20-06-2016, 17:42
(20-06-2016, 10:17)bik_san napisał(a): ProMods 2.03 dostępna na 1.24.x na forum http://promods.net/setup.phpJa tą mapę pobrałem ze strony promods i działa.
1.36 ProMods
|
20-06-2016, 17:42
(20-06-2016, 10:17)bik_san napisał(a): ProMods 2.03 dostępna na 1.24.x na forum http://promods.net/setup.phpJa tą mapę pobrałem ze strony promods i działa.
27-06-2016, 22:07
Witam!
Panowie, mam problem z załadowaniem owej mapy na wersję 1.24.4s. Próbowałem odpalić na nowym profilu ale i to nic nie dało.
27-06-2016, 22:11
(27-06-2016, 22:07)sebo92 napisał(a): Witam! A czy wiesz, że pod wersję 1.24.X zalecana jest najnowsza wersja ProMods 2.03, którą możesz pobrać >TUTAJ<
DIESEL kopci,
DIESEL czadzi, DIESEL nigdy Cię nie zdradzi [Obrazek: 20008f1c9b.png] Aktualnie jeżdżę: Scania R560 V8 5-Series Moje mapy: ProMods 2.16 + RusMap 1.7.2 Mój komputer: Windows 10 Home 64-bit, Intel Core I7-6700 (3.40 GHz), 16 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 980ti, SSD Drive 250 GB, HDD Drive 1 TB Pobrałem najnowszą mapę 2.03. Jest 6 plików po rozpakowaniu, które wrzuciłem do folderu mods. Po dodaniu mapy w grze i próbie załadowania ukazuje się nowe tło z mapy ProMods, ale przy końcu ładowania wyrzuca błąd.
Oto log: game.log.txt (Rozmiar: 192.77 KB / Pobrań: 10)
28-06-2016, 21:31
Powinny być oba... Dodam jeszcze że poprzednie wersje mapy ProMods i dodatkowo Poland Rebuilding chodziły bez problemów. A czy kolejność ładowania ma tutaj znaczenie?
Sprawdź spójność plików na steam, lub spróbuj reinstalować grę. Masz dlc terenowe, ale tak jakby ETS 2 któregoś nie widzi.
Poza tym możesz usunąć mod na akcesoria do tunningu z 2013 r. :p , są nowe, lepsze.
29-06-2016, 08:40
(28-06-2016, 21:31)sebo92 napisał(a): Powinny być oba... Dodam jeszcze że poprzednie wersje mapy ProMods i dodatkowo Poland Rebuilding chodziły bez problemów. A czy kolejność ładowania ma tutaj znaczenie? Tak, kolejność ladowania plików ma wielkie znaczenie. Wystarczy ze jeden plik .scs mapy Promods będzie źle ułożony w menedżerze modow to gra nie będzie mogła się poprawnie wczytać i będzie wywalało do pulpitu. Kolejność plików w menedżerze powinna być taka: 1. ProMods Media Package 2. ProMods Assets Package 3. ProMods Models Package 2 4. ProMods Models Package 1 5. ProMods Map Package 6. ProMods Definition Package (wygenerowany plik .def)
DIESEL kopci,
DIESEL czadzi, DIESEL nigdy Cię nie zdradzi [Obrazek: 20008f1c9b.png] Aktualnie jeżdżę: Scania R560 V8 5-Series Moje mapy: ProMods 2.16 + RusMap 1.7.2 Mój komputer: Windows 10 Home 64-bit, Intel Core I7-6700 (3.40 GHz), 16 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 980ti, SSD Drive 250 GB, HDD Drive 1 TB Kolego Bart - mylisz się bardzo.
Akurat wypisane przez Ciebie pliki mogą być przynajmniej w 15 konfiguracjach kolejności. Poprawnie tutaj jest wpisany tylko plik 6 czyli dodany jako pierwszy wygenerowany .def Jeśli poprawnie Ci działa takie ułozenie to ułozenie reszty plików nie ma kompeltnie znaczenia. Możesz pozostałą 5-ką plików mieszać do woli. p.s. Przy jednej mapie np. ProMods i bez żadnych modów, to prawdopodobnie w ogóle nie ma znaczenia kolejność. Spróbuj dodać 'def' jako ostatni a np. mapę jako pierwszą i sprawdź. Pliki Assets, Models, Media, można mieszać dowolnie między sobą. Podana przez Ciebie kolejnosć jest tylko jedną z wielu możliwych. Dochodzą problemy gdy dodajemy inną mapę, ale zasada pozostaje ta sama: Najpierw dodajemy 'def' a na końcu plik z 'mapą' Reszte plików pomiędzy, (modele,media,assets ...itd) możemy sobie dodawać bez znaczenia. EDIT: Jeśli nie ma sie co nadpisywać i każde z archiwów składające się na jedną mapę zawiera kompletnie co innego, to dodanie tych 6 plików i tak zostanie przeczytane przez grę jako dodany jeden mod - dlatego kolejnosć kompletnie nie ma znaczenia. Czyli dodanie plików w takiej kolejności takze normalnie uruchomi mapę: 1) models1 2) media 3) map 4) def 5) assets 6) models2 Przy graniu na samej mapie promods, możemy więc w menadżerze dodawać pliki mapy kto jak chce. Jak można zauważyć w przykładzie, dodaliśmy 'mapę' jako trzecią - ale jak ma sie załadować mapa, skoro dopiero po niej są z mniejszym priorytetem dodane definicje do modeli, prefabów..wszystkiego co jest na tej mapie? Pliki z modelami są wogóle dodane całkiem "głupio" bo jeden jest dodany jako pierwszy całkiem przed definicjami i mapą, a drugi na samym końcu?! Ano tak, że gra czyta naraz wszystkie mody dodane. Jeśli nie ma konfliktów i każde archiwum zawiera co innego, to mapa i tak się załaduje nawet gdy dodamy pierwszy plik z mapą a ostatni np. dopiero plik z definicjami do niej. Kolejnosć jest ważna w przypadku czegoś co się dubluje/nadpisuje - wtedy jest ważny ten 'priorytet' poszczególnych modów. (w tym przypadku akurat poszczególnych plików mapy) |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
1.35 Project Balkans v 3.4: ProMods 2.41 | 4 | 7,738 |
03-09-2019, 04:43 Ostatni post: |
||
1.31 Domek - Bergen - DLC North or ProMods | 0 | 1,223 |
30-07-2018, 15:22 Ostatni post: |
||
1.31 Domek - Gdansk - 1.31 - ProMods Version | 0 | 1,342 |
13-07-2018, 15:37 Ostatni post: |
||
Połączony zestaw map ProMods + RusMap, Project Balkans, EAA - kolejność ładowania | 92 | 65,116 |
02-06-2018, 18:40 Ostatni post: |
||
1.28 New Ferry ProMods + Italy | 0 | 1,544 |
10-09-2017, 12:24 Ostatni post: |