18-06-2016, 06:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-06-2016, 07:01 przez rogi0051.
Powód edycji: pytanło
)
Czyli tak:
Masz mody, które są wymagające dla silnika ETS-a, robią one tyle błędów, że prism nie nadąża za nimi i wywala grę, aby "pozbyć się obciążenia" (można to tak nazwać).
Za crash odpowiedzialna jest ostatnia linijka loga - nie liczne błędy wyżej. Jak chcesz dowiedzieć się więcej o powodzie crasha - wpisz sobie to: "Index outside array boundaries" w google i poczytaj na oficjalnym forum scs-u.
I mam jeszcze pytanie, dlaczego chcesz zostać na 1.22, skoro jest nowsza wersja 1.23 (już nie wspominając o 1.24)?
Powód crasha występował u mnie na 1.22 właśnie. Gdy zrobiłem update do 1.23 już się z tym nie spotkałem.
Masz mody, które są wymagające dla silnika ETS-a, robią one tyle błędów, że prism nie nadąża za nimi i wywala grę, aby "pozbyć się obciążenia" (można to tak nazwać).
Za crash odpowiedzialna jest ostatnia linijka loga - nie liczne błędy wyżej. Jak chcesz dowiedzieć się więcej o powodzie crasha - wpisz sobie to: "Index outside array boundaries" w google i poczytaj na oficjalnym forum scs-u.
I mam jeszcze pytanie, dlaczego chcesz zostać na 1.22, skoro jest nowsza wersja 1.23 (już nie wspominając o 1.24)?
Powód crasha występował u mnie na 1.22 właśnie. Gdy zrobiłem update do 1.23 już się z tym nie spotkałem.