19-09-2017, 22:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-09-2017, 22:26 przez Astercholik.)
Napisałem wyżej że szukam kogoś kto opisze jak to poprawnie zrobić czyli jak stworzyć nowy look i dodać go do gry tak by nam za nic nic nie podmienił. Aktualnie jestem na etapie posiadania zawieszki w sklepie ale po kliknięciu w nią gre mi wywala do pulpitu.
Zmieniłem:
Nazwy plików jak wyżej ze słowem roma podmienione na slowo golfivr32 do tego pliki tobj podpisane pod odpowiednie ddsy
I mam ikonę w sklepie klikam crash gdzie popełniam błąd, jak stworzyć plik mat Może dlatego że on jest źle przypisany
Zmieniłem:
Kod:
accessory_hookup_int_data : rom.addon_hookup
na
accessory_hookup_int_data : golfivr32.addon_hookup
Kod:
phys_model_look: rom
na
phys_model_look: golfivr32
Nazwy plików jak wyżej ze słowem roma podmienione na slowo golfivr32 do tego pliki tobj podpisane pod odpowiednie ddsy
Kod:
Pliki wyglądu
rectangle_roma.dlc_toys.dds -> rectangle_golfive32.dlc_toys.dds
rectangle_roma.dlc_toys.tobj -> rectangle_golfive32.dlc_toys.tobj <- otworzony a w nim zmiana na dds golfa
Tylko zamieniłem nazwę
rectangle_roma.mat -> zmieniłem tylko nazwę może tu brakuje przypisania pod DDS
Wygenerowałem programem ETS2 STUDIO
rroma.dlc_toys.dds <- rgolfivr32.dlc_toys.dds
rroma.dlc_toys.mat<- rgolfivr32.dlc_toys.mat
rroma.dlc_toys.tobj<- rgolfivr32.dlc_toys.tobh