03-08-2013, 20:11
Widzę że się publiczność interesuje tematem. Otóż.
Konwerter wydam, ale nie mam pojęcia kiedy go napiszę. Mam nadzieję tylko że szybko się za niego wezmę po tym jak napiszę nowego mat extractora, i inne śmieci.
Co do konwertowania masowego, mogę oczywiście dodać taką opcje, lecz, szczerze powiedziawszy zrobiłem coś takiego na podstawie konsoli, aby przekonwertować wszystkie modele z p-gts do ets2. Zostały mi jedynie do ogarnięcia maty. Modele konwertują się w ten sposób, że podaję tylko def, i ścieżkę do base skąd je mają brać, i konwertują, do pmd dodają ścieżki, dodają material cienia, pmg konwertuje, do pmg dodaje cień na podstawie modelu, tobj konwertuje aby dds dxt5 działał, i maty się konwertują. Tyle że na razie tylko dwa rodzaje efektów się konwertują, muszę dopisać resztę. Więc.. heh, programy górą
Konwerter wydam, ale nie mam pojęcia kiedy go napiszę. Mam nadzieję tylko że szybko się za niego wezmę po tym jak napiszę nowego mat extractora, i inne śmieci.
Co do konwertowania masowego, mogę oczywiście dodać taką opcje, lecz, szczerze powiedziawszy zrobiłem coś takiego na podstawie konsoli, aby przekonwertować wszystkie modele z p-gts do ets2. Zostały mi jedynie do ogarnięcia maty. Modele konwertują się w ten sposób, że podaję tylko def, i ścieżkę do base skąd je mają brać, i konwertują, do pmd dodają ścieżki, dodają material cienia, pmg konwertuje, do pmg dodaje cień na podstawie modelu, tobj konwertuje aby dds dxt5 działał, i maty się konwertują. Tyle że na razie tylko dwa rodzaje efektów się konwertują, muszę dopisać resztę. Więc.. heh, programy górą
ETS2MP Developer