13-06-2016, 15:04
Czołem
No faktycznie wychodzą teraz cyrki ze strony PM, bo przecież mapa robocza od dawna jest wrzucana na ich serwer więc nie do końca zrozumiałym jest ich obecne biadolenie nad teoretyczną dezorganizacją rynku przesyłek. Być może ekipa PM obawia się dominacji i ew. popularności tego regionu nad pozostałą częścią mapy.
Oczywistą sprawą jest, że im więcej firm w danym mieście/lokacji tym więcej będzie generowanych przesyłek i połączeń :biggrin: a o to min. chyba chodzi w tej grze, żeby było co, skąd i dokąd wozić. Moim zdaniem Im więcej firm tym ich odnalezienie zajmie więcej czasu a gra trafi na półkę o wiele później :wink:
Przyznaję, że faktycznie firm się namnożyło ale wynikło to spontanicznie w trakcie budowy i pojawienia się ciekawego miejsca na firmę, co automatycznie było adaptowane pod nią. Biorąc pod uwagę rozległość terenu samego Trójmiasta i ilość ciekawych, charakterystycznych i rozpoznawalnych dla niego miejsc które mimochodem powstały to ogólna liczba lub rozlokowanie firm na tych terenach w jakiś szczególny sposób nie rzuca się w oczy. Ot, wyszła spora, chyba unikalna w porównaniu do innych map aglomeracja miejska na której objechanie wszystkich zakamarków/firm zajmie pewnie a może i z ponad 1h. :wink:
Co do generowania ładunków z tego regionu to jest ich rzeczywiście sporo, co jest rzeczą oczywistą przy dużej ilości firm. Oczywista sprawą jest również spora ilość towarów generowanych na rynek "lokalny" co przy rozległości Trójmiasta nie powinno chyba stanowić problemu. Można realizować krótkie kursy po regionie.
Natomiast co do generowania losowego ładunków z całej Europy do Trójmiasta to nie powinno mieć znaczenia, bo o ile do samego Trójmiasta jest spora ilość zleceń ogólnie, to jednak decydującym elementem jest tutaj miasto startowe i firmy znajdujące się w nim a raczej powiązanie przepływu towarów danego rodzaju z firmy A do B. no i przede wszystkim decyzja gracza skąd i dokąd chce jechać i co przewozić.
Tutaj losowość generowania zleceń jest taka sam jak dla każdego innego miasta.
ale
mając na uwadze kompromis z ekipą PM, na mapie dokonane będą pewne korekty wynikające bardziej potrzeby jak największej optymalizacji mapy oraz z dopracowania rodzajów użytych firm niż ich ilości. (Spora część firm ma tylko dostawę towaru i jest związana z raczej typowo polskim klimatem którego chyba oczekujecie). Wszystko jest w fazie dopracowywania i co będzie to będzie. Będziemy się starali żeby było tego jak najwięcej
i tak jak pisał Radol
mapa jest budowana dla Was i to Wy powinniście dokonać ostatecznej oceny i decydować o tym jak m/w mapy maja wyglądać.
No faktycznie wychodzą teraz cyrki ze strony PM, bo przecież mapa robocza od dawna jest wrzucana na ich serwer więc nie do końca zrozumiałym jest ich obecne biadolenie nad teoretyczną dezorganizacją rynku przesyłek. Być może ekipa PM obawia się dominacji i ew. popularności tego regionu nad pozostałą częścią mapy.
Oczywistą sprawą jest, że im więcej firm w danym mieście/lokacji tym więcej będzie generowanych przesyłek i połączeń :biggrin: a o to min. chyba chodzi w tej grze, żeby było co, skąd i dokąd wozić. Moim zdaniem Im więcej firm tym ich odnalezienie zajmie więcej czasu a gra trafi na półkę o wiele później :wink:
Przyznaję, że faktycznie firm się namnożyło ale wynikło to spontanicznie w trakcie budowy i pojawienia się ciekawego miejsca na firmę, co automatycznie było adaptowane pod nią. Biorąc pod uwagę rozległość terenu samego Trójmiasta i ilość ciekawych, charakterystycznych i rozpoznawalnych dla niego miejsc które mimochodem powstały to ogólna liczba lub rozlokowanie firm na tych terenach w jakiś szczególny sposób nie rzuca się w oczy. Ot, wyszła spora, chyba unikalna w porównaniu do innych map aglomeracja miejska na której objechanie wszystkich zakamarków/firm zajmie pewnie a może i z ponad 1h. :wink:
Co do generowania ładunków z tego regionu to jest ich rzeczywiście sporo, co jest rzeczą oczywistą przy dużej ilości firm. Oczywista sprawą jest również spora ilość towarów generowanych na rynek "lokalny" co przy rozległości Trójmiasta nie powinno chyba stanowić problemu. Można realizować krótkie kursy po regionie.
Natomiast co do generowania losowego ładunków z całej Europy do Trójmiasta to nie powinno mieć znaczenia, bo o ile do samego Trójmiasta jest spora ilość zleceń ogólnie, to jednak decydującym elementem jest tutaj miasto startowe i firmy znajdujące się w nim a raczej powiązanie przepływu towarów danego rodzaju z firmy A do B. no i przede wszystkim decyzja gracza skąd i dokąd chce jechać i co przewozić.
Tutaj losowość generowania zleceń jest taka sam jak dla każdego innego miasta.
ale
mając na uwadze kompromis z ekipą PM, na mapie dokonane będą pewne korekty wynikające bardziej potrzeby jak największej optymalizacji mapy oraz z dopracowania rodzajów użytych firm niż ich ilości. (Spora część firm ma tylko dostawę towaru i jest związana z raczej typowo polskim klimatem którego chyba oczekujecie). Wszystko jest w fazie dopracowywania i co będzie to będzie. Będziemy się starali żeby było tego jak najwięcej
i tak jak pisał Radol
mapa jest budowana dla Was i to Wy powinniście dokonać ostatecznej oceny i decydować o tym jak m/w mapy maja wyglądać.