05-03-2016, 21:41
Nie wiem czy na tym czy na innym forum Radol już pisał dlaczego tak jest, a tak po za tym co powyższy post wnosi do tematu tego nie wiem.
Poland Rebuilding [W.I.P]
|
05-03-2016, 21:41
Nie wiem czy na tym czy na innym forum Radol już pisał dlaczego tak jest, a tak po za tym co powyższy post wnosi do tematu tego nie wiem.
09-03-2016, 19:25
Poszukujemy pilnie naprawdę dobrego specjalistę od modeli.
Z miłą chęcią zaangażujemy na stałe do zespołu kogoś, kto 'ma w małym palcu Zmodelera/Blendera ' i ma czas posiedzieć nad modelami. CEL JEST JEDEN - "odchudzenie' kilkunastu używanych już modeli. Niektóre modele zbytnio obciążają fps'y, więc nie możemy ich zbyt często używać - a jednak urozmaicają znacząco mapę. Kandydaci, którzy się zgłoszą dostaną na próbę ten sam model do 'przeróbki' Ten, którego wybierzemy, jako członek zespołu będzie miał dostęp do wszystkiego co nowe i co jest związane z mapą - włącznie z zawsze najnowszą beta wersją mapy. Tak naprawdę praca jaką wykona nie jest dla nas - twórców , ale dla ogółu grających gdyż pozwoli to poprawić znacząco płynność w grze - nie zmniejszając przy tym atrakcyjności terenów. NA zgłoszenia czekam na PW. p.s. Co nowego szykujemy i planujemy można zawsze podglądnąć na moim fejsie: https://www.facebook.com/radolszczecin
09-03-2016, 20:33
(09-03-2016, 19:25)Radol napisał(a): Poszukujemy pilnie naprawdę dobrego specjalistę od modeli. W pełni popieram od siebie dodam, że przy budowie mapy dużo czasu pochłania odpowiednie ustawienie poszczególnych, konkretnych modeli w odpowiednich miejscach tak aby jak najbardziej zbalansować obciążenie silnika i gpu karty graficznej. Niektóre modele którymi dysponujemy (głównie chodzi tutaj o trucki, naczepy etc.) "brzydko" się generują i destabilizują płynność gry. Dlatego istotną sprawą jest aby wzorem Scs jak najbardziej dopracować powyższe modele pod względem ich geometrii, zachowując jednocześnie lub nawet w miarę możliwości podwyższając ich estetykę. Jest to jak najbardziej wykonalne. Dla przykładu; mieliśmy model pociągu IC który składał się z ok 1 500 000 poly i masakrował w niektórych lokalizacjach mapy płynność gry (np. w W-wie). Znalazła się osoba która grzecznościowo przerobiła model tak, że w chwili obecnej ma on już tylko 100 000 poly ! (niebo a ziemia) przy czym wygląd modelu nie uległ zmianie. Dlatego tez mile widziana jest osoba z dużym doświadczeniem w modelowaniu, własną inwencja twórczą a przede wszystkim czasem który mogłaby poświecić na rzecz mapy PR . Dopracowanie jak największej ilości modeli pozwoli na poprawę płynności mapy PR oraz zaoszczędzi mnie i kolegom z Teamu sporo czasu przy optymalizowaniu lokalizacji. Akurat ja mam chyba najsłabszą grafikę w Teamie, tak więc staram się budować mapę tak aby działała płynnie na 6-7 letnim GtX 260 utrzymując min. 35-40fps i bez ścin obrazu. Jak napisał @Radol osoba chętna do współpracy i z doświadczeniem w modelowaniu będzie miała dostęp do tego nad czym aktualnie pracujemy, więc naocznie przekona się jak bardzo zmieniła się mapa PR, oraz jak duże znaczenie dla jej płynnego wyświetlania ma odpowiednie zoptymalizowanie tego co będzie konieczne. Jeżeli znajdą się jacyś chętni do pracy przy PRce magicy modelowania to niewykluczone, że już w najbliższej aktualizacji terenów odczujecie sporą różnice w płynności gry.
18-03-2016, 12:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-03-2016, 12:48 przez nelson2230.)
A jak wygląda sprawa z tablicami kilometrazowymi?
czy pojawia się one w najbliższej aktualizacji ? Czy macie juz wybranca który zajmie się odchudzaniem modeli? Czekam z niecierpliwością i pozdrawiam. Twoja sygnatura była nieregulaminowa i została usunięta. Zapoznaj się z Regulaminem Forum.
18-03-2016, 21:47
ad1 - Tablice nie pojawią się jeszcze przez jakiś czas, bo nie mam na razie koncepcji jak i kiedy za to się zabrać.
ad2 Tak - EdekLS pomaga nam przy modelach.
19-03-2016, 00:38
A czy pomoc przy dopisywaniu kilometrazow z miasta doo miasta jest nadal aktualna?
jeśli tak to służę pomocą Twoja sygnatura była nieregulaminowa i została usunięta. Zapoznaj się z Regulaminem Forum.
19-03-2016, 04:06
Każda pomoc w tym wzgledzie jest mile widziana i przydatna - przecież tak naprawdę to jest dla Was.
19-03-2016, 11:14
ok to zacznę od Rzeszowa
poprostu wybieram zlecenie np:Reszów - Radom i wpisuje km,itd Oto ci mniej więcej chodzi ? myślę że nie ma co wchodzić w detale Twoja sygnatura była nieregulaminowa i została usunięta. Zapoznaj się z Regulaminem Forum.
Problem jest jeszcze w tym, i dlatego min. ja się z tym nie spieszę, że mamy teraz niektóre rejony Polski w przebudowie.
Mapa będzie się zmieniać i w niektórych miejscach w przyszłości dość znacznie. Dlatego też jeśli już wytrzymaliśmy bez tego tyle czasu to nie wiem czy nie wstrzymać się jeszcze. Piszesz że zaczniesz od Rzeszowa, a praktycznie w przyszlej wersji takiego Rzeszowa jak obecnie nie bedzie jak i także takiej siatki dróg wokół miasta jaka obecnie jest. Miasto oczywiscie raczej nie zmieni drastycznie swojego położenia - ale z pewnością nie bedzie cały ten obszar tak jak jest teraz. Myślałem kiedyś aby zacząć 'ozdabiać' na razie takimi znakami tylko główne szlaki - autostrady, które raczej nie powinny ulec dużych zmianom. Niestety obszarów, które mozna juz oznakować i których już raczej nie bedziemy ruszać jest mało, ale wstępne pomiary można chyba by zrobić - przynajmniej będą pomocne na przyszłość. Mozesz porobić takie wstępne zapisy ile jest z miasta do miasta. JA, jeśli juz bede miał czas za to sięzabrac aby zacząć robić kompletne znaki na daną drogę, planowałem podgladnąć w GoogleMap m/w jakie są miejscowości na znaku na danej drodze i takie same znaki porobić - oczywiscie tylko liczby kilometrów by się różniły. NA to potrzeba jednak czasu aby nad tym usiąść.... a ja nie mam tylko tego na głowie.
19-03-2016, 17:47
oki rozumiem czyli w sumie nie potrzebujesz tego na już
A co do ozdabiania glownych szlaków i autostrad to bardzo dobry pomysł póki wszystkie tereny nje będą skończone w wolnej chwili coś tam będę spisywał Twoja sygnatura była nieregulaminowa i została usunięta. Zapoznaj się z Regulaminem Forum.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Poland Rebuilding [Download] | 161 | 85,928 |
16-01-2022, 20:21 Ostatni post: |
||
Poland Rebuilding [Błędy] | 8 | 4,711 |
05-12-2020, 23:36 Ostatni post: |
||
Bug Poland Rebuilding Lublin | 5 | 2,515 |
12-05-2020, 10:45 Ostatni post: |
||
Poland Rebuilding [Pytania/FAQ] | 16 | 9,073 |
29-01-2019, 22:31 Ostatni post: |
||
Poland Rebuilding problem z wczytaniem zapisu | 2 | 2,625 |
28-01-2018, 19:23 Ostatni post: |