14-07-2018, 12:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-07-2018, 02:36 przez Michaleczeq.)
W miarę dojrzewania naszych gier i powiększania naszego zespołu aby móc skupić się na wielu projektach i funkcjach naszych gier, zwracamy także większą uwagę na łańcuchy produkcyjne i lokalne branże w świecie gry. W rzeczywistości nie jest to małe zadanie polegające na wprowadzeniu wystarczającej ilości nowych rodzajów ładunków i urządzeń, aby zaludnić gospodarkę na tyle, aby uzyskać różnorodność, a także utrzymać równowagę podaży i popytu. Traktujemy to jako długoterminową ambicję, ale naszym celem jest, aby nasze dostawy miały więcej sensu w oczach graczy - będziemy stopniowo odchodzić od pojęcia losowych ładunków, kierowanych z ogólnego punktu A do ogólnego punktu B.
W przypadku stanu Oregon, szczególną uwagę zwracamy na łańcuch logistyczny związany z obróbką drewna. To interesująca i charakterystyczna część gospodarki Oregonu, która będzie dodatkiem do zabawy. Dłużyce, deski i produkty wykonane z drewna dadzą nam dobry powód do odwiedzenia obszarów wiejskich jak i miejskich w obrębie stanu i poza nim, z ładunkami, których pochodzenie to drzewa z lasu.
Pokazaliśmy już kilka zrzutów ekranu powiązanych z tym tematem, a nawet materiały wideo przedstawiające elementy łańcucha produkcji drewna. Dzisiaj chcemy podzielić się z wami kilkoma bardziej szczegółowymi ujęciami obiektów do obróbki drewna w Oregonie w trakcie tworzenia dla nadchodzącego DLC do American Truck Simulator. Jak widać, będą tu ruchliwe magazyny, zakurzone tartaki, fabryka mebli i nowe place budowy.
Zakaz kopiowania na inne strony bez podania źródła lub zgody autora.