , 0.000000 , 0.000000 } tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } shininess : 4 } A pod prawe: material : "eut.dif_lum.fx" { texture[0] : "/material/environment/far_mirror_reflection.tobj" ambient : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } diffuse : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } specular : { 0.000000 , 0.000000 , 0.000000 } tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } shininess : 4 } I będzie git. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Szukam kamizelki do kabiny zmod | 7 | 2,106 |
22-05-2020, 09:10 Ostatni post: |
||
Rozwiązany Czerwone textury | 6 | 1,864 |
04-02-2018, 19:30 Ostatni post: |
||
Złączenie pliku w zmod 2 | 3 | 1,079 |
29-04-2015, 14:35 Ostatni post: |
||
Zmod się zawiesza | 0 | 688 |
20-11-2014, 18:47 Ostatni post: |
||
ZMOD przygotowanie do konwertu | 7 | 1,766 |
28-08-2014, 21:12 Ostatni post: |