26-07-2017, 21:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-07-2017, 21:39 przez Michaleczeq.)
źle:
Po pierwsze - dałeś odniesienia do plików i archiw, a miałeś do wypakowanych plików. (np. nie do archiwum base.scs, a do folderu do którego jest on WYPAKOWANY)
Po drugie - dałeś wszędzie ścieżki do modeli a ja napisałem "Do folderów z modem - czyli rozpakowane." - czyli wszędzie gdzie masz "set ..." masz źle ustawione.
Lepiej pokaże jak ja to mam, a ty se jeszcze raz, na podstawie tego zobacz.
![[Obrazek: 2dac8bc2d079685835e94f2fe8bcfcf5.png]](https://i.gyazo.com/2dac8bc2d079685835e94f2fe8bcfcf5.png)
w Linijce 3 mam ścieżkę do folderu z programem - to wygląda u cb ok o ile masz takie same foldery jak ustawiłeś
W linijkach 5 i 6 mam ścieżkę do wypakowanych "modów" (w wypadku mapy PR jest kilka archiw więc mam to zrobione/podzielone tak)
W Linijce 7 mam ścieżkę do wypakowanego folderu base gry dla danej wersji
W Linijce 8 mam ścieżkę gdzie stworzy nowe pliki w nowym formacie. Tutaj nie wstawiaj linków do już gotowych folderów z plikami a rób na czystych czyli np. dodatkowo folder "man_pmx" itd. itp.
W Linijce 9 mam ścieżkę do DLC FR ponieważ model który chce otworzyć w blenderze korzysta z tego DLC (a tak dokładniej to z niego jest)
Potem w 11 to wszystko ze sobą łączę bym nie miał tyle napchane w każdej linijce
No i linia 17 to katalog wewnętrzny do danego modelu (i przypominam jeszcze raz - nazwa modelu na końcu bez końcówki/rozszerzenia. sama nazwa).
Jeżeli chodzi o ciągniki (ich animacje) to po prostu po całej linijce dodajesz "*" tak jak pokazałem wcześniej.
W twoim przypadku powinno być tam:
/vehicle/truck/man_tga/truck *
W tym niema kompletnie nic trudnego. Ogromnie to ułatwia życie, bo inaczej musisz to wszystko co tutaj jest wpisywać ręcznie bądź całe paczki konwertować zamiast konkretnych modeli
Po pierwsze - dałeś odniesienia do plików i archiw, a miałeś do wypakowanych plików. (np. nie do archiwum base.scs, a do folderu do którego jest on WYPAKOWANY)
Po drugie - dałeś wszędzie ścieżki do modeli a ja napisałem "Do folderów z modem - czyli rozpakowane." - czyli wszędzie gdzie masz "set ..." masz źle ustawione.
Lepiej pokaże jak ja to mam, a ty se jeszcze raz, na podstawie tego zobacz.
![[Obrazek: 2dac8bc2d079685835e94f2fe8bcfcf5.png]](https://i.gyazo.com/2dac8bc2d079685835e94f2fe8bcfcf5.png)
w Linijce 3 mam ścieżkę do folderu z programem - to wygląda u cb ok o ile masz takie same foldery jak ustawiłeś
W linijkach 5 i 6 mam ścieżkę do wypakowanych "modów" (w wypadku mapy PR jest kilka archiw więc mam to zrobione/podzielone tak)
W Linijce 7 mam ścieżkę do wypakowanego folderu base gry dla danej wersji
W Linijce 8 mam ścieżkę gdzie stworzy nowe pliki w nowym formacie. Tutaj nie wstawiaj linków do już gotowych folderów z plikami a rób na czystych czyli np. dodatkowo folder "man_pmx" itd. itp.
W Linijce 9 mam ścieżkę do DLC FR ponieważ model który chce otworzyć w blenderze korzysta z tego DLC (a tak dokładniej to z niego jest)
Potem w 11 to wszystko ze sobą łączę bym nie miał tyle napchane w każdej linijce
No i linia 17 to katalog wewnętrzny do danego modelu (i przypominam jeszcze raz - nazwa modelu na końcu bez końcówki/rozszerzenia. sama nazwa).
Jeżeli chodzi o ciągniki (ich animacje) to po prostu po całej linijce dodajesz "*" tak jak pokazałem wcześniej.
W twoim przypadku powinno być tam:
/vehicle/truck/man_tga/truck *
W tym niema kompletnie nic trudnego. Ogromnie to ułatwia życie, bo inaczej musisz to wszystko co tutaj jest wpisywać ręcznie bądź całe paczki konwertować zamiast konkretnych modeli