11-03-2016, 13:50
W linku jest odblokowany plik "klucza" - pliki def
Jest on bardzo pomocny, bo na "start" nie mamy żadnej gotówki.
Można sobie wcześniej zmienić jej ilość w: repaired_Klyuch_Surovaya_Rossia\def\initial_save\normal\game.sii
money_account: 0 <---- zamiast zero wpisać tyle ile chcemy ( wartość jest wyrażona w Euro).
Można też dopisać poniżej ilość punktów XP na rozpoczęcie gry:
experience_points: xxxxx <---- zamiast xxx wpisujemy ilość punktów XP
Warto też na początku edytować plik - economy_data.sii - i zmienić stawki za kilometr, bo oryginalnie mapa ma ekstremalnie niskie. :L
driver_revenue_per_km: 0.1 # in Euro
oraz
revenue_per_km: 1.0
Ponadto można zmienić wartości:
skill_distance[0]: ........
skill_distance[1]:
skill_distance[2]:
........
Jest to o tyle istotne, że mapa prawdopodobnie jest w skali 1:1.
Przed pierwszym uruchomieniem mapy nie dodawać innych swoich modów, bo ponoć są problemy.
Jest on bardzo pomocny, bo na "start" nie mamy żadnej gotówki.
Można sobie wcześniej zmienić jej ilość w: repaired_Klyuch_Surovaya_Rossia\def\initial_save\normal\game.sii
money_account: 0 <---- zamiast zero wpisać tyle ile chcemy ( wartość jest wyrażona w Euro).
Można też dopisać poniżej ilość punktów XP na rozpoczęcie gry:
experience_points: xxxxx <---- zamiast xxx wpisujemy ilość punktów XP
Warto też na początku edytować plik - economy_data.sii - i zmienić stawki za kilometr, bo oryginalnie mapa ma ekstremalnie niskie. :L
driver_revenue_per_km: 0.1 # in Euro
oraz
revenue_per_km: 1.0
Ponadto można zmienić wartości:
skill_distance[0]: ........
skill_distance[1]:
skill_distance[2]:
........
Jest to o tyle istotne, że mapa prawdopodobnie jest w skali 1:1.
Przed pierwszym uruchomieniem mapy nie dodawać innych swoich modów, bo ponoć są problemy.
Game.log - gdzie go szukać i jak dodać do postu na forum? --> KLIK