22-07-2017, 19:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2017, 19:06 przez Michaleczeq.)
Osobiście używam pliku bat bo lepiej mi nim zarządzać. wystarczy że sobie stworzysz dowolny plik tekstowy i zmienisz mu rozszerzenie na .bat
Co do zawartości łap to:
title to po prostu nazwa okienka - można to równie dobrze pominąć
:: to komentarze których program nie czyta.
(nie jestem programistą więc mogę coś pochrzanić w nazewnictwie)
wartości "set" definiują daną wartość (co ma przyjmować)
%wartość% służy do wywołania jej.
W ten sposób można sobie kilka modów/folderów ustawić jako wartości "base" - przydatne gdy np jakiś model korzysta i z zasobów swoich, i z podstawki gry i z np. DLC
Co do zawartości łap to:
Kod:
@echo off
title "Converting files window"
cd Ścieżka do pliku exe tego programu
set mod="Pełna ścieżka do moda"
set last_base="Pełna ścieżka do base gry"
set export="Pełna ścieżka do miejsca gdzie ma to wyeksportować"
:: Dodatkowe foldery z potrzebnymi plikami np. wypakowane DLC FR
set eut2_fr="Pełna ścieżka do base DLC"
:: Tutaj zrobiłem to aby jak najmniej się potem rozpisywać przy wypisywaniu modeli
set parameters=-b %models2% -b %last_base% -b %eut2_fr% -e %export%
::############
::## Models ##
::############
converter_pix.exe %parameters% -m /jakas/sciezka/do/modelu
converter_pix.exe %parameters% -m /jakas/sciezka/do/modelu *
converter_pix.exe %parameters% -m /jakas/sciezka/do/modelu nazwa_animacji
:: itd.
:: -m oznacza wewnętrzną ścieżkę do modelu, a wartość po spacji to nazwa animacji. W przypadku gdy się chce otrzymać wszystkie wstawia się "*" czyli tzw. wildcard. Jeżeli sam model to usuwasz ten fragment
pause
title to po prostu nazwa okienka - można to równie dobrze pominąć
:: to komentarze których program nie czyta.
(nie jestem programistą więc mogę coś pochrzanić w nazewnictwie)
wartości "set" definiują daną wartość (co ma przyjmować)
%wartość% służy do wywołania jej.
W ten sposób można sobie kilka modów/folderów ustawić jako wartości "base" - przydatne gdy np jakiś model korzysta i z zasobów swoich, i z podstawki gry i z np. DLC