@CD-Action
Zatrudnionym osobom trzeba płacić... i firmie SCS musi się to opłacić - zysk finasowy. Każde takie przedsięwzięcie wymaga biznes planu, a u jego podstaw leży rozpoznanie rynku - popytu. Jeżeli na czymś można stracić a nie zarobić, to pomysł wędruje do kosza, albo na półkę ( na później).
Ile sztuk DLC do ETS 1 i za jaką cenę musiało by się sprzedać, aby koszty jego produkcji się zwróciły?
Może nie wiesz, ale w SCS nie pracują tylko nad ETS2. Ostatnio zespół SCS i tak się powiększył.
Nie jest ważna ilość fanowskich map powstałych do ETS 1, tylko czy wydanie patcha do ETS1, albo też DLC się opłaci
Zatrudnionym osobom trzeba płacić... i firmie SCS musi się to opłacić - zysk finasowy. Każde takie przedsięwzięcie wymaga biznes planu, a u jego podstaw leży rozpoznanie rynku - popytu. Jeżeli na czymś można stracić a nie zarobić, to pomysł wędruje do kosza, albo na półkę ( na później).
Ile sztuk DLC do ETS 1 i za jaką cenę musiało by się sprzedać, aby koszty jego produkcji się zwróciły?
Może nie wiesz, ale w SCS nie pracują tylko nad ETS2. Ostatnio zespół SCS i tak się powiększył.
Nie jest ważna ilość fanowskich map powstałych do ETS 1, tylko czy wydanie patcha do ETS1, albo też DLC się opłaci
Game.log - gdzie go szukać i jak dodać do postu na forum? --> KLIK