11-03-2015, 21:07
Chłopaki spokojnie
Felgi są na jeden sezon ponieważ one są za duże.Chodzi mi o gabaryty tylniego koła.Są wgl nie proporcjonalne do samochodu.Mam możliwość na wymiane też na 18 ale na 225/40 na 4 kołach.Ja teraz mam przód 225/35,a tył 255/40.Co do gwintu to nie planuje,może jakieś sprężyny i to wszystko.
Gwinta na względu na zderzak przedni który będzie z dokładką od cupry to nie założę bo będę jeździł z tym zderzakiem przy ziemi.
Chodzi i o lampy z przodu ? Jak narazie to chce je wyjąć i wymienić w relingach żarówki na ledowe,potem ładnie spasować i może zostawie.Jak mi nie spasują to wyśle,żeby pomalowali środek na czarno

Felgi są na jeden sezon ponieważ one są za duże.Chodzi mi o gabaryty tylniego koła.Są wgl nie proporcjonalne do samochodu.Mam możliwość na wymiane też na 18 ale na 225/40 na 4 kołach.Ja teraz mam przód 225/35,a tył 255/40.Co do gwintu to nie planuje,może jakieś sprężyny i to wszystko.
Gwinta na względu na zderzak przedni który będzie z dokładką od cupry to nie założę bo będę jeździł z tym zderzakiem przy ziemi.
(11-03-2015, 19:59)Czaja napisał(a): A ja mam seryjne zawieszenie bez jakichkolwiek luzów, amory po 70-80% i jeżdżę nie dość że komfortowo to w dodatku w zakrętach również czuję się pewnie. Inwestować kupe kasy w sportowe zawieszenie, by pojechać na krajówce 10-20km/h szybciej w zakręcie moim zdaniem mija się z celem, a utrata komfortu jest spora.
Co do Audi... mam pytanie. Planujesz jakieś modyfikacje związane z lampami?
Chodzi i o lampy z przodu ? Jak narazie to chce je wyjąć i wymienić w relingach żarówki na ledowe,potem ładnie spasować i może zostawie.Jak mi nie spasują to wyśle,żeby pomalowali środek na czarno
