11-03-2015, 19:40
Dokładnie tak jak mówi Czaja..

Aktualne auto: Scania 143m 470 V8 + Lodówa Krone.
Audi A3 1.8T
|
11-03-2015, 19:40
Dokładnie tak jak mówi Czaja..
![]()
Aktualne auto: Scania 143m 470 V8 + Lodówa Krone.
Bo samochód wygląda dużo lepiej
![]()
11-03-2015, 19:54
A jedzie się jak wozem drabiniastym
![]()
Aktualne auto: Scania 143m 470 V8 + Lodówa Krone.
11-03-2015, 19:57
11-03-2015, 19:59
A ja mam seryjne zawieszenie bez jakichkolwiek luzów, amory po 70-80% i jeżdżę nie dość że komfortowo to w dodatku w zakrętach również czuję się pewnie. Inwestować kupe kasy w sportowe zawieszenie, by pojechać na krajówce 10-20km/h szybciej w zakręcie moim zdaniem mija się z celem, a utrata komfortu jest spora.
Co do Audi... mam pytanie. Planujesz jakieś modyfikacje związane z lampami? "A więc w końcu spełnilo się moje marzenie. Patrząc w ojcowską twarz premiera Jarosława i matczyny uśmiech Ojca Tadeusza spokojny jestem o losy Ojczyzny."
11-03-2015, 20:04
Czy ja wiem czy każdy planuje kupować sportowe zawieszenie by szybciej jechać ? Ja wolę się "wozić" A na gwincie samochód prezentuję się lepiej.
Od gwintu praktyczniejsza jest pneumatyka. Auto możesz praktycznie posadzić na ziemi jak stoisz a na nasze polskie drogi to dajesz do góry i jedziesz. Wiadomo, różnica w cenie jest ale jak chcesz mieć porządnie zrobione auto to musisz inwestować.
EDIT A tak wgl. to pokaż czym się wozisz. Złoty w Trasie (i nie tylko):
http://modscenter.pl/temat-zloty-w-trasi...ylko_19583 BMW E34 by Złoty: http://modscenter.pl/temat-bmw-e34-525td...loty_28190 Zapraszam!
11-03-2015, 20:56
Zawieszenia pneumatyczniego nie da się prawie kupić (Jest podobno jedna malutka jakaś firma, która jest w stanie to zrobić z atestami żeby było legalnie), ale tzw. AirRide tworzy się własnoręcznie i nie posiada to wtedy oczywiście żadnych atestów itp.
Audi nie jest żadną straszną kozą, więc nie potrzeba tutaj nic robić z zawieszeniem.
Aktualne auto: Scania 143m 470 V8 + Lodówa Krone.
11-03-2015, 21:07
Chłopaki spokojnie
![]() Felgi są na jeden sezon ponieważ one są za duże.Chodzi mi o gabaryty tylniego koła.Są wgl nie proporcjonalne do samochodu.Mam możliwość na wymiane też na 18 ale na 225/40 na 4 kołach.Ja teraz mam przód 225/35,a tył 255/40.Co do gwintu to nie planuje,może jakieś sprężyny i to wszystko. Gwinta na względu na zderzak przedni który będzie z dokładką od cupry to nie założę bo będę jeździł z tym zderzakiem przy ziemi. (11-03-2015, 19:59)Czaja napisał(a): A ja mam seryjne zawieszenie bez jakichkolwiek luzów, amory po 70-80% i jeżdżę nie dość że komfortowo to w dodatku w zakrętach również czuję się pewnie. Inwestować kupe kasy w sportowe zawieszenie, by pojechać na krajówce 10-20km/h szybciej w zakręcie moim zdaniem mija się z celem, a utrata komfortu jest spora. Chodzi i o lampy z przodu ? Jak narazie to chce je wyjąć i wymienić w relingach żarówki na ledowe,potem ładnie spasować i może zostawie.Jak mi nie spasują to wyśle,żeby pomalowali środek na czarno ![]()
11-03-2015, 21:13
Tak, pytałem o te z przodu, bo moim skromnym zdaniem te tylne powinny zostać
![]() ![]() "A więc w końcu spełnilo się moje marzenie. Patrząc w ojcowską twarz premiera Jarosława i matczyny uśmiech Ojca Tadeusza spokojny jestem o losy Ojczyzny."
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Audi A3 1.9TDI | 56 | 19,985 |
12-03-2017, 19:39 Ostatni post: |
||
Audi A3 1.9 TDI | 0 | 1,280 |
19-03-2015, 13:04 Ostatni post: |