22-10-2017, 21:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-2019, 02:01 przez Michaleczeq.)
MIL CARGO
ul. Gryfa Pomorskiego 15
84-200 Wejherowo
woj. pomorskie
Polska
Chciałbym przedstawić Wam firmę MIL CARGO powstałą w maju 2016 roku w Wejherowie, woj. pomorskie. Firma jest obecnie rodzinnym mikroprzedsiębiorstwem. Stawiamy na kompleksowe podejście do klienta, z tego względu nie posiadamy swoich naczep, natomiast wypożyczamy naczepy odpowiadające specyfikacją danemu ładunkowi. Jeździmy głównie z naczepami typu kurtyna/plandeka oraz chłodnia, jednak nierzadko zdarza się transport na platformie czy wywrotce czy z cysterną. Firma jest otwarta na każdy typ ładunku z wyjątkiem transportów ponadnormatywnych. Kierowca dodatkowo posiada wszystkie kategorie ADR, wiec transport jest w pełni legalny niezależnie od typu ładunku, a nasza spedytorka mimo młodego wieku i krótkiego doświadczenia radzi sobie z odpowiednim doborem zleceń tak by kierowca był wypoczęty i bezpiecznie mógł dowieźć Państwa ładunek.
A teraz troszkę historii:
Przez pierwsze kilka miesięcy 2016 roku firma miała charakter podwykonawcy dla różnych firm transportowych, a kierowca był tzw. 'skoczkiem' kierując podstawione zestawy na terenie Skandynawii, Rosji, Polski oraz krajów sąsiadujących.
Po tym czasie udało się zakupić pierwszy ciągnik, którym było używane VOLVO FH 12 pierwszej serii wyposażone w silnik o mocy 460km. W związku z nieco wiekowym pojazdem zdecydowaliśmy się zacząć podbijać rynek wschodni tj. Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś oraz Rosja. Zdarzyło się nam również kilka tras w kierunku zachodnim, m.in. Norwegia, Belgia czy Islandia.
Kilka zdjęć z Islandii:
Volvo jeździło u nas przez okres ok. 3 miesięcy, gdyż po tym czasie znaleźliśmy DAF'a CF 85, który był znacznie młodszy, mniej wyeksploatowany oraz na który dostaliśmy dobre warunki finansowania.
DAF służył dzielnie pokonując wiele kilometrów po drogach zarówno Wschodnich, Zachodnich czy Skandynawskich zarabiając na rozbudowę naszej siedziby. Po rozbudowie CF został przekazany nowemu kierowcy, którym została Pani Karla z Niemiec.
W tym samym czasie zdecydowaliśmy się na kupno kilkuletniego Mercedesa Actrosa MP3 z kabiną High Roof, wyposażony w silnik BlueTec 5 o mocy 456km. W związku, że Mercedes miał się stać naszą 'Gwiazdą' rozpoznawczą zdecydowaliśmy się na wykonanie aerografu po bokach kabiny.
Niestety nasz kierowca przyniósł firmie więcej szkód niż pożytku niszcząc powierzony jej sprzęt oraz podstawioną naczepę, w związku z czym zmuszeni byliśmy zwolnić Panią Karlę i sprzedać DAF'a by pokryć koszty.
Na domiar złego Mercedes po przejechaniu u nas ok. 15tyś. km odmówił posłuszeństwa i zaczął stwarzać spore problemy związane z jednostką napędową. Naprawa niestety była dla nas nieekonomiczna ze względu na ciągłe spłaty kredytów, nie chcieliśmy również brać kolejnych pożyczek, więc postanowiliśmy sprzedać samochód.
Na dzień dzisiejszy wróciliśmy do bycia podwykonawcą na podstawionych ciężarówkach, jednak wszystko zmierza w dobrą stronę, spłaciliśmy już 2/3 kredytów, zbieramy również pieniądze na kolejną własną ciężarówkę, by znowu być niezależną firmą i odrodzić się jak przysłowiowy Feniks z popiołów.
Kolejne aktualizacje pojawiać się będą w kolejnych postach.
Pozdrawiam, Paweł
P.S.
Firma MIL CARGO istnieje w realnym świecie i jest zarejestrowana na moje nazwisko, jednak od marca 2017 jest zawieszona. Używam tej nazwy w grze w celu realizacji niespełnionych marzeń, więc mam w pewnym sensie 'pozwolenie' na użytkowanie tej nazwy. Adres firmy, numer tel, oraz email został zmyślony, jednak ulica istnieje naprawdę.