11-02-2017, 19:26
Hejo ludzie ::D potrzebuje porady jak zrobić siatki na kilka naczep do skinowania.. ::) niby mam blendera ale kurcze? mimo pluginow od plików scs nie chce mi ich otwierać jako model 3D..
Blender i scs?
|
11-02-2017, 19:26
Hejo ludzie ::D potrzebuje porady jak zrobić siatki na kilka naczep do skinowania.. ::) niby mam blendera ale kurcze? mimo pluginow od plików scs nie chce mi ich otwierać jako model 3D..
11-02-2017, 19:47
Kurcze ale mowie ze nie dziala :) i nie sa to naczepy z base ;v tylko z mods :)
11-02-2017, 19:51
tzn mam naczepę pobrana z neta format scs i chce ja w blenderze otworzyć ale sie nie da...mam to ;v
11-02-2017, 20:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2017, 20:11 przez Szeryff123.)
SCS musisz najpierw wypakować np. winrarem
11-02-2017, 20:15
tzn no zeby otrzymac foldery vehicles def? etc etc? to jaki plik z tych folderow wybrac ?:D mam pim? czy jakos tak ;d
11-02-2017, 20:19
[Obrazek: 15bf6593e2be24b69a343388eb56bbdd_orig.jpg]
takie cos wyskakuje jak chce otworzyc plik pim. dodam ze cala naczepa jest wypakowana ;v
11-02-2017, 20:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2017, 20:38 przez Szeryff123.)
Nie wiem o co może chodzić, ale spróbuj zaktualizować blendera, bo z tego co pamiętam to na 2,73 nie chciała mi działać najnowsza wersja pluginu. Muszę sobie przypomnieć co i jak z blenderem, bo tyle przerwy miałem że co nieco zapomniałem :E Ewentualnie popatrz jeszcze na to http://modding.scssoft.com/wiki/Main_Page
11-02-2017, 20:50
Jeżeli chodzi o samą siatkę do skinowania najlepiej zrobić to pluginem z postu #4 aby nie babrać się w konwerty formatów itd.
Instrukcja wielkim skrócie: 1. Wypakuj modyfikację (zazwyczaj archiwa .scs lub .zip) do jakiegoś folderu na np. pulpicie 2. Otwórz blendera z zainstalowaną wyżej wymienioną wtyczką 3. Importuj model naczepy (opcja SCSSoft Model ETS2 .pmd) a) W polu SCS base path wybierz ścieżkę do rozpakowanego moda, resztę zostaw bez zmian b) W "Import Options" możesz wybrać co chcesz by było załadowane. Do utworzenia siatki kolizja mi się nie przyda więc odznaczyłem 4. Zaznaczasz interesujący cię model - w wypadku naczep SCSu są to modele posiadające materiał "truckpaint" 5. Klikasz "Tab" (Tryb edycji) oraz "A" (zaznacza wszystko), na dolnym oknie przełączasz się na "UV/Image Editor" i klikasz "A" (by zaznaczyć siatkę) 6. Wchodzisz w "UVs -> Export UV Layout" 7. Ustawiasz sobie rozdzielczość twojej siatki, format, przeźroczystość, nazwę, lokacje eksportu i klikasz Export UV Layout I gotowe. Czasami może zdarzyć się tak że mod korzysta z tekstur z base więc materiały nie załadują się - wtedy są 2 wyjścia. 1. Wypakować base gry i ustawić jego ścieżkę w polu "Mod base path" - wtedy powinno załapać 2. Szukać modelu na oślep - w większości przypadków nie jest to trudne |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Blender | 10 | 1,817 |
21-06-2017, 13:16 Ostatni post: |